Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 grudnia 2004, 10:35

Kolejna darmowa oferta w świecie The Saga of Ryzom

Francuska firma Nevrax robi co może, aby zainteresować graczy swoją najnowszą produkcją o nazwie The Saga of Ryzom. Na początku listopada ogłoszono dwutygodniową, darmową promocję – teraz znowu zdecydowano się na ten krok, jednakże na nieco innych zasadach.

Francuska firma Nevrax robi co może, aby zainteresować graczy swoją najnowszą produkcją o nazwie The Saga of Ryzom. Na początku listopada ogłoszono dwutygodniową, darmową promocję – teraz znowu zdecydowano się na ten krok, jednakże na nieco innych zasadach.

Z grubsza chodzi o to, aby móc pograć w The Saga of Ryzom bez konieczności użycia karty kredytowej. Poprzednia promocja umożliwiała co prawda zabawę przez dwa tygodnie zupełnie za darmo, ale żeby skorzystać z okazji, trzeba było wykazać się posiadaniem kawałka płatniczego plastiku. Tym razem całkowicie zrezygnowano z tej opcji, umożliwiając niemal od ręki założenie graczom kont i czternastodniową zabawę w świecie The Saga of Ryzom.

Oczywiście tym, którym konieczność podawania numeru karty kredytowej nie przeszkadza, zaserwowano podobną opcję. Jedyna różnica polega na tym, że gracz otrzyma w tym wypadku dostęp do wszystkich funkcji The Saga of Ryzom (np. „chat”) i będzie mógł założyć konto w dowolnym miejscu na świecie. Promocja bez karty kredytowej dotyczy tylko i wyłącznie anglojęzycznych serwerów. Więcej informacji na ten temat oraz niezbędny link do ściągnięcia gry znajdziecie na oficjalnej stronie programu.

The Saga of Ryzom to gra z gatunku MMOcRPG zawdzięczająca swe powstanie firmie Nevrax. Produkcja ta charakteryzuje się rzadkiej urody trójwymiarową grafiką i oczywiście olbrzymim unikalnym światem, stworzonym dla tysięcy graczy lubujących się w magii (należy zaznaczyć, iż jest to nowy świat, nie stworzony w oparciu o już istniejące). Ryzom zawiera wszystkie elementy typowe dla klasycznej produkcji tego typu, tj. walkę bronią białą i walkę przy użyciu czarów, rozwijanie własnej postaci, system craftingu, itp. Ponadto twórcy zawarli w tym tytule kilka niezwykle interesujących, rzadko spotykanych cech jak choćby starzenie się postaci podczas gry (co wpływa na jej potencjał i zdolności) oraz możliwość płodzenia dzieci, które dziedziczą sławę i nazwisko po swych rodzicach. Ciekawą sprawą są też sezonowe zmiany pogody, tj. zima, pora deszczowa, itp. oraz podłoże polityczno-wojenne gry. Mamy bowiem cztery cywilizacje składające się z graczy oraz 80 plemion NPC-ów i wszystkie one próbują wywalczyć sobie dominację.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej