Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
press release Cenega Press Release 24 listopada 2005, 17:04

Peter Jackson's King Kong The Official Game of the Movie PC - patronat medialny Przekroju i RMF FM

Cenega Poland ma przyjemność poinformować, że patronat medialny nad nową grą Ubisoftu - Peter Jackson’s King Kong: The Official Game of the Movie w wersji na PC objęli dwaj liderzy rynku mediów w Polsce - Tygodnik Przekrój i Radio RMF FM.

(Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta / wydawcy / dystrybutora produktu i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji GRY-OnLine.)

Cenega Poland ma przyjemność poinformować, że patronat medialny nad nową grą Ubisoftu - Peter Jackson’s King Kong: The Official Game of the Movie w wersji na PC objęli dwaj liderzy rynku mediów w Polsce - Tygodnik Przekrój i Radio RMF FM. Zaangażowanie tak poważnych marek w promocję gry najlepiej świadczy o jakości produktu, a już wkrótce na łamach Przekroju i antenie RMF FM pojawią się ciekawe niespodzianki dla wszystkich fanów gry i filmu o King Kongu. Przypominamy jednocześnie, że Peter Jackson’s King Kong: The Official Game of the Movie w wersji na komputery PC pojawi się w sklepach w Polsce już 2 grudnia.