Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 grudnia 2008, 10:51

autor: Jiker

PAIN najpopularniejszą grą PlayStation Network

Pulse, internetowy magazyn telewizyjny Sony stworzony z myślą o amerykańskich użytkownikach PlayStation Network, ujawnił listę dziesięciu najpopularniejszych produkcji 2008 roku sprzedawanych za pośrednictwem tego systemu. Okazało się, że pierwsze miejsce zajęła zabawna pozycja o tytule PAIN, w której wystrzeliwujemy bohatera i staramy się zniszczyć jak najwięcej elementów lokacji, zdobywając jednocześnie punkty.

Pulse, internetowy magazyn telewizyjny Sony stworzony z myślą o amerykańskich użytkownikach PlayStation Network, ujawnił listę dziesięciu najpopularniejszych produkcji 2008 roku sprzedawanych za pośrednictwem tego systemu. Okazało się, że pierwsze miejsce zajęła zabawna pozycja o tytule PAIN, w której wystrzeliwujemy bohatera i staramy się zniszczyć jak najwięcej elementów lokacji, zdobywając jednocześnie punkty.

PAIN najpopularniejszą grą PlayStation Network - ilustracja #1

A oto i zwycięzca – PAIN.

Drugie miejsce na liście przypadło sportowemu High Velocity Bowling, produkcji traktującej o grze w kręgle, stworzonej w rozdzielczości 1080p oraz oferującej sterowanie wykorzystujące czujnik ruchu zamontowany w Dual Shocku 3. Najniższy stopień podium przypadł z kolei strzelaninie Super Stardust HD, zapewniającej niezwykłe doznania estetyczne.

Wśród odnotowanych produkcji znalazły się także takie produkcje, jak oryginalny i nieśmiertelny flOw (5 miejsce), ciągle niezwykle popularny Warhawk (6 miejsce), a także Tekken 5: Dark Ressurection (8 miejsce), który do momentu przyszłorocznej premiery szóstej odsłony najpopularniejszego cyklu bijatyk jest jedynym Tekkenem dostępnym dla posiadaczy PlayStation 3. Ostatnia, dziesiąta pozycja na liście przypadła z kolei najnowszym przygodom Ratcheta oraz Clanka, bardzo dobrze ocenianym przez branżowe media (u nas Quest for Booty otrzymało notę w wysokości 81%).

Zaskakujący jest brak kilku naprawdę głośnych pozycji. Spośród nich najbardziej razi oczywiście nieobecność Wipeout HD. Produkcja Sony Computer Entertainment mimo sporej kampanii, nieustannej obecności w mediach i naprawdę wysokiej jakości, nie zdołała załapać się do rankingu. W trakcie programu nie padły żadne liczby mogące wskazywać na wysokość sprzedaży poszczególnych tytułów.