Kolejna gra ojców SiN: Episodes - nowy "silnik" i przystosowanie do Windows Vista

Obecnie przygotowywana przez pracowników firmy Ritual Entertainment gra, nosząca nazwę SiN: Episodes i należąca do gatunku FPS, wykorzysta engine Source (vide Half-Life 2). Jednak plany ekipy developerskiej z Teksasu nie obejmują wyłącznie wspomnianego produktu, gdyż figuruje w nich też tajemnicza pozycja, mająca bazować na technologii nowej generacji.

Radosław Grabowski

Obecnie przygotowywana przez pracowników firmy Ritual Entertainment gra, nosząca nazwę SiN: Episodes i należąca do gatunku FPS, wykorzysta engine Source (vide Half-Life 2). Jednak plany ekipy developerskiej z Teksasu nie obejmują wyłącznie wspomnianego produktu, gdyż figuruje w nich też tajemnicza pozycja, mająca bazować na technologii nowej generacji.

Od 20 do 24 marca 2006 trwać będzie w kalifornijskim San Jose kolejne spotkanie twórców z cyklu Game Developers Conference. Właśnie w trakcie owej imprezy ludzie z RE zaprezentują swój autorski „silnik”, który napędzać ma wymienioną wyżej sekretną grę. Powstaje ona z myślą o nadchodzącym systemie operacyjnym Windows Vista (debiut w drugiej połowie przyszłego roku) i według zespołu projektantów zrobi należyty użytek z dobrodziejstw dziesiątej odsłony interfejsu DirectX.

Podobało się?

0

O alternatywnym zakończeniu gry Peter Jackson's King Kong

Następny
O alternatywnym zakończeniu gry Peter Jackson's King Kong

Armored Core ostatni raz na PS2

Poprzedni
Armored Core ostatni raz na PS2

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
26

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl