Kolejne odkrycia z testów Project Rene pozwalają nam zrozumieć lepiej wizję przyszłej rozgrywki wykluwającą się w biurach studia Maxis.
Ostatnie zamknięte testy wersji prealfa Project Rene zaledwie kilka dni temu stały się źródłem nowych, nieoficjalnych informacji dotyczących tego tajemniczego projektu z marki The Sims. Kilkanaście godzin temu w sieci pojawiły się jednak kolejne materiały pochodzące z samej rozgrywki, a także dogłębnie przeanalizowanych plików gry, dające nam jeszcze dokładniejszy jej obraz.
Udostępniona testerom wersja Project Rene zawiera wiele niedostępnych z poziomu rozgrywki danych, dotyczących trybu tworzenia postaci, menu, świata, wydarzeń czy interakcji. W przypadku większości z nich jednak musimy polegać na krótkich podpisach plików, grafik czy funkcji, dających nam jedynie ogólny zarys zawartości i jej działania.
Oto, co już wiemy, spisane m.in. na podstawie nowego wątku utworzonego przez członków społeczności na Reddicie.
Zdecydowaną większość odkryć stanowią jednak ikony należące do interfejsu użytkownika oraz funkcje prostych interakcji, które jesteśmy w stanie odczytać według schematu ich działania (np. robienie zdjęcia, przywitanie czy gotowanie).
Co ciekawe, nowe informacje zostały przyjęte znacznie cieplej niż te, które relacjonowaliśmy na początku tygodnia, jednak nie zyskały przy tym wciąż równie dużego rozgłosu, więc stan ten może ulec zmianie.
Szczerze mówiąc, nie wydaje mi się to takie złe. Jeśli spojrzeć na to ze świadomością, że to gra na urządzenia mobilne, która nie ma być częścią głównej serii, to tak – wydaje się przyjemna. Oczywiście nic nie jest pewne, ale już teraz myślę, że wolałbym grać w to niż w The Sims Freeplay. – @pixelproblem
Istnieje duże prawdopodobieństwo, że niedostępne dla ogółu graczy demo może skrywać w sobie jeszcze więcej sekretów, lub część odnalezionych już danych zostanie zbadana jeszcze dogłębniej, oferując nam jeszcze szerszą perspektywę, o czym wspominają sami autorzy analizy.
Należy pamiętać jednak, że wszystko to dotyczy bardzo wczesnej wersji Project Rene, która nie musi bezpośrednio przekładać się na finalny obraz gry.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
2

Autor: Sonia Selerska
Swoją przygodę z zawodowym pisaniem dla GRYOnline.pl rozpoczęła w 2022 roku, ale od zawsze interesowała się wszelkimi formami słowa pisanego. Studentka kierunku Film i Multimedia na specjalizacji Tworzenie Gier Wideo, głęboko śledzi zacierającą się granicę między tymi dwoma światami. Czasami wstydliwie docenia przerost formy nad treścią. W przypadku mediów częściej niż rzadziej wchodzi w skrajności; nigdy nie może wybrać między filmami dokumentalnymi i horrorami a cozy grami, symulatorami życia i animacjami. Częściej niż przy tytułach AAA znajdziecie ją przy oldskulowych konsolach i perełkach indie. Wolny czas poświęca swojej miłości do mody i szeroko pojętej sztuki. Uważa, że fabuła to najważniejszy element gry, a najlepsze historie to te, które czerpią z życia codziennego.