Premiera Gran Turismo 5 najpóźniej za cztery miesiące
Dla wszystkich, którzy jeszcze nie dowierzają, że Gran Turismo 5 trafi na półki sklepowe w bieżącym roku, mamy bardzo przekonujący argument. Na oficjalnej ulotce reklamowej gry, którą udostępniono w zeszłym tygodniu na gamescom w Kolonii ujawnionych zostało kilka szczegółów na temat gry.
Katarzyna Pochowska
Dla wszystkich, którzy jeszcze nie dowierzają, że Gran Turismo 5 trafi na półki sklepowe w bieżącym roku, mamy bardzo przekonujący argument. Na oficjalnej ulotce reklamowej gry, którą udostępniono w zeszłym tygodniu na gamescom w Kolonii, ujawnionych zostało kilka szczegółów na temat gry. Najważniejszy z nich to termin premiery: czwarty kwartał 2009.

Ponadto dzięki broszurce możemy zapoznać się z podstawowymi danymi na temat Gran Turismo 5, które są już właściwie znane od dawna. Na ulotce znalazło się również potwierdzenie, że w grze znajdzie się ponad tysiąc pojazdów. Nowością będą mistrzostwa NASCAR oraz WRC. Gracze będą mogli zmierzyć się online z innymi maniakami samochodowych symulacji z całego świata. Jednak przy maksymalnej liczbie graczy, widnieje skrót „TBA”, co oznacza, że dokładna informacja na ten temat podana zostanie w późniejszym terminie. Powołując się natomiast na oficjalną stronę Sony PlayStation, można spodziewać się trybu multiplayer przeznaczonego dla 2-16 graczy.

Kolejnym potwierdzeniem informacji, które wyciekły zbyt wcześnie do Internetu, są słowa szefa Polyphony Digital. W wywiadzie udzielonym francuskiemu serwisowi Gamesblog Kazunori Yamauchi zdradził, że fragment gry, który zaprezentowano na targach gamescom 2009, ukazał tylko pierwszy krok do tego, co twórcy chcą osiągnąć w dziedzinie zniszczeń. W wersji finalnej gracze będą mogli zobaczyć sporo więcej.


GRYOnline
Gracze
Kalendarz Wiadomości
Komentarze czytelników
LordVader1 Generał
Widać, że każda kolejna odsłona Gran Turismo próbuje coraz realniej oddać rzeczywistość.
Andrewlee Generał
Azrethiello ----> przeciez te 138 mln PS2 to liczba konsol sprzedanych na przestrzeni prawie 10 lat, a GT3 wyszlo duzo wczesniej, kiedy liczba posiadaczy PS2 byla sporo mniejsza. No i zapominasz ze na pewno sporo ludzi kupi PS3 dla tej gry. 5 mln to minimum, spodziewalbym sie duzo wiekszej sprzedazy.
W ogole nie wiem o co wszyscy sie czepiaja. Model jazdy jest bardzo dobry (jak wylaczycie kontrole trakcji, wszelkie pomoce i ustawi sie tryb professional). Efekt predkosci przy widoku z tylu auta rzeczywiscie jest mierny, ale przy widoku z kokpitu jest OK. Z demka GC rzeczywiscie bylo widac ze system uszkodzen nie jest bardzo zaawansowany, ale wedlug mnie to nie jest jakis ogromny problem. Grafika za to jest naprawde swietna - nie ma efektu plastikowych samochodow jak w Forzie.
zanonimizowany650095 Generał
Mr_Baggins > Już? ;/
zanonimizowany3929 Legend
a ja i kilkadziesiąt milionów posiadaczy PS3 pogramy w GT5.
I krzyż wam na drogę
zanonimizowany199068 Senator
artattak-> tylko rok??? to mało jak na tak masywna grę...
Ja se kupię GT5 ale trzeba przyznać że jesli chodzi o symulację to Polyphony od lat cos przeocza, robi to z edycji na edycję. Zobaczymy czy błąd będzie też w GT5 ale w GT5 prologue był więc spodziewam się go też w pełnej. Chodzi mi o zasymulowanie hamulca ręcznego oraz sprzęgła. Bez kierownicy G25 gra domyślnie obsługuje sprzęgło i włącza go zawsze jak się zaciągnie ręczny, auta przy małych prędkościach zachowywują się dziwnie - potężne silniki o momencie 400Nm+ potrafią się zdusić przy wykonywaniu bączków i zawracania zamiast dziko wejść obrotami na czrwone pole. Coś w tej fizyce nie jest zbyt doszlifowane. Ale i tak nie ma co narzekać bo postęp fizyki jazdy w porównainiu do 4 jest kolosalny (tryb professional i simulation w kontrolerze - auta staja się realne w prowadzeniu, zwłaszcza na oponach Normal).
Grę sobie kupię bo kocham samochody
xanatOs -> on robi błędy wszęgzie nie tylko w "Prologue", ot taki on nasz komputerowy analfabeta