PoE - aktualizacja Incursion zaoferuje podróże w czasie
Studio Grinding Gear Games ogłosiło, że 1 czerwca gra Path of Exile otrzyma aktualizację Incursion, w której zwiedzimy ruiny prastarej świątyni, jak również udamy się w przeszłość, aby wpłynąć na ostateczny wygląd tej struktury.

- Deweloper gry: Grinding Gear Games
- Gatunek: RPG akcji
- Model biznesowy: free-to-play
- Premiera na PC: 23 października 2013 r.
- Data premiery na Xboksa One: 24 sierpnia 2017 r.
W tym roku RPG akcji Path of Exile będzie obchodziło swoje piąte urodziny, ale pracownicy studia Grinding Gear Games ani myślą zwalniać tempa rozwoju swojego dzieła. Autorzy właśnie poinformowali, że kolejna duża aktualizacja, nazwana Incursion, zadebiutuje 1 czerwca tego roku, równocześnie na PC i Xboksie One.
Patch wprowadzi nową ligę wyzwań, której fabuła będzie obracała się wokół podróżniczki imieniem Alva Valai, poszukującej zaginionej świątyni Atzoatl, gdzie kryć ma się prastary skarb. Niegdyś miejsce to było sercem Imperium Vaal, ale dawno temu kataklizm doprowadził do zagłady tego mocarstwa, a jego pozostałości pochłonęła dżungla.
O ile tło fabularne nie brzmi specjalnie oryginalnie, to sam sposób, w jaki pomożemy podróżniczce, zapowiada się intrygująco. Za każdym razem, gdy spotkamy Alvę Valai, wyśle nas ona w przeszłość, w czasy gdy świątynia dopiero znajdowała się w budowie. Te podróże mają być krótkie, ale będziemy mogli je trochę wydłużyć, wykazując się dużą skutecznością w mordowaniu hord przeciwników.
Po kilkunastu takich wizytach Alva uzyska wystarczającą ilość informacji, aby móc wskazać lokalizację świątyni w czasach współczesnych. Wtedy wspólnie z podróżniczką udamy się na wyprawę, której ostatecznym celem będzie zdobycie skarbu Imperium Vaal.
Co ciekawe, architektura świątyni zależeć będzie od naszych dokonań w przeszłości. Zabijając różnych architektów, wpłyniemy na to, jakie sekcje zostaną ukończone. Możliwe ma być także ich inspirowanie do ulepszania niektórych komnat, co podwyższy poziom trudności, ale zapewni dostęp do cenniejszych nagród. Ponadto podczas wcześniejszych podróży w czasie będziemy mogli zdobyć klucze, które przydadzą nam się w teraźniejszości.
Aktualizacja wprowadzi także dwanaście nowych gemów oraz spory zestaw dodatkowych umiejętności. Te zmiany mają głównie wzmocnić klasę Trapera, ale inne postacie również otrzymają coś dla siebie. Nie zabraknie także innych nowych przedmiotów, a około dwadzieścia dostępnych wcześniej umiejętności zostanie gruntownie przerobionych.
- Oficjalna strona gry
- Oficjalna strona aktualizacji Incursion
- Recenzja gry Path of Exile - darmowy konkurent najlepszych gier hack'n'slash
- Recenzja dodatku The Fall of Oriath do Path of Exile – oto król hack’and’slashy
Więcej:STALKER-a 2 czekają ważne aktualizacje. Pojawiły się pierwsze wskazówki na temat ich zawartości

GRYOnline
Gracze
Steam
- patche i aktualizacje
- Grinding Gear Games
- PoE / Path of Exile (marka)
- hack'n'slash
- PC
- XONE
Komentarze czytelników
zanonimizowany1218931 Konsul
Liga zapowiada się wspaniale, poprzednia nie przypadła mi do gustu, 1shotowałem bestie, które powinno się łapać, więc przez poł ligi grałem praktycznie tak samo jak na standardzie.
Supporter pack gotowy, czekam tylko na stash tab sale i zaczynam farmienie od 1 czerwca.
Xsardass Generał

PoE naprawdę kosi całą konkurencje jeżeli chodzi o content. Szkoda że sam gameplay jest tak toporny. Już Diablo 2 ma przyjemniejszą rozgrywkę. I niestety to mnie odrzuca od gry.
BloodPrince Senator

I znowu kilkadziesiąt godzin zniknie z życia.
zanonimizowany283992 Legend
Ja tylko ludziom rozważającym próbę zagrania prostuję: tak, gra jest bardziej drewniana niż D3 (ewidentnie), ale im dalej w las tym gameplay staje się gładszy, a porównywanie "drewnianości" do D2 to dość spore wyolbrzymienie.
Nie trzeba też 50h żeby wbić level 70, absolutnie elitarni gracze robią to w 4-5h (i to bez przygotowanego ekwipunku, z itemami to pewnie byłoby bliżej 3h): https://www.youtube.com/watch?v=_IK7gsfyYWY
Ktoś kto nieźle zna grę jakieś 7-12h, a jak ktoś chce sobie grać na spokojnie i czytać każdy mural napotkany po drodze i tak zamknie się w 20-30h.
Zaryzykuję stwierdzenie że nie ma drugiej gry rozwijanej z takim tempem i pasją, co 3-4 miesiące wychodzą spore patche, które czasem są bardzo udane (War for the Atlas), czasem nieco mniej, jak np. kontrowersyjne Harbinger czy Bestiary, ale nie zmienia to faktu że gra zmienia się z roku na rok, a praktycznie co sezon można grać czymś kompletnie innym.
Teraz mamy ligę, po drodze będzie jeszcze jedna a później (w grudniu) kolejny spory expansion pack.
Chris Wilson w wywiadzie przyznał też że mają wstępny plan rozwoju na kilka lat, a i z czasem team rośnie i patche robią się coraz bardziej konkretne.
Arturo1973 Konsul
Czyli na rynku H'n'S wszystko pozostanie bez zmian - Path of Exile zdecydowanym liderem i coraz bardziej odsadza konkurencję. Szanse na rywalizację z PoE ma Wolcen, ale tam niestety produkcja utknęła w fazie wczesnego dostępu. Szkoda, bo gra ma spory potencjał, bardzo ładną grafikę, ale na pewno twórcy Wolcena nie mają tyle chęci do pracy, co twórcy PoE.