EA zaprezentowało dodatek Życie i śmierć do The Sims 4. Firma przybliżyła kolejne nowości zaplanowane na nowy sezon.
Odbyła się planowana premiera pierwszego zwiastuna dodatku Życie i Śmierć do The Sims 4. Jednocześnie studio Maxis zapowiedziało, że już 17 października otrzymamy kolejny trailer – tym razem poświęcony rozgrywce.
Już teraz jednak poznaliśmy wiele mechanik, które nadchodzące DLC wprowadzi do The Sims 4. Krążąc wokół tematu życia i śmierci, będziemy mogli stawiać tarota, planować pogrzeby, spisywać testamenty i przekazywać spadki, budować cmentarze, podjąć się pracy Mrocznego Kosiarza lub grabarza, czy zaserwować naszym Simom reinkarnację.
Więcej szczegółów na temat dodatku znajdziecie we wpisie na oficjalnej stronie The Sims 4.
Wraz z nadchodzącym zakończeniem lata i wejściem w nowy kwartał tego roku, w świecie The Sims 4 przyszła pora na nowy sezon. Stoi on pod tajemniczą nazwą „Ciąg dalszy nastąpi...” i rozpocznie się już 19 września.
Bazując na nazwie i zapowiedzianej zawartości – nawiązującej przede wszystkim do kart tarota – oraz uwzględniając nadchodzące święto Halloween, możemy wnioskować, że motywem przewodnim treści, które trafią w najbliższym czasie do gry, będzie wszystko, co mistyczne, baśniowe i paranormalne.
Na podstawie informacji przedstawionych w powyższym filmiku oraz we wpisie na oficjalnej stronie produkcji, możemy wyczekiwać:
Ostatni punkt jest potwierdzeniem zauważonych w Internecie teorii, dotyczących potencjalnego DLC o tematyce żegnania się naszych Simów ze światem oraz postaci Mrocznego Kosiarza. Chociaż nieoczywiste wskazówki publikowane przez członków społeczności, a także samych deweloperów w końcu znalazły oficjalne potwierdzenie, szczegóły dotyczące tego dodatku mamy poznać dopiero podczas transmisji na żywo, zaplanowanej na 3 października.
Więcej:To była wyjątkowo owocna noc dla graczy. Zobacz gry, które spróbują podbić PC i konsole w 2026 roku
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
2

Autor: Sonia Selerska
Swoją przygodę z zawodowym pisaniem dla GRYOnline.pl rozpoczęła w 2022 roku, ale od zawsze interesowała się wszelkimi formami słowa pisanego. Studentka kierunku Film i Multimedia na specjalizacji Tworzenie Gier Wideo, głęboko śledzi zacierającą się granicę między tymi dwoma światami. Czasami wstydliwie docenia przerost formy nad treścią. W przypadku mediów częściej niż rzadziej wchodzi w skrajności; nigdy nie może wybrać między filmami dokumentalnymi i horrorami a cozy grami, symulatorami życia i animacjami. Częściej niż przy tytułach AAA znajdziecie ją przy oldskulowych konsolach i perełkach indie. Wolny czas poświęca swojej miłości do mody i szeroko pojętej sztuki. Uważa, że fabuła to najważniejszy element gry, a najlepsze historie to te, które czerpią z życia codziennego.