Mirror’s Edge - twórcy zapowiadają ulepszenie systemu walki
Deweloperzy ze studia DICE wypowiedzieli się na temat systemu walki w grze Mirror’s Edge. Twórcy obiecują poprawienie pierwszoosobowego modelu starć, dzięki czemu otrzymamy zupełnie odmienioną, dopracowaną mechanikę walki.
Artur Raciborski

- Producent: Digital Illusions/EA DICE,
- Gatunek : platformowa gra akcji FPP,
- Platformy: PC, X360, XONE, PS3, PS4,
- Data wydania: 2016 rok.
Karl Magnus Troedsson, przedstawiciel studia DICE, wypowiedział się na temat systemu walki w grze Mirror’s Edge. Okazuje się, że nowa odsłona marki będzie mieć dużo bardziej dopracowaną mechanikę starć niż pierwowzór. Animacja głównej bohaterki ma być poprawiona i płynniejsza, co przełoży się na skuteczniejsze oraz celniejsze wyprowadzenie różnorakich ciosów. Troedsson przyznał, że choć w pierwszej odsłonie przygód Faith eksploracja świata była świetna, to właśnie system walki był toporny i prezentował się dziwnie. Rzutowało to trochę na odbiorze gry, dlatego w drugim Mirror’s Edge system ten ma być zupełnie odmieniony i ulepszony. Poza tym odniósł się do filmu zaprezentowanego podczas konferencji Electronic Arts na dzień przed targami E3. Zapewnił on, że widzieliśmy jedynie wczesną wersję gry, ponieważ autorzy chcieli pokazać kierunek, w którym zmierza produkcja, nawet pomimo braku tekstur w niektórych miejscach.
Fani gry będą musieli poczekać, zanim powiemy więcej o grze i omówimy jej główne mechanizmy. Na razie pokazaliśmy walkę i ruch, lecz wciąż jest zacznie więcej rzeczy, o których można powiedzieć. Mogę teraz powiedzieć, że to nie będzie taka sama gra jak poprzednia część. Tworzymy Faith nowej generacji – zapowiedział Karl Magnus Troedsson, głowny menadżer studia DICE.
Mirror’s Edge pojawi się na komputerach osobistych, Xboksie 360, Xboksie One, PlayStation 3 oraz PlayStation 4.
W Mirror’s Edge przeniesiemy się do niedalekiej przyszłości, do miasta, w którym mieszkańcy pozwolili na absolutną inwigilację rządową w ramach bezpieczeństwa. Przez to potrzebni są kurierzy przekazujący tajne wiadomości w bardziej tradycyjny sposób. Gracz wciela się w Faith, jedną z kurierów, która do perfekcji opanowała parkour, czyli technikę szybkiego przemieszczania się.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
Matekso Generał

Grę ukończyłem wczoraj tj. 23.06.14r. Gra krótka, gra irytującą( ochota wywalenia z dysku) momentami z wymagającymi ewolucjami! Historia broni się sympatycznymi i pieszczącymi gałki oczne przerywnikami animowanymi oraz scenkami na silniku gry, co faktycznie czyni z niej miłą grę akcji/ Co do samej walki, to ta raczej stanowi miły dodatek, fajnie było mi przywalić w jajka jakiegoś gostka i nie widzę sensu by pod tym kątem grę rozwijać.
deffit Centurion
Jeszcze napiszcie coś o AC Unity bo ciągle mało. Ostatnie kompendium wiedzy bylo tak obszerne że hej. Taka mala wskazówka dla redakcji. Mniej a więcej.
zmudix Senator

Mogę teraz powiedzieć, że to nie będzie taka sama gra jak poprzednia część.
No to mam bardzo mieszane uczucia i obawiam się, że życzenia, by tego nie spartolili, okażą się mocno pobożnymi.
AndrzejC Legionista
Żeby tylko za bardzo nie rozwinęli gry w kierunku bijatyki. To ma być parkur i uciekanie przed wrogami a nie .