L.A. Noire zadebiutuje na PC 8 listopada

Rockstar ogłosił datę wydania pecetowej wersji L.A. Noire. Gra ukaże się 8 listopada w Stanach Zjednoczonych, trzy dni później w Europie.

Daniel Kłosiński

Od czerwca wiemy, że L.A. Noire, pierwsza i ostatnia gra studia Team Bondi, jesienią trafi także na pecety. Dzisiaj firma Rockstar, wydawca tego tytułu, podała oficjalnie, że przygody Cole'a Phelpsa zadebiutują w czytnikach komputerów osobistych 8 listopada tego roku. Gracze z Europy będą musieli poczekać trzy dni dłużej.

L.A. Noire zadebiutuje na PC 8 listopada - ilustracja #1

Poza klasyczną wersją pudełkową, L.A. Noire ukaże się na usłudze OnLive, co pozwoli grać także posiadaczom Maców. Do sklepów trafi „Complete Edition”. Pod nazwą tą kryje się nie tylko podstawowa wersja gry, ale także wszystkie wydane do tej pory dodatki DLC, w tym „The Consul's Car”, które dotychczas dostępne było jedynie na PlayStation 3. Gra będzie także wspierać tryb Nvidia 3D. W obliczu bankructwa Team Bondi, konwersją zajmuję się oddział Rockstar w Leeds, który wcześniej odpowiedzialny był za Liberty City Stories.

Wydawca podał także wymagania sprzętowe, które prezentujemy poniżej:

  • System operacyjny: Windows 7/Vista SP 1/XP SP3/OnLive,
  • Procesor: minimalnie Intel Dual Core 2.2GHz/AMD Dual Core 3.2GHz, zalecany Quad Core 3.2GHz/AMD Quad Core 3.2Ghz,
  • RAM: minimalnie 2GB, zalecane 8GB,
  • Dysk twardy: 16GB,
  • Karta grafiki: minimalnie Nvidia GeForce 8600 GT 512MB/Radeon HD 3000 512MB, zalecane Nvidia GeForce GTX 580 1536MB/Radeon HD 6850 1024MB.
L.A. Noire

L.A. Noire

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 17 maja 2011

Informacje o Grze
8.3

GRYOnline

8.3

Gracze

8.6

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2011-09-29
11:51

Batman001 Konsul

Zajebiście tylko nie rozumiem dlaczego zeby zagrac na minimalnych detalach jest potrzebny Intel Dual Core 2.2GHz, a w przypadku AMD, to AMD Dual Core 3,2GHz.Też powinno byc cos kolo tylu co intel 2,5 albo 2,4GHz.

Komentarz: Batman001
2011-09-29
13:24

janosik6 Konsul

Morał jest prosty. Z pececiarzy doją kasę jak tylko mogą. Na konsoli jakoś wystarczy 512 mb a na pc do tej samej gry już trzeba 8 gb. Gdyby tylko chcieli to dzisiejsze gry chulały by na high na pc sprzed 4 lat ale przecież lepiej wypuszczać co 2 miesiące nowe karty graficzne. No ale oni też muszą zarabiać.

Komentarz: janosik6
2011-09-30
20:34

Kazuya_3 Legend

Kazuya_3

O, w minimum się mieszczę, ale na więcej niż 800x liczyć pewnie nie mogę...

Komentarz: Kazuya_3
2011-10-01
07:38

Koktajl Mrozacy Mozg Legend

Koktajl Mrozacy Mozg

Sebo1020 - gra/silnik poprostu juz nie zachwyca, odpalilem wszystko na ON, MAX, 16/32 i gra nie wygladala swietnie.

Komentarz: Koktajl Mrozacy Mozg
2011-10-01
10:52

Sid67 Generał

Sid67
😉

Jeszcze nie kupiłem na PS3 więc kupię na PC, taniej, ładniej i wszystkie dodatki gratis :)

Komentarz: Sid67

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl