Gracze The Sims nie zareagowali entuzjastycznie na nową darmową zawartość do gry. Rozpoczynające się wydarzenie, jest jednym z pierwszych kroków do skrajnych zmian w serii.
Po długiej ciszy między sezonami w The Sims 4 twórcy gry przedstawili niespodziewanie wiele planów na nadchodzące miesiące. Zaczęło się od zapowiedzi nowych dodatków i aktualizacji, później zaskoczono nas utworzeniem grupy odpowiedzialnej za regularne naprawianie dawnych błędów w rozgrywce, ale to dopiero najnowsze ogłoszenie wyraźnie zszokowało społeczność.
W ramach najnowszej aktualizacji dowiedzieliśmy się, że do The Sims 4 trafią nagrody otrzymywane za regularne logowanie się do gry.

Inicjatywa została szybko odnaleziona w plikach gry i stała się przedwcześnie dostępna dla niektórych graczy z poziomu samej rozgrywki (najprawdopodobniej w wyniku błędu). Do tej pory członkowie studia EA Maxis nie ogłosili wydarzenia oficjalnie, jednak znamy już większość jego szczegółów:
To miły prezent dla osób, które regularnie grają w The Sims 4, jednak społeczność podeszła do wydarzenia z dużą dozą sceptycyzmu. Gracze zauważają tu kolejny element agresywnej strategii przemiany tytułu w grę-usługę. Chociaż taki plan był zauważalny już w momencie udostępnienia podstawowej wersji The Sims 4 za darmo, dla wielu strategia przyznawania nagród za regularne logowanie jest tym „jednym krokiem za daleko”.
Szczegóły, rezultaty akcji oraz dalsze plane z nią związane poznamy w najbliższej przyszłości.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic

Autor: Sonia Selerska
Swoją przygodę z zawodowym pisaniem dla GRYOnline.pl rozpoczęła w 2022 roku, ale od zawsze interesowała się wszelkimi formami słowa pisanego. Studentka kierunku Film i Multimedia na specjalizacji Tworzenie Gier Wideo, głęboko śledzi zacierającą się granicę między tymi dwoma światami. Czasami wstydliwie docenia przerost formy nad treścią. W przypadku mediów częściej niż rzadziej wchodzi w skrajności; nigdy nie może wybrać między filmami dokumentalnymi i horrorami a cozy grami, symulatorami życia i animacjami. Częściej niż przy tytułach AAA znajdziecie ją przy oldskulowych konsolach i perełkach indie. Wolny czas poświęca swojej miłości do mody i szeroko pojętej sztuki. Uważa, że fabuła to najważniejszy element gry, a najlepsze historie to te, które czerpią z życia codziennego.