Premiera Gran Turismo 5 najpóźniej za cztery miesiące

Dla wszystkich, którzy jeszcze nie dowierzają, że Gran Turismo 5 trafi na półki sklepowe w bieżącym roku, mamy bardzo przekonujący argument. Na oficjalnej ulotce reklamowej gry, którą udostępniono w zeszłym tygodniu na gamescom w Kolonii ujawnionych zostało kilka szczegółów na temat gry.

Katarzyna Pochowska

Dla wszystkich, którzy jeszcze nie dowierzają, że Gran Turismo 5 trafi na półki sklepowe w bieżącym roku, mamy bardzo przekonujący argument. Na oficjalnej ulotce reklamowej gry, którą udostępniono w zeszłym tygodniu na gamescom w Kolonii, ujawnionych zostało kilka szczegółów na temat gry. Najważniejszy z nich to termin premiery: czwarty kwartał 2009.

Premiera Gran Turismo 5 najpóźniej za cztery miesiące - ilustracja #1

Ponadto dzięki broszurce możemy zapoznać się z podstawowymi danymi na temat Gran Turismo 5, które są już właściwie znane od dawna. Na ulotce znalazło się również potwierdzenie, że w grze znajdzie się ponad tysiąc pojazdów. Nowością będą mistrzostwa NASCAR oraz WRC. Gracze będą mogli zmierzyć się online z innymi maniakami samochodowych symulacji z całego świata. Jednak przy maksymalnej liczbie graczy, widnieje skrót „TBA”, co oznacza, że dokładna informacja na ten temat podana zostanie w późniejszym terminie. Powołując się natomiast na oficjalną stronę Sony PlayStation, można spodziewać się trybu multiplayer przeznaczonego dla 2-16 graczy.

Premiera Gran Turismo 5 najpóźniej za cztery miesiące - ilustracja #2

Kolejnym potwierdzeniem informacji, które wyciekły zbyt wcześnie do Internetu, są słowa szefa Polyphony Digital. W wywiadzie udzielonym francuskiemu serwisowi Gamesblog Kazunori Yamauchi zdradził, że fragment gry, który zaprezentowano na targach gamescom 2009, ukazał tylko pierwszy krok do tego, co twórcy chcą osiągnąć w dziedzinie zniszczeń. W wersji finalnej gracze będą mogli zobaczyć sporo więcej.

Premiera Gran Turismo 5 najpóźniej za cztery miesiące - ilustracja #3
Gran Turismo 5

Gran Turismo 5

PlayStation
po premierze

Data wydania: 24 listopada 2010

Informacje o Grze
8.0

GRYOnline

7.6

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

sierpień
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Sportowe
2009-09-05
13:29

LordVader1 Generał

👍

Widać, że każda kolejna odsłona Gran Turismo próbuje coraz realniej oddać rzeczywistość.

Komentarz: LordVader1
2009-08-29
12:48

Andrewlee Generał

Azrethiello ----> przeciez te 138 mln PS2 to liczba konsol sprzedanych na przestrzeni prawie 10 lat, a GT3 wyszlo duzo wczesniej, kiedy liczba posiadaczy PS2 byla sporo mniejsza. No i zapominasz ze na pewno sporo ludzi kupi PS3 dla tej gry. 5 mln to minimum, spodziewalbym sie duzo wiekszej sprzedazy.

W ogole nie wiem o co wszyscy sie czepiaja. Model jazdy jest bardzo dobry (jak wylaczycie kontrole trakcji, wszelkie pomoce i ustawi sie tryb professional). Efekt predkosci przy widoku z tylu auta rzeczywiscie jest mierny, ale przy widoku z kokpitu jest OK. Z demka GC rzeczywiscie bylo widac ze system uszkodzen nie jest bardzo zaawansowany, ale wedlug mnie to nie jest jakis ogromny problem. Grafika za to jest naprawde swietna - nie ma efektu plastikowych samochodow jak w Forzie.

Komentarz: Andrewlee
2009-08-29
11:31

zanonimizowany650095 Generał

👎

Mr_Baggins > Już? ;/

Komentarz: zanonimizowany650095
2009-08-28
22:00

zanonimizowany3929 Legend

😁

a ja i kilkadziesiąt milionów posiadaczy PS3 pogramy w GT5.

I krzyż wam na drogę

Komentarz: zanonimizowany3929
2009-08-28
21:56

zanonimizowany199068 Senator

artattak-> tylko rok??? to mało jak na tak masywna grę...
Ja se kupię GT5 ale trzeba przyznać że jesli chodzi o symulację to Polyphony od lat cos przeocza, robi to z edycji na edycję. Zobaczymy czy błąd będzie też w GT5 ale w GT5 prologue był więc spodziewam się go też w pełnej. Chodzi mi o zasymulowanie hamulca ręcznego oraz sprzęgła. Bez kierownicy G25 gra domyślnie obsługuje sprzęgło i włącza go zawsze jak się zaciągnie ręczny, auta przy małych prędkościach zachowywują się dziwnie - potężne silniki o momencie 400Nm+ potrafią się zdusić przy wykonywaniu bączków i zawracania zamiast dziko wejść obrotami na czrwone pole. Coś w tej fizyce nie jest zbyt doszlifowane. Ale i tak nie ma co narzekać bo postęp fizyki jazdy w porównainiu do 4 jest kolosalny (tryb professional i simulation w kontrolerze - auta staja się realne w prowadzeniu, zwłaszcza na oponach Normal).
Grę sobie kupię bo kocham samochody

xanatOs -> on robi błędy wszęgzie nie tylko w "Prologue", ot taki on nasz komputerowy analfabeta

Komentarz: zanonimizowany199068

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl