Poznaliśmy wymagania sprzętowe gry inZOI. Twórcy przygotowali również pomocny filmik, pokazujący, jak produkcja będzie prezentowała się na różnych konfiguracjach sprzętowych.
Już tylko nieco ponad dwa tygodnie dzielą nas od debiutu we wczesnym dostępie gry inZOI, czyli tworzonej przez koreańskie studio Krafton symulacji życia, która ma rzucić rękawicę serii The Sims. W związku z rychłą premierą autorzy udostępnili wreszcie pełne wymagania sprzętowe projektu.
Jak widać, wymagania są dosyć wysokie, zwłaszcza jak na ten gatunek. Autorzy tłumaczą to tym, że celują w realizm wizualny, czego nie da się powiedzieć o serii The Sims, a do tego inZOI powstaje na silniku Unreal Engine 5. Twórcy podkreślają również, że gra zaoferuje rozbudowaną symulację miasta, a ta potrzebuje odpowiednio mocnego sprzętu.
Wymagania minimalne | Wymagania średnie | Wymagania rekomendowane | Wymagania wysokie | |
Jeśli naszym priorytetem jest jakość grafiki: | DLSS/FSR3: wydajność Ray Tracing: włączony Ustawienia: niskie | DLSS/FSR3: wydajność Ray Tracing: włączony Ustawienia: średnie | DLSS/FSR3: zbalansowane Ray Tracing: włączony Ustawienia: wysokie | DLSS/FSR3: jakość Ray Tracing: włączony Ustawienia: ultra |
Jeśli naszym priorytetem jest wydajność: | DLSS/FSR3: ultra wydajność Ray Tracing: wyłączony Ustawienia: bardzo niskie | DLSS/FSR3: wydajność Ray Tracing: wyłączony Ustawienia: niskie | DLSS/FSR3: wydajność Ray Tracing: wyłączony Ustawienia: średnie | DLSS/FSR3: zbalansowane Ray Tracing: wyłączony Ustawienia: wysokie |
Autorzy przygotowali również pomocny, ponad 5-minutowy filmik, w którym pokazują, jak gra będzie się prezentowała na tych czterech konfiguracjach.
Przypomnijmy, że inZOI zmierza wyłącznie na pecety. Gra zadebiutuje w Steam Early Access 28 marca tego roku. Produkcja zaoferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
1

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.