AMD Mantle Ostatnie wiadomości

Koniec Mantle? AMD zaprzestaje dalszej optymalizacji swojego API

Koniec Mantle? AMD zaprzestaje dalszej optymalizacji swojego API

Jak donosi serwis AnandTech, firma AMD oficjalnie zaprzestała dalszej optymalizacji swojego niskopoziomowego API Mantle.

gry

Michał Jodłowski

6 lipca 2015 11:30

Koniec Mantle? AMD zaprzestaje dalszej optymalizacji swojego API
3DMark oferuje pierwszy benchmark porównawczy z DirectX 12

3DMark oferuje pierwszy benchmark porównawczy z DirectX 12

Najnowsza wersja 3DMark w edycjach Advanced i Professional oferuje pierwszy na świecie test wydajności, dzięki któremu można porównać różnice między DirectX 12, DirectX 11 i AMD Mantle na swoim komputerze.

Tech

Michał Jodłowski

27 marca 2015 17:00

3DMark oferuje pierwszy benchmark porównawczy z DirectX 12

„Prawie wszystkie nowe gry AAA są zepsute” twierdzi były pracownik Nvidii

W dyskusji o nowych API (m.in. DirectX 12), jaka rozgorzała na forum GameDev.net, pojawiła się ciekawa wypowiedź byłego pracownika firmy Nvidia. Stwierdził on, że prawie wszystkie gry AAA wychodzą „zepsute”, i wyjaśnił genezę wypuszczania przez producentów kart grafiki sterowników dla poszczególnych produkcji w czasie ich debiutów.

gry

Krzysztof Mysiak

10 marca 2015 15:35

„Prawie wszystkie nowe gry AAA są zepsute” twierdzi były pracownik Nvidii

AMD zachęca deweloperów do skupienia się na DirectX 12 i Vulkan; Mantle odchodzi w cień

Firma AMD w osobie jednego ze swoich wiceprezesów zachęca deweloperów do skupiania się na DirectX 12 i Vulkan zamiast Mantle. Zastrzega jednak, że nie zaprzestaje wsparcia dla swojego API.

Tech

Michał Jodłowski

3 marca 2015 16:10

AMD zachęca deweloperów do skupienia się na DirectX 12 i Vulkan; Mantle odchodzi w cień
Testy DirectX 12 pokazują imponujący skok wydajności

Testy DirectX 12 pokazują imponujący skok wydajności

Serwis AnandTech przeprowadził wczesny test bibliotek DirectX 12, korzystając z dema technologicznego Star Swarm oraz różnych kart grafiki firm NVIDIA i AMD. Na wszystkich zanotowano ogromny skok wydajności względem DirectX 11, choć w przypadku Radeonów technologia Mantle okazała się minimalnie bardziej sprawna.

Tech

Krzysztof Mysiak

10 lutego 2015 10:40

Testy DirectX 12 pokazują imponujący skok wydajności

Nvidia wreszcie wypowiada się na temat technologii Mantle

W rozmowie z magazynem Maximum PC przedstawiciele Nvidii odnieśli się do opracowywanej przez AMD technologii Mantle. Jak można się było spodziewać, firma nie ma zamiaru wspierać swojego największego konkurenta, jednocześnie podważając korzyści płynące z korzystania z nowego API.

Tech

Jakub Mirowski

27 lipca 2014 16:36

Nvidia wreszcie wypowiada się na temat technologii Mantle

AMD Mantle prawdopodobnie ze wsparciem Rockstar Games, Creative Assembly, Treyarch i innych

Serwis VideoCardz.com podzielił się niepotwierdzoną oficjalnie informacją o kolejnych studiach, które nawiązały współpracę z firmą AMD. Mogłoby to oznaczać wsparcie dla technologii Mantle ze strony takich tytułów jak Grand Theft Auto V, Call of Duty: Advanced Warfare, Alien: Isolation, Rise of the Tomb Raider czy Dying Light.

gry

Krzysztof Mysiak

10 lipca 2014 15:08

AMD Mantle prawdopodobnie ze wsparciem Rockstar Games, Creative Assembly, Treyarch i innych
AMD zaprezentowało różnice między Mantle i DirectX

AMD zaprezentowało różnice między Mantle i DirectX

Podczas tegorocznego Computexu 2014 w Tajpeju AMD pokazało, jak sprawdza się nowa technologia Mantle w porównaniu z DirectX. Porównanie zaprezentowano na przykładzie benchmarku Star Swarm.

Tech

Jakub Mirowski

5 lipca 2014 12:40

AMD zaprezentowało różnice między Mantle i DirectX

Battlefield Hardline, Dragon Age: Inkwizycja i Plants vs Zombies: Garden Warfare będą wspierać AMD Mantle

Jak wynika z informacji podanych przez przedstawiciela firmy AMD, Battlefield Hardline, Dragon Age: Inkwizycja oraz Plants vs Zombies: Garden Warfare będą wspierać niskopoziomowe API AMD Mantle.

gry

Michał Jodłowski

12 czerwca 2014 12:15

Battlefield Hardline, Dragon Age: Inkwizycja i Plants vs Zombies: Garden Warfare będą wspierać AMD Mantle

CryEngine będzie wspierał technologię AMD Mantle

Cevat Yerli, szef studia Crytek, ujawnił, że silnik CryEngine „wkrótce” zaoferuje wsparcie dla stworzonej przez firmę AMD technologii Mantle. Do zapowiedzi doszło podczas imprezy GDC 2014 (mającej miejsce w marcu tego roku), więc wieści na temat efektów współpracy między obiema spółkami możemy oczekiwać już w najbliższej przyszłości.

Tech

Krzysztof Mysiak

19 kwietnia 2014 16:13

CryEngine będzie wspierał technologię AMD Mantle

Technologia Mantle wyrusza do gwiazd wraz z grą,Sid Meier’s Civilization: Beyond Earth

Mantle to graficzne API o niskim narzucie wydajnościowym, które zapewnia graczom lepszą płynność animacji poprzez efektywne wykorzystanie wielordzeniowych procesorów, uproszczenie wykonywania kodu gry, praktyczną eliminację wąskich gardeł aplikacji i uwolnienie całego potencjału karty graficznej.

press release

Advanced Micro Devices, Inc. Press Release

16 kwietnia 2014 10:59

Technologia Mantle wyrusza do gwiazd wraz z grą,Sid Meier’s Civilization: Beyond Earth
Nowe sterowniki GeForce ze znacznym wzrostem wydajności w DX11; Mantle pobite?

Nowe sterowniki GeForce ze znacznym wzrostem wydajności w DX11; Mantle pobite?

Nowe sterowniki do kart grafiki firmy NVIDIA mają zapewnić znaczny wzrost wydajności w aplikacjach pracujących pod DirectX 11. Testy wewnętrzne pokazały, że GeForce GTX 780Ti z najnowszym (nadchodzącym) oprogramowaniem może przebić Radeona R9 290X pracującego na API AMD Mantle.

Tech

Michał Jodłowski

24 marca 2014 12:45

Nowe sterowniki GeForce ze znacznym wzrostem wydajności w DX11; Mantle pobite?
Thief od dziś z obsługą Mantle

Thief od dziś z obsługą Mantle

Obiecany patch dodający wsparcie dla technologii Mantle i TrueAudio do gry Thief ukaże się już dzisiaj. Obie nowinki firmy AMD celują w poprawę wydajności skradanki studia Eidos Montreal, dzięki lepszemu wykorzystaniu możliwości kart grafiki i odciążeniu procesora.

gry

Łukasz Szliselman

18 marca 2014 09:02

Thief od dziś z obsługą Mantle
Thief bez wsparcia dla Mantle na starcie

Thief bez wsparcia dla Mantle na starcie

Gra Thief na PC nie zaoferuje wsparcia dla Mantle i TrueAudio w dniu premiery. Aktualizacja dodająca obsługę obu technologii firmy AMD pojawi się nieco później, w marcu. Kolejna odsłona słynnego cyklu skradanek zadebiutuje już jutro.

gry

Łukasz Szliselman

24 lutego 2014 09:51

Thief bez wsparcia dla Mantle na starcie

Battlefield 4 - zobacz wyniki niezależnych testów technologii Mantle

Redaktorzy serwisu AnandTech przeprowadzili testy technologii Mantle, z których wynika, że na bardzo mocnym komputerze, z topową kartą firmy AMD, gra Battlefield 4 uzyskuje lepszą wydajność (wzrost od 7 do nawet 30%). Należy jednak pamiętać, że Mantle powstało przy wsparciu studia DICE, którego strzelanka jest na razie jedyną produkcją korzystającą z nowego rozwiązania.

gry

Kamil Zwijacz

2 lutego 2014 12:08

Battlefield 4 - zobacz wyniki niezależnych testów technologii Mantle

Premiera Star Swarm - imponujący benchmark studia Oxide Games zadebiutował na Steam

Studio Oxide Games wypuściło na serwisie Steam demo Star Swarm, czyli benchmark ukazujący możliwości silnika Nitrous. Zoptymalizowano go pod kątem technologii Mantle firmy AMD, ale program ruszy też na podzespołach innych korporacji.

gry

Adrian Werner

31 stycznia 2014 09:44

Premiera Star Swarm - imponujący benchmark studia Oxide Games zadebiutował na Steam

Battlefield 4 - aktualizacja dodająca obsługę Mantle już dostępna

Studio DICE, deweloper gry Battlefield 4, poinformowało, że patch dodający obsługę technologii Mantle jest już gotowy do pobrania. Niestety trzeba jeszcze poczekać na aktualizację sterowników, ale w międzyczasie można zapoznać się z przeprowadzonymi testami wydajnościowymi.

gry

Kamil Zwijacz

30 stycznia 2014 16:00

Battlefield 4 - aktualizacja dodająca obsługę Mantle już dostępna

Battlefield 4 z obsługą Mantle nawet o 45% szybszy niż z DirectX

Firma AMD ogłosiła w czasie konferencji na targach CES, że Battlefield 4 z obsługą Mantle będzie działał nawet o 45% szybciej niż na tym samym komputerze z najnowszymi bibliotekami DirectX. Patch wprowadzający obsługę Mantle w strzelaninie studia EA DICE zostanie udostępniony w tym miesiącu.

gry

Marcin Skierski

7 stycznia 2014 10:50

Battlefield 4 z obsługą Mantle nawet o 45% szybszy niż z DirectX

Battlefield 4 nadal z problemami. Obsługa AMD Mantle dopiero w styczniu

Studio EA DICE wciąż zmaga się z błędami wykrytymi w grze Battlefield 4. W związku z tym opóźniono premierę łatki mającej wprowadzić obsługę technologii AMD Mantle.

gry

Marcin Skierski

31 grudnia 2013 12:00

Battlefield 4 nadal z problemami. Obsługa AMD Mantle dopiero w styczniu

Technologia Mantle nie będzie wymagała kart grafiki AMD opartych na architekturze GCN

Chociaż Mantle to technologia opracowana przez firmę AMD, okazuje się, że aby cieszyć się jej możliwościami, nie będziemy musieli posiadać karty grafiki Radeon opartej na nowoczesnej architekturze GCN.

Tech

Krzysztof Mysiak

14 listopada 2013 12:30

Technologia Mantle nie będzie wymagała kart grafiki AMD opartych na architekturze GCN

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl