Drugi zwiastun Grand Theft Auto VI wykręca niesamowite wyniki. Mimo to na YouTube nie udało mu się przebić osiągnięć pierwszego trailera tej gry.
Rockstar poinformował (via The Hollywood Reporter), że drugi trailer GTA 6 w ciągu 24 godzin został obejrzany „na wszystkich platformach” 475 milionów razy. Pierwszy zwiastun zadebiutował w grudniu 2023 roku ekskluzywnie w serwisie YouTube, uzyskując liczbę 93 mln wyświetleń w pierwszym dniu.
Wczoraj studio Rockstar Games zafundowało nam dużą niespodziankę, wypuszczając drugi zwiastun Grand Theft Auto VI. Warto więc przyjrzeć się temu, jak radzi sobie ten materiał.
Drugi zwiastun Grand Theft Auto VI cieszy się więc ogromną popularnością. Praktycznie pewne jest jednak, że nie uda mu się przebić wyników pierwszego trailera tej gry, który w ciągu 24 godzin na kanale YouTube studia Rockstar Games obejrzano ponad 90 mln razy. Pozostaje to najwyższym wynikiem dla materiału, który nie jest teledyskiem muzycznym. Ostatecznie trafił on do Księgi Rekordów Guinessa.
Zainteresować Was może:
1

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.