Prawdopodobnie w najbliższy poniedziałek (15 grudnia 2003) zakończy się długi okres oczekiwania użytkowników na debiutancką poprawkę systemową dla oficjalnego rozszerzenia gry Command & Conquer: Generals, noszącego podtytuł Zero Hour. Rzeczony patch wprowadzać ma nie tylko mnóstwo rozmaitych modyfikacji w funkcjonowaniu programu, ale także oferować jedenaście zupełnie nowych scenariuszy bitewnych.
Radosław Grabowski
Prawdopodobnie w najbliższy poniedziałek (15 grudnia 2003) zakończy się długi okres oczekiwania użytkowników na debiutancką poprawkę systemową dla oficjalnego rozszerzenia gry Command & Conquer: Generals, noszącego podtytuł Zero Hour. Rzeczony patch wprowadzać ma nie tylko mnóstwo rozmaitych modyfikacji w funkcjonowaniu programu, ale także oferować jedenaście zupełnie nowych scenariuszy bitewnych.
Poniżej zamieszczono niewielkie zestawienie wybranych zmian (obszerną bazę opublikowano tutaj – artykuł w języku angielskim) oraz pełną listę wspomnianych map z krótkimi opisami:
NAZWA | ILOŚĆ OSÓB |
Death Valley | 1-8 |
Dogs of War | 1-4 |
Forgotten Forest | 1-2 |
Hostile Dawn | 1-6 |
Iron Dragon | 1-8 |
Manic Aggression | 1-4 |
Mountain Fox | 1-4 |
North America | 1-2 |
Red Rock | 1-6 |
Seaside Mutiny | 1-2 |
The Frontline | 1-2 |
Więcej informacji o Command & Conquer: Generals – Zero Hour:
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam