Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 lutego 2011, 14:27

autor: Adrian Werner

Star Trek: Infinite Space - pierwsze konkrety i materiały graficzne

Wiele miesięcy temu pisaliśmy o ujawnieniu darmowego przeglądarkowego MMO zatytułowanego Star Trek: Infinite Space. Teraz po długim okresie ciszy autorzy wreszcie podzielili się ze światem pierwszymi konkretami oraz materiałami graficznymi z tej produkcji.

Wiele miesięcy temu pisaliśmy o ujawnieniu darmowego przeglądarkowego MMO zatytułowanego Star Trek: Infinite Space. Teraz po długim okresie ciszy autorzy wreszcie podzielili się ze światem pierwszymi konkretami oraz materiałami graficznymi z tej produkcji.

Star Trek: Infinite Space - pierwsze konkrety i materiały graficzne - ilustracja #1

Tworzenie Infinite Space rozpoczęto w marcu zeszłego roku. Gra powstaje w oparciu o technologię Unity, czyli najpopularniejszy obecnie silnik wśród trójwymiarowych przeglądarkowych tytułów. Wykorzystanie go powoduje, że nie będziemy musieli pobierać żadnego pliku instalacyjnego (naturalnie poza ważącą 4 MB wtyczką Unity) i zamiast tego dołączymy do zabawy jakieś pięć sekund po wejściu na stronę. Star Trek: Infinite Space wykorzysta standardowy darmowy model z dodatkowymi opcjonalnymi mikropłatnościami. Można będzie zakupić zarówno przedmioty modyfikujące wygląd postaci jak i bonusy przyśpieszające rozwój naszego bohatera.

Infinite Space bazuje na Star Trek: Deep Space Nine. W tym serialu jednym z najważniejszych wątków był trwający przez wiele sezonów konflikt z Dominum, który stanowi świetną podstawę do tworzenia ciekawych misji w grze. Zabawa koncentrować ma się głownie na sterowaniu statkami kosmicznymi, ale nie zabraknie również możliwości zwiedzenia wnętrz stacji, które nie będą służyły jedynie jako miejsce spotkań graczy. Zamiast tego będziemy mogli pobawić się w dowódcę i pokierować załogą oraz wydawać rozkazy oficerom.

Star Trek: Infinite Space - pierwsze konkrety i materiały graficzne - ilustracja #2

W Infinite Space znajdą się dwie grywalne frakcje - Federacja oraz Klingoni i każda z nich zaoferuje inne wątki fabularne. Autorzy pracują też nad systemem, który automatycznie dostosuje poziom trudności misji do ilości i siły graczy w drużynie. Twórcy doskonale zdają sobie sprawę z tego jak wymagający potrafią być fani Star Treka. Dlatego ściśle współpracują z wytwórnią CBS i Lee Sheldonem (producentem i scenarzystą serialu The Next Generation). Co więcej Michael Okuda i jego żona Denise (znani artyści od kilku dekad związani z uniwersum Star Treka) zaangażowani zostali jako konsultanci.

Nie znamy jeszcze dokładnej daty premiery Star Trek: Infinite Space, choć według autorów powinna ona nastąpić jeszcze tego lata. Zainteresowanym polecamy obejrzenie galerii pierwszych screenów z gry.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej