mapy / wirtualne światy Ostatnie wiadomości

Mapy interaktywne na nowym GRYOnline.pl to przełomowa funkcja działu Poradników

Mapy interaktywne na nowym GRYOnline.pl to przełomowa funkcja działu Poradników

Metamorfoza serwisu GRYOnline.pl przyniosła ze sobą bardzo przydatną funkcję w dziale poradników. Od teraz znajdziecie tam interaktywne mapy.

gry

Marcin Bukowski

14 października 2025 15:06

Mapy interaktywne na nowym GRYOnline.pl to przełomowa funkcja działu Poradników
Popularny symulator ciężarówki rozgrzewa graczy w chłodne dni. Nadjeżdżają dwie pożądane nowości, a ta bardziej tajemnicza szczególnie ucieszyła graczy ETS2

Popularny symulator ciężarówki rozgrzewa graczy w chłodne dni. Nadjeżdżają dwie pożądane nowości, a ta bardziej tajemnicza szczególnie ucieszyła graczy ETS2

SCS Software podzieliło się kolejnymi informacjami na temat przyszłości ETS2. Sugerują one, że możemy doczekać się jednej z najbardziej wyczekiwanych zmian graficznych.

gry

Agnieszka Adamus

4 października 2025 19:09

Popularny symulator ciężarówki rozgrzewa graczy w chłodne dni. Nadjeżdżają dwie pożądane nowości, a ta bardziej tajemnicza szczególnie ucieszyła graczy ETS2
Jak duży będzie otwarty świat w Forza Horizon 6? Twórca nie ma wątpliwości: „to największa mapa” w historii serii

Jak duży będzie otwarty świat w Forza Horizon 6? Twórca nie ma wątpliwości: „to największa mapa” w historii serii

Fani motoryzacji mogą zacierać ręce – Japonia w grze Forza Horizon 6 ma być większa, gęstsza i bardziej pełna niespodzianek niż jakikolwiek inny kraj w repertuarze serii. Stolica kraju ma zaś zachwycać skalą ambicji.

gry

Danuta Repelowicz

26 września 2025 21:04

Jak duży będzie otwarty świat w Forza Horizon 6? Twórca nie ma wątpliwości: „to największa mapa” w historii serii
Współtwórca Red Dead Redemption 2 i GTA rozłożył na czynniki pierwsze otwarty świat Kingdom Come 2 i jest pod wielkim wrażeniem, mimo kilku niedociągnięć

Współtwórca Red Dead Redemption 2 i GTA rozłożył na czynniki pierwsze otwarty świat Kingdom Come 2 i jest pod wielkim wrażeniem, mimo kilku niedociągnięć

Były specjalista Rockstar Games ds. środowiska, który współtworzył m.in. GTA 6, przeanalizował świat gry Kingdom Come: Deliverence 2. Pozytywnym rezultatem tego badania podzielił się sam Daniel Vavra, czyli współzałożyciel Warhorse Studios.

gry

Maciej Gaffke

24 września 2025 18:03

Współtwórca Red Dead Redemption 2 i GTA rozłożył na czynniki pierwsze otwarty świat Kingdom Come 2 i jest pod wielkim wrażeniem, mimo kilku niedociągnięć
W Arma 4 zobaczymy mapy nawet do 900 km2. Deweloper tłumaczy, dlaczego Unreal Engine nie podołałby temu zadaniu

W Arma 4 zobaczymy mapy nawet do 900 km2. Deweloper tłumaczy, dlaczego Unreal Engine nie podołałby temu zadaniu

Arma 4 ma zaoferować naprawdę gigantyczne pole walki, czego studio Bohemia Interactive nie osiągnęłoby z pomocą popularnych silników do gier.

gry

Jakub Błażewicz

20 sierpnia 2025 14:15

W Arma 4 zobaczymy mapy nawet do 900 km2. Deweloper tłumaczy, dlaczego Unreal Engine nie podołałby temu zadaniu
Gracze lamentują nad dziesiątkami straconych godzin. Jedną zmianą w Assassin’s Creed: Shadows Ubisoft zniweczy cały ich trud

Gracze lamentują nad dziesiątkami straconych godzin. Jedną zmianą w Assassin’s Creed: Shadows Ubisoft zniweczy cały ich trud

Ubisoft zapowiedział nowe aktualizacje do Assassin’s Creed: Shadows, a jedna z pozornie bardzo dobrych zmian wywołała spore poruszenie wśród społeczności.

gry

Kamil Kleszyk

25 lipca 2025 19:05

Gracze lamentują nad dziesiątkami straconych godzin. Jedną zmianą w Assassin’s Creed: Shadows Ubisoft zniweczy cały ich trud
Mapa Ghost of Yotei: deweloperzy ujawniają, jak duży będzie świat gry w porównaniu do poprzednika i co zmieni się w otwartym świecie

Mapa Ghost of Yotei: deweloperzy ujawniają, jak duży będzie świat gry w porównaniu do poprzednika i co zmieni się w otwartym świecie

Mapa w Ghost of Yotei będzie rozmiarowo zbliżona do tej z Ghost of Tsushima, ale twórcy zadbali o to, aby wrażenia płynące z eksploracji były zupełnie inne.

gry

Marcin Bukowski

21 lipca 2025 13:00

Mapa Ghost of Yotei: deweloperzy ujawniają, jak duży będzie świat gry w porównaniu do poprzednika i co zmieni się w otwartym świecie
Reżyser Assassin's Creed 3 i Far Cry 4 ma prosty przepis na to, by otwarty świat w grze zachwycał. Kluczowe są dwa elementy

Reżyser Assassin's Creed 3 i Far Cry 4 ma prosty przepis na to, by otwarty świat w grze zachwycał. Kluczowe są dwa elementy

Jakie elementy są najważniejsze, aby gra z otwartym światem była udana? Weteran Ubisoftu ma odpowiedź na to pytanie.

gry

Marcin Bukowski

14 lipca 2025 10:35

Reżyser Assassin's Creed 3 i Far Cry 4 ma prosty przepis na to, by otwarty świat w grze zachwycał. Kluczowe są dwa elementy
W grach z otwartym światem nie chodzi o skalę. Twórca Dying Light: The Beast wyjaśnia, co jest według niego najważniejsze

W grach z otwartym światem nie chodzi o skalę. Twórca Dying Light: The Beast wyjaśnia, co jest według niego najważniejsze

Reżyser serii Dying Light uważa, że skala świata jest mniej ważna niż jego odpowiednie zagęszczenie. Twórca chce, by gracze nieustannie byli czymś zajęci.

gry

Marcin Bukowski

30 czerwca 2025 10:25

W grach z otwartym światem nie chodzi o skalę. Twórca Dying Light: The Beast wyjaśnia, co jest według niego najważniejsze
Mapa pokazuje świat za 250 milionów lat i jeśli tak się stanie, Polska będzie miała dużo szczęścia

Mapa pokazuje świat za 250 milionów lat i jeśli tak się stanie, Polska będzie miała dużo szczęścia

Naukowe modele oparte na ruchu płyt tektonicznych sugerują, jak może wyglądać układ lądów na Ziemi za 250 milionów lat, potencjalnie tworząc superkontynent Pangea Ultima. W tej hipotetycznej konfiguracji obszar dzisiejszej Polski przemieści się znacznie na północ, co przyniesie znaczne korzyści dla organizmów zajmujących ten teren.

Tech

Krystian Łukasik

30 kwietnia 2025 11:32

Mapa pokazuje świat za 250 milionów lat i jeśli tak się stanie, Polska będzie miała dużo szczęścia
W tym pięknym RPG zabraknie minimapy. Twórcy Clair Obscur: Expedition 33 chcą, żebyśmy poczuli się jak prawdziwi odkrywcy

W tym pięknym RPG zabraknie minimapy. Twórcy Clair Obscur: Expedition 33 chcą, żebyśmy poczuli się jak prawdziwi odkrywcy

Gracze w Clair Obscur: Expedition 33 mają poczuć się jak odkrywcy przemierzający niezbadany teren. Co, zdaniem twórców, oznacza, że muszą obejść się bez minimapy.

gry

Jakub Błażewicz

25 marca 2025 10:25

W tym pięknym RPG zabraknie minimapy. Twórcy Clair Obscur: Expedition 33 chcą, żebyśmy poczuli się jak prawdziwi odkrywcy
Uniknięcie błędów w grze z otwartym światem pokroju GTA 6 to „zupełnie inna sprawa” niż w przypadku Wiedźmina 3, weteran Rockstara nie ma złudzeń

Uniknięcie błędów w grze z otwartym światem pokroju GTA 6 to „zupełnie inna sprawa” niż w przypadku Wiedźmina 3, weteran Rockstara nie ma złudzeń

Zdaniem byłego pracownika Rockstar Games unikanie błędów w grach pokroju GTA 6 znacznie różni się od innych produkcji z otwartym światem, takich jak Wiedźmin 3. Chodzi tu głównie o nieprzewidywalność graczy.

gry

Marcin Bukowski

2 lutego 2025 12:38

Uniknięcie błędów w grze z otwartym światem pokroju GTA 6 to „zupełnie inna sprawa” niż w przypadku Wiedźmina 3, weteran Rockstara nie ma złudzeń
Pierwsza duża mapa w Kingdom Come: Deliverance 2 zwiastuje masę przygód. Zobaczcie, jak wygląda

Pierwsza duża mapa w Kingdom Come: Deliverance 2 zwiastuje masę przygód. Zobaczcie, jak wygląda

W sieci pojawił się screen jednej z dwóch dużych map, które będą dostępne w Kingdom Come: Deliverence 2. Dzięki niej możemy przyjrzeć się bliżej skali projektu Czechów ze studia Warhorse i poznać okolice zamku Trosky.

gry

Michał Harat

14 stycznia 2025 17:09

Pierwsza duża mapa w Kingdom Come: Deliverance 2 zwiastuje masę przygód. Zobaczcie, jak wygląda
Zobacz, jak teraz wygląda A-Life w STALKER 2. Nowe patche usunęły też irytujące crashe z wersji 1.1

Zobacz, jak teraz wygląda A-Life w STALKER 2. Nowe patche usunęły też irytujące crashe z wersji 1.1

System A-Life w S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl wreszcie zdaje się zasługiwać na swoją nazwę, a twórcy wypuścili dwa małe patche, by załatać usterki wersji 1.1.

gry

Jakub Błażewicz

20 grudnia 2024 22:34

Zobacz, jak teraz wygląda A-Life w STALKER 2. Nowe patche usunęły też irytujące crashe z wersji 1.1
„Wiedźmin 4 będzie większy niż wszystko, co zrobiliśmy”. CD Projekt omawia rozmach gry, mapę i pewien ważny, rocznicowy filmik sprzed lat

„Wiedźmin 4 będzie większy niż wszystko, co zrobiliśmy”. CD Projekt omawia rozmach gry, mapę i pewien ważny, rocznicowy filmik sprzed lat

Mapa w Wiedźminie 4 będzie zbliżona rozmiarem do tej z Dzikiego Gonu. Twórcy przekazali również, że materiał z okazji 10. rocznicy serii nieprzypadkowo pokazał Geralta w Corvo Bianco.

gry

Marcin Bukowski

18 grudnia 2024 13:29

„Wiedźmin 4 będzie większy niż wszystko, co zrobiliśmy”. CD Projekt omawia rozmach gry, mapę i pewien ważny, rocznicowy filmik sprzed lat
Twórcy Gothica i Yakuzy wieszczą koniec wielkich światów w grach

Twórcy Gothica i Yakuzy wieszczą koniec wielkich światów w grach

Toshiro Nagoshi oraz Björn i Jennifer Pankratzowie uważają, że deweloperzy powinni przestać stawiać na tworzenie coraz większych wirtualnych światów.

gry

Jakub Błażewicz

12 listopada 2024 13:19

Twórcy Gothica i Yakuzy wieszczą koniec wielkich światów w grach
Kuttenberg z Kingdom Come 2 będzie ogromny w porównaniu do Ratajów z KCD 1. Tona nowych informacji o średniowiecznym RPG

Kuttenberg z Kingdom Come 2 będzie ogromny w porównaniu do Ratajów z KCD 1. Tona nowych informacji o średniowiecznym RPG

Kingdom Come: Deliverance 2 poszczyci się o wiele większą mapą niż część pierwsza. Szczególnie duże będzie miasto Kuttenberg, które pod względem wielkości o głowę bije Rataje znane KCD 1.

gry

Krzysztof Kałuziński

12 października 2024 17:28

Kuttenberg z Kingdom Come 2 będzie ogromny w porównaniu do Ratajów z KCD 1. Tona nowych informacji o średniowiecznym RPG
Fan Elden Ringa poświęcił 500 godzin, by odtworzyć Ziemie Pomiędzy w mocno odmiennym stylu

Fan Elden Ringa poświęcił 500 godzin, by odtworzyć Ziemie Pomiędzy w mocno odmiennym stylu

Fan Elden Ringa odtworzył całą mapę z gry w stylu low-poly i umieścił ją w sieci. Ogromny projekt, jak sam twierdzi, zabrał mu z życia około 500 godzin.

gry

Marcin Bukowski

8 października 2024 11:00

Fan Elden Ringa poświęcił 500 godzin, by odtworzyć Ziemie Pomiędzy w mocno odmiennym stylu
Mapa w AC: Shadows nie będzie zasypana znacznikami. Ubisoft szykuje duże zmiany w eksploracji i skradaniu się

Mapa w AC: Shadows nie będzie zasypana znacznikami. Ubisoft szykuje duże zmiany w eksploracji i skradaniu się

Świat w AC: Shadows będzie się zmieniać wraz z porami roku, oferując nowe możliwości, a tytułowe cienie będą pełnić istotną rolę w rozgrywce.

gry

Marcin Bukowski

15 maja 2024 22:09

Mapa w AC: Shadows nie będzie zasypana znacznikami. Ubisoft szykuje duże zmiany w eksploracji i skradaniu się
Współtwórca GTA 3 ujawnił największe wyzwanie techniczne, z jakim zmierzono się podczas prac nad hitem Rockstara

Współtwórca GTA 3 ujawnił największe wyzwanie techniczne, z jakim zmierzono się podczas prac nad hitem Rockstara

Obbe Vermeij podzielił się kolejną ciekawostką zza kulis na temat historii serii GTA. Tym razem zdradził, co było największym wyzwaniem przy produkcji trójki.

gry

Jakub Błażewicz

26 kwietnia 2024 11:02

Współtwórca GTA 3 ujawnił największe wyzwanie techniczne, z jakim zmierzono się podczas prac nad hitem Rockstara
12345
...
9

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl