Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 16 stycznia 2010, 14:33

autor: Filip Grabski

Świetny interaktywny zwiastun Just Cause 2

Druga część niesamowicie efektownej, ale nie pozbawionej błędów gry Just Cause pojawi się na rynku już pod koniec marca. Twórcy nie ustają w próbach odpowiedniego nakręcenia graczy i tym razem prezentują coś naprawdę ciekawego.

Druga część niesamowicie efektownej, ale nie pozbawionej błędów gry Just Cause pojawi się na rynku już pod koniec marca. Twórcy nie ustają w próbach odpowiedniego nakręcenia graczy i tym razem prezentują coś naprawdę ciekawego.

Chłopaki z Avalanche Studios chwalą się, że wyspa Panau, stanowiąca główną arenę działań w Just Cause 2, to otwarty świat pełen możliwości. Latynoski twardziel Rico Rodriguez za każdym razem może zabrać się za wykonanie misji w inny sposób. Dzięki temu interaktywnemu zwiastunowi dostępnemu na serwisie YouTube każdy może się przekonać jak to będzie wyglądało „w praniu”. Sytuacja prezentuje się następująco: źli ludzie porwali Twoją koleżankę z agencji i teraz musisz ją odbić. W jaki sposób? Wybór należy do Ciebie. Albo zaatakujesz z powietrza (przy okazji wbijając myśliwiec w bazę wroga), albo wjedziesz przez główną bramę strzelając do wszystkiego, co da się zniszczyć lub zabić, możesz też wybrać podejście skryte i spróbować po cichu uwolnić koleżankę. Jednak na nic twe starania! Bandziory uciekają. Co teraz? Przed Tobą kolejne możliwości prowadzące do szczęśliwego finału. Efektownie, nie ma co.

Just Cause 2 skutecznie pracuje na pozycję jednej z najbardziej oczekiwanych gier tej zimy. Jeśli brak poszanowania dla zasad kierujących zdrowym rozsądkiem Wam się podoba, poczekajcie cierpliwie jeszcze przez nieco ponad 2 miesiące, a będziecie mogli własnoręcznie wyzwolić wyspę Panau z rąk złoczyńców.

  1. interaktywny zwiastun Just Cause 2
Świetny interaktywny zwiastun Just Cause 2 - ilustracja #1
Bandziory mają laskę. Czas skopać tyłki!

 

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej