Rockstar potwierdził, że drugi trailer GTA 6 prezentuje i gameplay, i cutscenki. Na szczęście jest to dobra wiadomość

Gracze zastanawiali się, czy drugi trailer GTA 6 zawiera gameplay, cutscenki, czy może mieszankę obu tych elementów. Rockstar postanowił zaspokoić ich ciekawość.

Rockstar potwierdził, że drugi trailer GTA 6 prezentuje i gameplay, i cutscenki. Na szczęście jest to dobra wiadomość, źródło grafiki: Rockstar Games..
Rockstar potwierdził, że drugi trailer GTA 6 prezentuje i gameplay, i cutscenki. Na szczęście jest to dobra wiadomość Źródło: Rockstar Games..

O opublikowanym wczoraj drugim trailerze GTA 6 powiedziano i napisano już niejedno. Nikt nie był jednak w stanie udzielić jednoznacznej odpowiedzi na pytanie, czy sceny, które zawiera zwiastun, to fragmenty gameplayu, czy przerywniki filmowe, czy może jedno i drugie. Teraz Rockstar postanowił rozwiać wszelkie wątpliwości.

Deweloper zamieścił na X krótki wpis, w którym przyznał, że „drugi zwiastun GTA 6 został w całości zarejestrowany z poziomu gry na PlayStation 5 i zawiera po równo fragmentów rozgrywki oraz cutscenek”.

Ta pozornie mało istotna informacja jest o tyle ważna, iż daje nam potwierdzenie, że na „zwykłym” PS5, na którym zarejestrowany został zwiastun, GTA 6 będzie wyglądać co najmniej równie dobrze, jak na powyższym materiale. „Co najmniej”, bo wciąż można mieć nadzieję, iż Rockstar jeszcze bardziej podrasuje oprawę graficzną – i to nie tylko na potrzeby PS5 Pro. Podobnie w końcu było z trailerami RDR2, które właściwa gra w dużej mierze przyćmiła.

W oczekiwaniu na to, aż społeczność podzieli drugi zwiastun Grand Theft Auto 6 na gameplay i cutscenki, warto – o ile jeszcze tego nie zrobiliście – dowiedzieć się co nieco na temat fabuły, postaci i lokacji, jak również zapoznać się ze smaczkami oraz detalami, jakie ów materiał skrywa, a które sprawiły, że GTA 6 zostało nazwane „grą AAA z przyszłości”. Co więcej, „wykręcił” on niesamowite liczby i stał się podstawą do snucia ciekawych teorii.

  1. Drugi trailer GTA 6 pokazuje, że Rockstar nie musi pompować hype'u – robimy to sami
Przed premierą
2717
graczy czeka na grę.
Czekasz?

1

Hubert Śledziewski

Autor: Hubert Śledziewski

Zawodowo pisze od 2016 roku. Z GRYOnline.pl związał się pięć lat później – choć zna serwis, odkąd ma dostęp do Internetu – by połączyć zamiłowanie do słowa i gier. Zajmuje się głównie newsami i publicystyką. Z wykształcenia socjolog, z pasji gracz. Przygodę z gamingiem rozpoczął w wieku czterech lat – od Pegasusa. Obecnie preferuje PC i wymagające RPG-i, lecz nie stroni ani od konsol, ani od innych gatunków. Kiedy nie gra i nie pisze, najchętniej czyta, ogląda seriale (rzadziej filmy) i mecze Premier League, słucha ciężkiej muzyki, a także spaceruje z psem. Niemal bezkrytycznie kocha twórczość Stephena Kinga. Nie porzuca planów pójścia w jego ślady. Pierwsze „dokonania literackie” trzyma jednak zamknięte głęboko w szufladzie.

System budzący wątpliwości nawet wśród twórców No Rest for the Wicked „musi umrzeć”, gdyż jest jak „dawanie graczom liny, na której mogą się powiesić”

Następny
System budzący wątpliwości nawet wśród twórców No Rest for the Wicked „musi umrzeć”, gdyż jest jak „dawanie graczom liny, na której mogą się powiesić”

Weteran serii Dragon Age ostro skrytykował Electronic Arts. Twierdzi, że w 2017 roku gigant „strawił BioWare”, które całkowicie zatraciło swój dawny charakter

Poprzedni
Weteran serii Dragon Age ostro skrytykował Electronic Arts. Twierdzi, że w 2017 roku gigant „strawił BioWare”, które całkowicie zatraciło swój dawny charakter

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl