Pecetowe Final Fantasy XV zbudowane od podstaw z myślą o komputerach
W krótkim komunikacie dla fanów reżyser Final Fantasy XV, Hajime Tabata, zapewnił, że nadchodząca pecetowa wersja gry została zbudowana od podstaw z myślą o komputerach. Jeżeli chodzi o jakość oprawy graficznej, ma ona wyprzedać o całą generację to, co deweloperzy osiągnęli na konsolach.
Michał Kułakowski
Pod długim oczekiwaniu fanów, 6 marca na komputerach PC zadebiutuje wreszcie gra Final Fantasy XV. Przebojowe jRPG Square Enix pojawiło się na konsolach w listopadzie 2016 roku i od tamtego czasu było cały czas rozwijane i wzbogacane o kolejne dodatki przez japońskich deweloperów, którym przewodzi Hajime Tabata. W opublikowanej właśnie specjalnej wiadomości wideo skierowanej do posiadaczy pecetów Tabata podzielił się kilkoma znaczącymi informacjami związanym z premierą jego gry na Steamie.
Tabata zapewnił, że Final Fantasy XV na PC nie jest konsolowym portem. Produkcja została zbudowana od podstaw z myślą o współczesnych komputerach i korzysta z najnowszych standardów technologicznych, takich jak 8K i HDR10, równocześnie oferując bogate opcje konfiguracyjne i wsparcie dla modów. Według dewelopera, tytuł prześciga o całą generację to, co udało się osiągnąć jego zespołowi na konsolach, w tym na Xboksie One X i PlayStation 4 Pro. Przy okazji, twórca przypomniał również o wypuszczonym niedawno programie testowym, który pozwala sprawdzić wydajność gry na dowolnym komputerze (wymagania sprzętowe tytułu możemy znaleźć w tym miejscu). Przypomniał także o cyfrowych pre-orderach, dostępnych w sklepach Steam, Uplay oraz Origin. W ramach bonusu użytkownicy każdego z serwisów otrzymają różnego rodzaju kosmetyczne DLC. Twórcy planować mają także dodatkową niespodziankę dla osób, które zdecydują się na kupno tytułu przed premierą. Szczegóły na jej temat poznamy wkrótce.

Pecetowa wersja gry wzbogacona zostanie o wszystkie dodatki, łatki i aktualizacje, które przez półtora roku pojawiły się na konsolach
- Oficjalna strona gry Final Fantasy XV
- Recenzja gry Final Fantasy XV – triumfalny powrót serii kultowych RPG-ów
- Final Fantasy XV – kompendium wiedzy
- Final Fantasy XV – poradnik

GRYOnline
Gracze
Steam
- jRPG
- Square Enix
- konwersje PC
- PC
Kalendarz Wiadomości
Komentarze czytelników
zanonimizowany1173954 Senator
Peeper ja wierzę w japoncow że jednak zmiany nadejdą. Wprawdzie od dawna słyną zaawansowanej technologii o najniższej jakości ale może zmienią nawyki.
To już u nich od lat 90 się ciągnie. Pamiętam jak mi pewien znajomy miłośnik muzyki opowiadał kiedyś ze sprzęt i podejście do jakości dzielimy na:
1. Japonia najniżej
2. Europa środek
3. Stany najwyżej.
Nie wierzyłem mu ale rzeczywiście kiedyś to sprawdziłem i miał rację. Kiede Japonce produkowali technicsy w Europie byl produkowany lepszy sprzęt a w USA np mari levinson krell itd.
Ps. Chiny wtedy jeszcze się nie liczyly bo teraz Chiny na topie niechlubnym.
Chociaż nawyki narodowe są bardzo silne u nich od dawna duzo szybko tanio byle jak. Rychy tez szybie. Zręczność też.
A.l.e.X Legend

ewunia1818 - oczywiście że to nie prawda, bo co innego to zagęszczenie PPI, a co innego ilość pikseli z których zbudowany jest obiekt. W przypadku 1080p jest to 4x mniejsza ilość. Więc nigdy 1080p nie będzie wyglądać lepiej od 4K.
PEEPer Konsul
Haha widac ze sobie cos zmysliłes. Wychodzenie gier na pc jest podyktowaniem wiekszej popularności PC NA ZACHODZIE. W japonii nigdy pc nie będzie posiadał więcej niż 1% rynku i w sumie nigdy nie bedzie to niczym innym niz bastionem mobilnego sprzetu.