Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 października 2003, 07:23

autor: Radosław Grabowski

Szczegóły nt. "łatek" v.1.7 i v.1.01 dla C&C: Generals i C&C: Generals - Zero Hour

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, trwają intensywne prace nad kolejną poprawką systemową, dedykowaną wirtualnej strategii czasu rzeczywistego o nazwie Command & Conquer: Generals. Ponadto fachowcy z koncernu Electronic Arts przygotowują debiutancki patch dla oficjalnego rozszerzenia rzeczonej gry, noszącego podtytuł Zero Hour. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych użytkowników do zapoznania się ze szczegółowymi danymi tekstowymi na oba wspomniane tematy.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, trwają intensywne prace nad kolejną poprawką systemową, dedykowaną wirtualnej strategii czasu rzeczywistego o nazwie Command & Conquer: Generals. Ponadto fachowcy z koncernu Electronic Arts przygotowują debiutancki patch dla oficjalnego rozszerzenia rzeczonej gry, noszącego podtytuł Zero Hour. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych użytkowników do zapoznania się ze szczegółowymi danymi tekstowymi na oba wspomniane tematy.

Command & Conquer: Generals v.1.7

Command & Conquer: Generals – Zero Hour v.1.01

Pokazywanie ikon bohaterów na mapie; zlikwidowanie błędów w wybranych opisach; usprawnienie funkcjonowania niektórych jednostek bojowych; wprowadzenie specjalnego efektu dźwiękowego podczas rozmowy; ulepszenie systemu statystyk online.

Udostępnienie dwóch bonusowych scenariuszy multiplayer; usunięcie problemów z animacją; zwiększenie kompatybilności z interfejsem DirectX 9.0; zaimplementowanie dodatkowych komend; naprawienie złego algorytmu stopniowania trudności zabawy.

Pełne listy modyfikacji, mających cechować omawiane „łaty”, można znaleźć tutaj (zestawienia w języku angielskim).

Więcej informacji o Command & Conquer: Generals:

Więcej informacji o Command & Conquer: Generals – Zero Hour: