Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

optymalizacja (gry) - sprzęt i technologie (3)

World of Tanks – nowy patch doda obsługę procesorów wielordzeniowych
World of Tanks – nowy patch doda obsługę procesorów wielordzeniowych

Bartosz Krawcewicz, 25 stycznia 2019, 21:26

Właśnie rozpoczął się trzeci test publiczny patcha 1.4 do World of Tanks. Według zapewnień twórców, nowa łatka, dzięki dodaniu obsługi procesorów z więcej niż jednym rdzeniem, może zwiększyć wydajność gry nawet o 45%.

World War 3 - patch 0.3 dodał nowe mapy i poprawił optymalizację
World War 3 - patch 0.3 dodał nowe mapy i poprawił optymalizację

Adrian Werner, 22 grudnia 2018, 09:11

Studio The Farm 51 wypuściło aktualizację 0.3 do sieciowej strzelanki World War 3. Wprowadza ona m.in. nowe mapy, tryb Team Deathmatch, polską wersję językową oraz duże ulepszenia wydajności silnika.

Battlefield 5 - patch Overture z niemiecką kampanią już dostępny
Battlefield 5 - patch Overture z niemiecką kampanią już dostępny

Adrian Werner, 5 grudnia 2018, 11:16

Gra Battlefield V otrzymała duży patch, który wprowadza m.in nowy rozdział kampanii, dodatkową multiplayerową mapę i ulepszenia wydajności ray tracingu.

Nvidia i DICE poprawią do 50% wydajność ray tracingu w Battlefield 5
Nvidia i DICE poprawią do 50% wydajność ray tracingu w Battlefield 5

Bartosz Świątek, 4 grudnia 2018, 13:54

Dzięki nowemu pakietowi sterowników dedykowanych kartom GeForce RTX oraz mającej zadebiutować dziś aktualizacji do omawianego tytułu – zatytułowanej Rozdział I: Wstęp – wydajność ray tracingu w najnowszej grze DICE znacznie wzrośnie.

Star Citizen z aktualizacją 3.3 i lepszą optymalizacją
Star Citizen z aktualizacją 3.3 i lepszą optymalizacją

Konrad Serafiński, 11 listopada 2018, 18:00

Wszyscy z Was, którzy zdecydowali się wesprzeć projekt pod tytułem Star Citizen, mogą wreszcie cieszyć się wersją alfa 3.3. Studio Cloud Imperium Games w aktualizacji wprowadza funkcję Object Container Streaming (która poprawia optymalizację), nowe pojazdy oraz misje typu Scramble Race.

DLSS podwaja wydajność? Nvidia chwali się wynikami benchmarku Infiltrator
DLSS podwaja wydajność? Nvidia chwali się wynikami benchmarku Infiltrator

Bartosz Świątek, 17 października 2018, 13:54

Nvidia opublikowała benchmark prezentujący rezultaty wykorzystania technologii DLSS – Deep Learning Supersampling – w demie Infiltrator. Skok wydajności jest naprawdę duży.

Jak sprawić, by komputer z Windows 10 uruchomił się w 4,9 sekundy
Jak sprawić, by komputer z Windows 10 uruchomił się w 4,9 sekundy

Bartosz Świątek, 27 września 2018, 12:25

Eksperci z serwisu dla komputerowych entuzjastów Tom’s Hardware opublikowali ciekawy film, na którym pokazują, jak szybko może uruchomić się system Windows 10.

Fear the Wolves z lepszą optymalizacją i polską wersją językową
Fear the Wolves z lepszą optymalizacją i polską wersją językową

Miłosz Szubert, 18 września 2018, 15:45

Fear the Wolves, czyli sieciowa strzelanka FPP oparta o tryb battle royale od Vostok Games, doczekała się trzeciej aktualizacji. Poprawia ona między innymi optymalizację i wygląd mapy, a także dodaje polską lokalizację.

Sterowniki AMD 18.9.1 z ulepszeniami m.in. dla Shadow of the Tomb Raider
Sterowniki AMD 18.9.1 z ulepszeniami m.in. dla Shadow of the Tomb Raider

Adrian Werner, 13 września 2018, 10:08

Pojawiły się nowe sterowniki AMD w postaci Radeon Software Adrenalin Edition 18.9.1. Tym razem drivery koncentrują się na ulepszeniach optymalizacji dla Shadow of the Tomb Raider i Star Control: Origins.

Metro Exodus działa płynnie z włączonym ray tracingiem – i widać to gołym okiem
Metro Exodus działa płynnie z włączonym ray tracingiem – i widać to gołym okiem

Maciej Żulpo, 2 września 2018, 23:49

Metro Exodus śmiga w ponad 50 klatkach na sekundę z włączonym ray tracingiem – udowadnia nowy gameplay z gry. Nagranie uchwyciła kamera, zatem nie ma mowy o przekłamaniach. Problem? Karta graficzna, która taką płynność zapewniła.

Optymalizacja kluczową kwestią dla twórców gry Cyberpunk 2077
Optymalizacja kluczową kwestią dla twórców gry Cyberpunk 2077

Krystian Pieniążek, 28 sierpnia 2018, 15:42

Jeszcze nie opadł kurz po pierwszej publicznej prezentacji gameplayu z gry Cyberpunk 2077, a na światło dzienne zaczęły wychodzić nowe informacje na temat tej produkcji. Jeśli martwicie się o jej optymalizację, to powinniście wiedzieć, że jest ona oczkiem w głowie deweloperów od momentu rozpoczęcia prac.

Te 3 gry uciągną ray tracing od Nvidii w 60 klatkach na sekundę
Te 3 gry uciągną ray tracing od Nvidii w 60 klatkach na sekundę

Maciej Żulpo, 25 sierpnia 2018, 12:00

Ray tracing, czyli nowa, fotorealistyczna technologia Nvidii, udowodniła już, że nie do końca radzi sobie z nią nawet najpotężniejszy dedykowany układ – RTX 2080 Ti. Trzy gry (Metro Exodus, Battlefield V, Enlisted) starają się jednak udowodnić, że jest inaczej – i że granie w 60 klatkach na sekundę z włączonym ray tracingiem to nie mrzonki.

Forza Horizon 4 z niższymi minimalnymi wymaganiami niż Forza Horizon 3
Forza Horizon 4 z niższymi minimalnymi wymaganiami niż Forza Horizon 3

Adrian Werner, 24 sierpnia 2018, 11:01

Studio Playground Games zdradziło, że pecetowa wersja gry wyścigowej Forza Horizon 4 będzie miała niższe minimalne wymagania sprzętowe niż poprzednia odsłona cyklu, czyli Forza Horizon 3.

AMD czy Nvidia? Czyje sterowniki wpływają lepiej na wydajność
AMD czy Nvidia? Czyje sterowniki wpływają lepiej na wydajność

Michał Ostiak, 9 sierpnia 2018, 10:40

Kto zapewnia lepsze wsparcie dla swoich kart graficznych po roku czy dwóch od premiery? Serwis Tom's Hardware porównał osiągi sprzętu AMD i Nvidii wraz z kolejnymi aktualizacjami sterowników.

Monster Hunter World – problemy z wydajnością na PC?
Monster Hunter World – problemy z wydajnością na PC?

Jakub Błażewicz, 25 lipca 2018, 20:30

Użytkownik forum Resetera FluffyQuack podzielił się swoimi wrażeniami z sesji z pecetowym wydaniem Monster Hunter: World. Internauta miał okazję przetestować grę na komputerze z kartą GeForce GTX 1080, jednak nawet to nie wystarczyło do uzyskania stabilnych 60 klatek na sekundę na najwyższych ustawieniach w 1440p.

Nvidia publikuje sterowniki Game Ready dla Vampyra i Jurassic World: Evolution
Nvidia publikuje sterowniki Game Ready dla Vampyra i Jurassic World: Evolution

Amadeusz Cyganek, 5 czerwca 2018, 20:21

Nvidia wypuściła najnowszą paczkę sterowników Game Ready o numerze 398.11. Zostały one zoptymalizowane pod kątem działania dwóch nowych produkcji - Vampyra oraz Jurassic World: Evolution.

PUBG doczeka się dużych poprawek wydajności
PUBG doczeka się dużych poprawek wydajności

Bartosz Świątek, 28 maja 2018, 11:57

Zeszłoroczny megahit battle royale – Playerunknown’s Battlegrounds – otrzyma w niedalekiej przyszłości szereg usprawnień, które mają na celu poprawienie wydajności i kodu sieciowego gry. PUBG Corporation pragnie też kontynuować walkę z oszustami.

Lepsza wydajność w Far Cry 5 także na GPU marki Nvidia ze sterownikami 391.35
Lepsza wydajność w Far Cry 5 także na GPU marki Nvidia ze sterownikami 391.35

Karol Ryka, 27 marca 2018, 17:10

Firma Nvidia udostępniła nową wersję sterowników WHQL dla swoich kart graficznych, o numerze 391.35. Oprogramowanie zostało zoptymalizowane pod kątem współpracy z debiutującą dzisiaj grą firmy Ubisoft - Far Cry 5. Poprawiono równocześnie kilka wykrytych wcześniej błędów.

Lepsza wydajność w Far Cry 5 dzięki sterownikom AMD 18.3.4
Lepsza wydajność w Far Cry 5 dzięki sterownikom AMD 18.3.4

Kamil Zwijacz, 26 marca 2018, 19:24

Firma AMD wypuściła sterowniki Radeon Software Adrenalin Edition 18.3.4. Poprawiają one wydajność gry Far Cry 5, której premiera odbędzie się jutro.

Far Cry 5 - jak wygląda kwestia optymalizacji pecetowej wersji?
Far Cry 5 - jak wygląda kwestia optymalizacji pecetowej wersji?

Miłosz Szubert, 26 marca 2018, 11:20

Serwis DSOGaming przeprowadził testy pecetowej wersji Far Cry 5. Wygląda na to, że tym razem firma Ubisoft poradziła sobie z optymalizacją. Tytuł działa płynnie i co najważniejsze, w przeciwieństwie do Assassin's Creed Origins nie zdarza mu się wykorzystywać 100% mocy procesora.

Sterowniki AMD 18.3.3 z ulepszeniami dla Sea of Thieves i A Way Out
Sterowniki AMD 18.3.3 z ulepszeniami dla Sea of Thieves i A Way Out

Adrian Werner, 20 marca 2018, 09:04

Ukazały się zaktualizowane sterowniki dla kart firmy AMD. Radeon Software Adrenalin Edition w wersji 18.3.3 przynoszą ulepszenia optymalizacji w grach Sea of Thieves oraz A Way Out.

Patch 1.4 do Kingdom Come poprawi wydajność PC-towej wersji
Patch 1.4 do Kingdom Come poprawi wydajność PC-towej wersji

Kamil Zwijacz, 11 marca 2018, 08:36

Daniel Vavra, reżyser gry Kingdom Come: Deliverance, wyjawił na Twitterze kilka informacji o kolejnej aktualizacji produkcji, która ma poprawić wydajność PC-towej wersji.

Sterowniki GeForce WHQL 391.01 - optymalizacje dla Final Fantasy XV i PUBG
Sterowniki GeForce WHQL 391.01 - optymalizacje dla Final Fantasy XV i PUBG

Kamil Zwijacz, 26 lutego 2018, 19:25

W najnowszych sterownikach firmy Nvidia pojawiły się optymalizacje dla gier Final Fantasy XV: Windows Edition, Playerunknown's Battlegrounds, Warhammer: Vermintide 2 oraz World of Tanks 1.0.

Intel wypuścił sterowniki automatycznie optymalizujące gry na zintegrowanych kartach grafiki
Intel wypuścił sterowniki automatycznie optymalizujące gry na zintegrowanych kartach grafiki

Amadeusz Cyganek, 17 lutego 2018, 10:52

Gracze to nie tylko osoby posiadające wydajne komputery z kartami graficznymi od Nvidii czy AMD. Wie o tym doskonale Intel, który właśnie zaprezentował sterowniki pozwalające na szybką optymalizację wielu produkcji odpalonych na układach zintegrowanych z procesorami tej firmy.

Hunt Showdown - rekomendowane wymagania alfy i obietnica optymalizacji
Hunt Showdown - rekomendowane wymagania alfy i obietnica optymalizacji

Miłosz Szubert, 7 lutego 2018, 10:05

Studio Crytek podało rekomendowane wymagania sprzętowe wersji alfa gry Hunt: Showdown. Niemcy zapewnili przy okazji, że obecnie odpowiednia optymalizacja tytułu jest dla nich jednym z priorytetów.

Assassin's Creed Origins – patch 1.05 poprawia optymalizację i dodaje brodę Bayekowi
Assassin's Creed Origins – patch 1.05 poprawia optymalizację i dodaje brodę Bayekowi

Krzysztof Leśniak, 16 listopada 2017, 14:21

Ubisoft podał szczegóły najnowszej łatki dla Assassin's Creed Origins. Patch oznaczony numerem 1.05 umożliwia szybką zmianę wyglądu postaci, poprawia optymalizację i czyni niektórych przeciwników trudniejszymi na poziomie Hard. Aktualizacja jest już dostępna na konsoli PS4.

Assassin's Creed Origins - łatka 1.03 poprawia wydajność gry
Assassin's Creed Origins - łatka 1.03 poprawia wydajność gry

Kamil Zwijacz, 3 listopada 2017, 14:07

Opublikowana przez firmę Ubisoft aktualizacja 1.03 gry Assassin's Creed Origins poprawia wydajność PC-towej wersji, co potwierdziły testy niezależnych serwisów.

Ubisoft: zabezpieczenia w AC: Origins nie mają odczuwalnego wpływu na wydajność
Ubisoft: zabezpieczenia w AC: Origins nie mają odczuwalnego wpływu na wydajność

Jacek Winkler, 2 listopada 2017, 09:00

Wojna przeciwko zabezpieczeniom DRM w grach trwa w najlepsze. Tym razem ofiarą padł Assassin’s Creed: Origins. Kilka dni temu w sieci pojawiła się plotka, jakoby zastosowane zabezpieczenia Anti-Tamper w grze wykorzystywały ogromną ilość zasobów komputera, w tym przypadku procesora. Dziś poznaliśmy oficjalne stanowisko Ubisoftu w tej sprawie.

Destiny 2 na PC – zobacz porównanie opcji graficznych i poradnik optymalizacji
Destiny 2 na PC – zobacz porównanie opcji graficznych i poradnik optymalizacji

Michał Jodłowski, 18 października 2017, 12:50

Firma Nvidia opublikowała obszerny poradnik dotyczący opcji graficznych w grze Destiny 2 oraz ich optymalizacji pod kątem wydajności i jakości. Załączono również bardzo przydatne porównania wizualne.

Mount & Blade II: Bannerlord - 800 postaci na ekranie i 60 klatek na sekundę
Mount & Blade II: Bannerlord - 800 postaci na ekranie i 60 klatek na sekundę

Kamil Zwijacz, 17 września 2017, 10:10

Główny programista gry Mount & Blade II: Bannerlord wyjawił, że celem deweloperów dla obecnej generacji CPU jest osiągnięcie 800 postaci na ekranie przy 60 klatkach na sekundę.

Nadciągają rajdy w Pokemon GO - Sieciowe Wieści (30/06/2017)
Nadciągają rajdy w Pokemon GO - Sieciowe Wieści (30/06/2017)

Łukasz Mitka, 30 czerwca 2017, 14:08

Witamy w kolejnej odsłonie Sieciowych Wieści, w której piszemy o rajdach w Pokemon GO, przypuszczalnej nowej postaci w Overwatch (Doomfist), optymalizacji Path of Exile, problemie z botami w Master X Master oraz testach aktualizacji 9.19.1 do World of Tanks. Zapraszamy!

Metro Exodus ma działać nawet na słabszych kartach graficznych
Metro Exodus ma działać nawet na słabszych kartach graficznych

Jakub Mirowski, 17 czerwca 2017, 10:09

Deweloperzy ze studia 4A Games zapewnili, że robią wszystko, by gracze nieposiadający sprzętu z najwyższej półki mogli komfortowo grać w Metro Exodus. Jednocześnie stwierdzili, że gra doprowadzi najlepsze karty graficzne do granic możliwości.

Monster Hunter World opóźniony na PC, by zapewnić odpowiednią optymalizację
Monster Hunter World opóźniony na PC, by zapewnić odpowiednią optymalizację

Jakub Mirowski, 17 czerwca 2017, 08:50

W rozmowie z serwisem Glixel twórcy Monster Hunter World wyjaśnili, że powodem opóźnienia tytułu na PC jest brak doświadczenia zespołu w tworzeniu gier na tę platformę oraz chęć jak najlepszej optymalizacji produkcji.

PlayStation 4 Pro - Boost Mode potwierdzony
PlayStation 4 Pro - Boost Mode potwierdzony

Kamil Zwijacz, 4 lutego 2017, 09:39

Wczoraj informowaliśmy o nowej funkcji konsoli PlayStation 4 Pro, która przyspieszy działanie starszych gier. Dziś firma Sony potwierdziła istnienie Boost Mode - doczekamy się go wraz z aktualizacją 4.50.

Windows 10 - dalsze informacje o Game Mode
Windows 10 - dalsze informacje o Game Mode

Krzysztof Sobiepan, 26 stycznia 2017, 09:15

W tym tygodniu wybrani użytkownicy programu testowego Windows Insider otrzymają dużą aktualizację, wprowadzającą do systemu Windows 10 m.in. tryb gry. Z dostępnych informacji wynika, że obiecywany wzrost wydajności w Game Mode będzie niewielki.

Wiedźmin 3, Skyrim i inne - jak grać poniżej minimalnych wymagań
Wiedźmin 3, Skyrim i inne - jak grać poniżej minimalnych wymagań

Michał Jodłowski, 29 marca 2016, 14:05

Youtuber o pseudonimie LowSpecGamer przygotował zestaw poradników dotyczących uruchamiania mniej lub bardziej sprzętożernych gier na komputerach niespełniających ich minimalnych wymagań sprzętowych. Wśród omawianych tytułów znaleźć można chociażby nasz rodzimy hit, Wiedźmina 3: Dziki Gon.

Zobacz przewodnik po ustawieniach grafiki i optymalizacji The Division
Zobacz przewodnik po ustawieniach grafiki i optymalizacji The Division

Michał Jodłowski, 9 marca 2016, 13:40

Na oficjalnej stronie internetowej kart grafiki GeForce pojawił się obszerny przewodnik dotyczący ustawień graficznych w wydanej wczoraj grze Tom Clancy’s The Division oraz ich optymalizacji.

The Elder Scrolls Online – wsparcie dla DirectX 12 i inne poprawki techniczne w drodze
The Elder Scrolls Online – wsparcie dla DirectX 12 i inne poprawki techniczne w drodze

Krzysztof Mysiak, 3 lutego 2016, 12:26

Studio ZeniMax Online zapowiedziało, że MMORPG The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited w nadchodzących miesiącach doczeka się wsparcia dla DirectX 12 i innych zmian, które poprawią wydajność w grze. Planowane są też ulepszenia grafiki.

Wieści ze świata (Dreamfall: Chapters, Final Fantasy VI, Dragon’s Lair: The Movie, Knight Squad) 26/11/2015
Wieści ze świata (Dreamfall: Chapters, Final Fantasy VI, Dragon’s Lair: The Movie, Knight Squad) 26/11/2015

Krzysztof Mysiak, 26 listopada 2015, 13:30

Dziś piszemy m.in. o aktualizacji poprawiającej grafikę i optymalizację w Dreamfall: Chapters, możliwym wydaniu Final Fantasy VI na PC, niepowodzeniu pierwszej zbiórki pieniędzy na film Dragon’s Lair i planach rozpoczęcia drugiej oraz o milionie pobrań gry Knight Squad. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Wiedźmin 3: Dziki Gon - patch 1.09 poprawi wydajność na PlayStation 4
Wiedźmin 3: Dziki Gon - patch 1.09 poprawi wydajność na PlayStation 4

Kamil Zwijacz, 28 września 2015, 09:35

Marcin Momot, odpowiedzialny w studiu CD Projekt RED za kontakt ze społecznością, wyjawił, że nadchodzący patch, oznaczony numerem 1.09, wprowadzi do gry wiele poprawek i ulepszeń, w tym większą wydajność na PlayStation 4. Więcej szczegółów poznamy w październiku.

Batman: Arkham Knight na PC - nowy duży patch jest już testowany
Batman: Arkham Knight na PC - nowy duży patch jest już testowany

Kamil Zwijacz, 21 sierpnia 2015, 10:36

Firma Warner Bros. Interactive Entertainment poinformowała, że nowy duży patch do PC-towej wersji Batman: Arkham Knight jest już testowany i ukaże się w ciągu kilku najbliższych tygodni. Łatka poprawi stabilność gry, umożliwi ustawienie maksymalnej liczby klatek animacji (30/60/90), zoptymalizuje zużycie pamięci VRAM i nie tylko.

Nvidia pomaga przy opracowaniu poprawek dla pecetowej wersji Batman: Arkham Knight
Nvidia pomaga przy opracowaniu poprawek dla pecetowej wersji Batman: Arkham Knight

Michał Kułakowski, 26 lipca 2015, 20:00

Inżynierowie firmy Nvidia mają współpracować blisko z producentami gry Batman: Arkham Knight przy poprawkach przygotowywanych dla pecetowego portu gry, który z powodu licznych błędów i fatalnej optymalizacji został niedługo po premierze wycofany ze sprzedaży.

Pecetowe Batman: Arkham Knight - kolejny patch ukaże się w sierpniu
Pecetowe Batman: Arkham Knight - kolejny patch ukaże się w sierpniu

Adrian Werner, 18 lipca 2015, 15:12

Firma Warner Bros. Interactive Entertainment poinformowała, że kolejny patch do pecetowej wersji Batman: Arkham Knight pojawi się w sierpniu i zawierać będzie głównie ulepszenia wydajności.

ARK: Survival Evolved - doradzamy, jak uzyskać lepszą wydajność
ARK: Survival Evolved - doradzamy, jak uzyskać lepszą wydajność

Kamil Zwijacz, 14 lipca 2015, 11:18

ARK: Survival Evolved to dobra, ale cierpiąca na słabą optymalizację produkcja. Mamy jednak dla Was prostą poradę, dzięki której macie szansę na poprawienie sytuacji i zwiększenie wydajności produkcji.

Batman: Arkham Knight na PC-tach to drugie Assassin's Creed: Unity
Batman: Arkham Knight na PC-tach to drugie Assassin's Creed: Unity

Kamil Zwijacz, 23 czerwca 2015, 14:18

Dzisiejsza premiera wyczekiwanej gry akcji Batman: Arkham Knight niestety nie przebiegła pomyślnie. O ile użytkownicy wersji konsolowej mają się z czego cieszyć, tak wielu graczy PC-towych boryka się z licznymi problemami technicznymi - od słabej optymalizacji, po brak polskiego języka. Krótko pisząc, firma Warner Bros. dostarczyła komputerowym graczom niedopracowaną produkcję.

Assassin's Creed: Syndicate na PC ze znacznie lepszą optymalizacją
Assassin's Creed: Syndicate na PC ze znacznie lepszą optymalizacją

Jakub Mirowski, 20 czerwca 2015, 11:43

Dyrektor kreatywny studia Ubisoft Quebec, Marc Alexis-Côté, zapowiedział, że w porównaniu do zeszłorocznego Assassin's Creed: Unity, kolejna część jest szczególnie dopracowywana pod względem optymalizacji na PC.

Wiedźmin 3: Dziki Gon – poradnik optymalizacji systemu

Michał Jodłowski, 13 maja 2015, 15:23

Nawet minimalne wymagania Wiedźmina 3: Dziki Gon potrafią onieśmielić. Wiele pecetów w polskich domach oscyluje właśnie w tych granicach i to ich posiadacze muszą się nagimnastykować, aby grać w pełni komfortowo. Nauczony doświadczeniem w tego typu kombinacjach, napisałem dla nich niniejszy poradnik optymalizacji systemu.

Przyczyna przesunięcia Project CARS - gra dosłownie zabija PC-ty
Przyczyna przesunięcia Project CARS - gra dosłownie zabija PC-ty

Kamil Zwijacz, 20 lutego 2015, 12:31

Z opublikowanych na stronie PCLab testów gry Project CARS wynika, że przyczyną przesunięcia premiery jest optymalizacja, zawodząca zwłaszcza w przypadku kart AMD, które w najwyższych ustawieniach graficznych radzą sobie nawet o 50% gorzej, niż układy koncernu Nvidia.

Dying Light – udostępniono patch 1.4.0; wraca możliwość modyfikowania gry
Dying Light – udostępniono patch 1.4.0; wraca możliwość modyfikowania gry

Janusz Guzowski, 15 lutego 2015, 14:00

Udostępniono poprawkę do gry Dying Light oznaczoną numerem 1.4.0. Aktualizacja przywraca możliwość modyfikowania gry, zachowując przy tym równe szanse w trybie wieloosobowym. Oprócz tego łatka wprowadza szereg usprawnień optymalizujących rozgrywkę.

Dying Light jeszcze płynniejszy dzięki aktualizacji narzędzi deweloperskich XONE
Dying Light jeszcze płynniejszy dzięki aktualizacji narzędzi deweloperskich XONE

Krzysztof Nieradko, 31 grudnia 2014, 12:20

Polskie studio Techland poinformowało w jednym z wywiadów, że firma Microsoft udoskonaliła oprogramowanie narzędzi deweloperskich w konsoli Xbox One, pozwalając na bardziej efektywne wykorzystanie zaimplementowanej pamięci. Rodacy wykorzystali to przy okazji prac nad nadchodzącym hitem - grą Dying Light.