Remedy zbyt małe na wyprodukowanie dwóch wersji Alan Wake
Wielu z Was zastanawiało się zapewne w przeszłości, co spowodowało, że zrezygnowano z wyprodukowania pecetowej wersji Alan Wake. Wydaje się, że ostateczną odpowiedź na to nurtujące pytanie udzielił Oskari Hakkinen z Remedy Studios, który oświadczył, że główną przyczyną podjęcia takiej decyzji był fakt, iż studio jest zbyt małe.
Wielu z Was zastanawiało się zapewne w przeszłości, co spowodowało, że zrezygnowano z wyprodukowania pecetowej wersji Alan Wake. Wydaje się, że ostateczną odpowiedź na to nurtujące pytanie udzielił Oskari Hakkinen z Remedy Studios. Główny producent przygód niezłomnego pisarza oświadczył na łamach serwisu Digital Spy, że główną przyczyną podjęcia takiej decyzji był fakt, iż studio jest zbyt małe, w związku z czym nie poradziłoby sobie z tak poważnym projektem.
„Jesteśmy niewielkim zespołem, liczącym aktualnie około 50 osób ”, powiedział Hakkinen. „Z tego też względu koncentracja na jednej tylko platformie była i ciągle jest dla nas zdecydowanie lepszym wyjściem. Po raz kolejny pragnę również zaznaczyć, że w chwili obecnej nie mamy żadnych planów odnośnie pecetowej wersji Alan Wake ”. Wypowiedź nie wyklucza oczywiście możliwości przeniesienia gry na komputery osobiste w przyszłości. Jednakże, nawet jeśli do czegoś takiego dojdzie, to raczej nieprędko.
Chcielibyśmy jednocześnie zauważyć, że niektóre polskie sklepy poinformowały swoich klientów o planowanym wcześniejszym wydaniu gry. Według nich Alan Wake w wersji na Xboksa 360 trafi do sprzedaży 14 maja – tydzień wcześniej, aniżeli było to dotąd ustalone. Jest to o tyle dziwne, że większość zagranicznych serwisów internetowych w dalszym ciągu jako datę europejskiej premiery dzieła Remedy Studios podaje 21 maja (termin ujawniony w trakcie imprezy X10). Miejmy nadzieję, że sprawa już niedługo zostanie wyjaśniona.
Mrożąca krew w żyłach historia pisarza będzie dostępna na naszym rynku w wersji spolonizowanej (kinowej, czyli z napisami w naszym ojczystym języku). Warto również przypomnieć, że w bieżącym roku Alan Wake doczeka się debiutu przynajmniej jednego dodatku DLC. Przyszłość przeniesie również premierę kontynuacji, określanej przez twórców serialowym mianem „Sezonu 2”. Wszystko wskazuje więc na to, że kolejne miesiące upłyną pod znakiem wielu smakowitych informacji na temat dzieła Remedy Studios.
Więcej:Microsoft wypuszcza awaryjną łatkę, bo aktualizacja KB5066835 psuje Windowsa 11

GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
Yaboll Generał
To do razu mogli robić tą gre na pieca, a konsole sobie darować.
knowing Konsul
A osobiście dla mnie logo Microsoft w grze to znak jakości ,rzetelności i bezpieczenstwa. Dlatego MS game studios jest jedna z moich ulubionych firm.
No to żeś rpgfan wyjebał :D
zanonimizowany431140 Legend
@Econochrist [ Level: 17 - Ekolog ]: straszne, ale nie placz malenki, przeciez masz jeszcze tyle exclusivow do pogrania..
A co do robienia, to gra juz jest praktycznie w fazie gold, skoro w maju premiera, wiec takie zlosliwosci z piaskownicy mozesz sobie darowac :)
@Laston [ Level: 9 - Chorąży ]: i co z tego ze byla odpalana na kartach nvidii? przeciez na czyms trzeba ja odpalic, by przetestowac build. Poza tym, ile lat temu byla odpalana na PC? :) raczej sporo, caly raz czy dwa.
Generalnie najsmieszniejsze sa teksty, ze gra moglaby nie wychodzic, ze niech gre dalej robia x lat itd itp - zawsze pisane PO tym, jak sie najpierw ponarzeka w stylu "dlaczego ta gra jednak nie wychodzi na PC?"
Nie czaje, jak was ta gra nie interesuje, to po co to manifestowac tak mocno? Jak mnie jakas gra nie interesuje, to mam ja po prostu w dupie i nie wciskam sie w kazdy watek tylko po to, by o tym poinformowac cale forumowe grono :)
Hipokryzja.
Koktajl Mrozacy Mozg Legend

Gdyby Alan Wake wyszeld zapewnie dali by Only on Windows 7 jak kiedys z Vista. I znow sie uruchamia hipokryzja - "czemu nie na XP", "mam XP i dla gry nie kupie nowego systemu" a czesniej "mialo byc na PC" itd itd
raziel88ck Legend

"Remedy Studios zbyt małe na wyprodukowanie dwóch wersji Alan Wake" - ale na wydanie 3 wersji Max Payne'a to juz nie bylo zbyt male? Szkoda, ze lubia sie tak osmieszac, szczegolnie ze mieli mnostwo czasu na stworzenie Alana Wake'a, a innymi grami i tak sie nie zajmowali.