Szef Larian Studios o powodach powrotu Divinity na Kickstartera

Swen Vincke, szef studia Larian, we wpisie na swoim blogu wyjaśnił powody, dla którego zapowiedziane kilka dni temu Divinity: Original Sin II wyląduje za niecałe dwa tygodnie na Kickstarterze.

Michał Jodłowski

Divinity: Original Sin II - Szef Larian Studios o powodach powrotu Divinity na Kickstartera - wiadomość - 2015-08-14
Divinity: Original Sin II

Dwa dni temu informowaliśmy o zapowiedzi gry Divinity: Original Sin II, kontynuacji zeszłorocznego Divinity: Grzech Pierworodny – bardzo ciepło przyjętego cRPG autorstwa Larian Studios. Od tamtej pory wśród społeczności pojawiały się głosy zdziwienia dotyczące decyzji o powrocie Divinity na Kickstartera. Swen Vincke, szef studia Larian, postanowił wyjaśnić sprawę we wpisie na swoim blogu. Przede wszystkim podkreślił, jak ważnym elementem produkcji Grzechu Pierworodnego był kontakt z graczami i udostępnianie im testowych buildów gry, co pozwoliło na wiele eksperymentów i obranie nowych kierunków w czasie dewelopingu. Przesłanie jest zatem dość jasne: Original Sin II zapewne prędzej czy później trafi do programu wczesnego dostępu Steam Early Access. To jednak nie wszystko. Vincke przyznał, że Larian Studios posiada wystarczająco duży budżet, aby stworzyć „coś fajnego”, aczkolwiek pozyskanie dodatkowych funduszy na drodze zbiórki mogłoby pozwolić projektowi jeszcze bardziej rozwinąć skrzydła (dla przypomnienia: produkcja Grzechu Pierworodnego także była tylko częściowo sfinansowana przez graczy). Vincke ponadto stwierdził, że Original Sin II jest dla Larian Studios tym, czym Baldur’s Gate II był niegdyś dla BioWare.

Według ogólników, jakimi uraczył nas Swen Vincke, Divinity: Original Sin II wykorzysta w dużej mierze to, co już zostało opracowane na potrzeby Grzechu Pierworodnego, a także elementy, jakie wprowadzi do niego nadchodzące Enhanced Edition. Vincke podkreślił też, że tworzenie rozszerzonej edycji Grzechu Pierworodnego to nie tylko doskonalenie już udanego tytułu, ale również przygotowywanie technologii potrzebnej do produkcji Original Sin II. Nie ma zatem mowy o żadnym marnowaniu czasu i pieniędzy – kontynuacja Grzechu Pierworodnego budowana będzie na fundamentach położnych przez poprzednika.

Na konkrety i pierwsze materiały, w tym grywalny prototyp Original Sin II, będziemy niestety musieli poczekać do rozpoczęcia zbiórki na Kickstarterze, co nastąpi 26 sierpnia, oraz imprezy PAX Prime w Seattle, która odbędzie się miedzy 26 a 30 sierpnia.

Divinity: Original Sin II - Definitive Edition

Divinity: Original Sin II - Definitive Edition

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
po premierze

Data wydania: 14 września 2017

Informacje o Grze
9.2

GRYOnline

8.6

Gracze

9.6

Steam

9.3

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Mad Max - obejrzyj ponad godzinę rozgrywki

Następny
Mad Max - obejrzyj ponad godzinę rozgrywki

Raport NPD Group za lipiec - LEGO i Batman na czele, rośnie sprzedaż PlayStation 4 i Xboksa One

Poprzedni
Raport NPD Group za lipiec - LEGO i Batman na czele, rośnie sprzedaż PlayStation 4 i Xboksa One

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl