Co powiecie na prezent w postaci darmowej, pełnej wersji gry? Taką oto świąteczną niespodziankę przygotowała firma Stormregion, która postanowiła udostępnić wszystkim zainteresowanym produkt o nazwie S.W.I.N.E. (Ś.W.I.N.I.A.).
Co powiecie na prezent w postaci darmowej, pełnej wersji gry? Taką oto świąteczną niespodziankę przygotowała firma Stormregion, która postanowiła udostępnić wszystkim zainteresowanym produkt o nazwie S.W.I.N.E. (Ś.W.I.N.I.A.).

Gra dostępna jest w angielskiej wersji językowej, można ją pobrać za pośrednictwem naszego serwisu. Wszelkie informacje dotyczące instalacji znajdziesz w załączonej dokumentacji.

S.W.I.N.E. to zabawna strategia czasu rzeczywistego, której tematem jest wojna pomiędzy dwoma państwami: świń i królików. 3 sierpnia świńska armia pod przywództwem SteelFanga przekroczyła granicę marchewkowego państwa i zaatakowała jego lubujących pokój mieszkańców. W ciągu zaledwie dwóch tygodni większość terenu tego kraju została zniszczona, a stolica znalazła się pod oblężeniem. W obliczu tej klęski i niemożności przeciwstawienia się wrogowi twarzą w twarz, jedyną nadzieją królików na odparcie najeźdźcy stała się dobrze zorganizowana wojna podjazdowa. Gracze mogą się wcielić, zarówno w dowódcę sił króliczych, jak i świńskich. A następnie w szeregu zajmujących misji (po 15 dla każdej rasy) udowodnić wszystkim swą wartość. Do dyspozycji grających oddano wiele różnorodnych jednostek: czołgi lekkie i ciężkie, pojazdy zwiadowcze, artylerię, wsparcie lotnicze, itp. Gra oferuje trójwymiarową oprawę graficzną, uwzględniającą zmienne warunki atmosferyczne oraz doskonale modelowany teren. Całość została okraszona porcją dobrego humoru.
GRYOnline
Gracze
1

Autor: Krystian Smoszna
Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.