PAIN najpopularniejszą grą PlayStation Network

Pulse, internetowy magazyn telewizyjny Sony stworzony z myślą o amerykańskich użytkownikach PlayStation Network, ujawnił listę dziesięciu najpopularniejszych produkcji 2008 roku sprzedawanych za pośrednictwem tego systemu. Okazało się, że pierwsze miejsce zajęła zabawna pozycja o tytule PAIN, w której wystrzeliwujemy bohatera i staramy się zniszczyć jak najwięcej elementów lokacji, zdobywając jednocześnie punkty.

Piotr Doroń

Komentarze

Pulse, internetowy magazyn telewizyjny Sony stworzony z myślą o amerykańskich użytkownikach PlayStation Network, ujawnił listę dziesięciu najpopularniejszych produkcji 2008 roku sprzedawanych za pośrednictwem tego systemu. Okazało się, że pierwsze miejsce zajęła zabawna pozycja o tytule PAIN, w której wystrzeliwujemy bohatera i staramy się zniszczyć jak najwięcej elementów lokacji, zdobywając jednocześnie punkty.

PAIN najpopularniejszą grą PlayStation Network - ilustracja #1

A oto i zwycięzca – PAIN.

Drugie miejsce na liście przypadło sportowemu High Velocity Bowling, produkcji traktującej o grze w kręgle, stworzonej w rozdzielczości 1080p oraz oferującej sterowanie wykorzystujące czujnik ruchu zamontowany w Dual Shocku 3. Najniższy stopień podium przypadł z kolei strzelaninie Super Stardust HD, zapewniającej niezwykłe doznania estetyczne.

Wśród odnotowanych produkcji znalazły się także takie produkcje, jak oryginalny i nieśmiertelny flOw (5 miejsce), ciągle niezwykle popularny Warhawk (6 miejsce), a także Tekken 5: Dark Ressurection (8 miejsce), który do momentu przyszłorocznej premiery szóstej odsłony najpopularniejszego cyklu bijatyk jest jedynym Tekkenem dostępnym dla posiadaczy PlayStation 3. Ostatnia, dziesiąta pozycja na liście przypadła z kolei najnowszym przygodom Ratcheta oraz Clanka, bardzo dobrze ocenianym przez branżowe media (u nas Quest for Booty otrzymało notę w wysokości 81%).

Zaskakujący jest brak kilku naprawdę głośnych pozycji. Spośród nich najbardziej razi oczywiście nieobecność Wipeout HD. Produkcja Sony Computer Entertainment mimo sporej kampanii, nieustannej obecności w mediach i naprawdę wysokiej jakości, nie zdołała załapać się do rankingu. W trakcie programu nie padły żadne liczby mogące wskazywać na wysokość sprzedaży poszczególnych tytułów.

5.4

Gracze

OCEŃ
Oceny

Piotr Doroń

Autor: Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

Wszyscy chętni mogą wypróbować Empire of Sports

Następny
Wszyscy chętni mogą wypróbować Empire of Sports

Blu-ray pokonał recesję?

Poprzedni
Blu-ray pokonał recesję?

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
25
26

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl