Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 listopada 2008, 15:08

autor: Dorota Drużko

Super Street Fighter II Turbo HD Remix w przyszłym tygodniu?

Wygląda na to, że Super Street Fighter II Turbo HD Remix trafi do usługi Xbox Live już za tydzień - 26 listopada. Przynajmniej taka właśnie data widnieje na opublikowanym przez Capcom screenie przedstawiającym tematyczny wystrój nowego interfejsu użytkownika Xboxów 360 - New Xbox Experience. Możemy zakładać, że podobnym czasie bijatyka pojawi się w PlayStation Network.

Wygląda na to, że Super Street Fighter II Turbo HD Remix trafi do usługi Xbox Live już za tydzień - 26 listopada. Przynajmniej taka właśnie data widnieje na opublikowanym przez Capcom screenie, przedstawiającym tematyczny wystrój nowego interfejsu użytkownika Xboxów 360 - New Xbox Experience. Możemy zakładać, że w podobnym czasie bijatyka pojawi się w PlayStation Network, tzn. prawdopodobnie dzień później niż na konsoli Microsoftu - wraz z nadchodzącym uaktualnieniem PS Store, czyli w następny czwartek. Poniżej zamieszczamy wspomniany screenshot. Warto zauważyć, że widnieje na nim również karta z inną grą nawiązującą do serii Ulicznego Wojownika - Super Street Fighter II Pinball FX:

Super Street Fighter II Turbo HD Remix w przyszłym tygodniu? - ilustracja #1

Przypomnijmy, że bijatyka jest remakiem znanej z automatów produkcji - Super Street Fighter II Turbo, choć oczywiście charakteryzuje się znacznie lepszą względem oryginału oprawą audiowizualną (porównanie znajdziecie tutaj). Za odświeżenie grafiki odpowiedzialni są twórcy komiksu na podstawie serii - ekipa Udon Entertainment, natomiast zremisowaniem ścieżki dźwiękowej zajęli się ludzie z OverClocked Remix. Capcom nie zapomniał jednak o oldschoolowcach i obiecał możliwość wyboru klasycznej oprawy oraz uruchomienia gry w rozdzielczości 4:3, podczas gdy normalnie przygotowano ją z myślą o trybie panoramicznym i obsłudze wysokiej rozdzielczości (1080p).

W Super Street Fighter II Turbo HD Remix pojawi się wszystkich siedemnaście postaci znanych bywalcom salonów, a wśród nich znajdą się: Ryu, Ken, Guile, M. Bison i Akuma. Chociaż będziemy mogli powalczyć z przeciwnikami kontrolowanymi przez AI, twórcy postawili głównie na pojedynki pomiędzy graczami, zarówno na jednej konsoli jak i przez Internet. Świadczy o tym obietnica rozbudowanych rankingów śledzących nie tylko statystyki związane ze zwycięstwami i porażkami, ale także między innymi liczbą Perfectów czy najmocniejszych combosów. Ponadto pojawi się też opcja wyszukiwania partnera o zbliżonych umiejętnościach, komunikacji głosowej oraz możliwość obserwowania pojedynków toczonych przez innych graczy. Twórcy opracowali także nowy tryb - tak zwany Rebalanced Mode - w którym możliwości poszczególnych wojowników są lepiej zrównoważone.