W Europie piłka nożna cieszy się ogromnym powodzeniem: Fani nie tylko z wypiekami na twarzy oglądają transmisje telewizyjne meczy, lecz także z nie mniejszym entuzjazmem zagrywają się w gry traktujące o tym sporcie. Dowodem na to są wczoraj ogłoszone przez Electronic Arts świetne wyniki sprzedaży najnowszej odsłony gry FIFA.
Artur Falkowski
W Europie piłka nożna cieszy się ogromnym powodzeniem: Fani nie tylko z wypiekami na twarzy oglądają transmisje telewizyjne meczy, lecz także z nie mniejszym entuzjazmem zagrywają się w gry traktujące o tym sporcie. Dowodem na to są wczoraj ogłoszone przez Electronic Arts świetne wyniki sprzedaży najnowszej odsłony gry FIFA.
W oficjalnym oświadczeniu EA możemy przeczytać, że w ciągu pierwszego tygodnia po premierze (28 września) w Europie sprzedało się ponad milion egzemplarzy FIFA 08 w wersjach na wszystkie platformy sprzętowe. Jak na nasz kontynent jest to bardzo dobry wynik, a wspomniana produkcja przebiła pod względem sprzedaży inne gry, które zadebiutowały w tym samym terminie (np. Halo 3). FIFA ugruntowała w ten sposób swoją pozycję jako najlepiej sprzedającej się marki sportowej na świecie.
EA nie zamierza jednak spocząć na laurach. Przygotowuje bowiem sporą ofertę tytułów, zróżnicowaną w myśl zasady: „Dla każdego coś miłego”.
„To zaledwie początek tego, co zapowiada się na najbardziej ekscytujący okres dla graczy” – powiedział Gerhard Florin, wiceprezes EA International Publishing. Patrząc na listę tytułów, które jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia trafią na półki sklepowe, trudno odmówić mu racji.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze