„Zdobądź jedną zanim Ministerstwo Magii zniszczy je wszystkie” – takim oto hasłem sieć salonów Empik reklamuje swoją akcję przedpremierowej sprzedaży gry Harry Potter i Kamień Filozoficzny.
Janusz Burda
„Zdobądź jedną zanim Ministerstwo Magii zniszczy je wszystkie” – takim oto hasłem sieć salonów Empik reklamuje swoją akcję przedpremierowej sprzedaży gry Harry Potter i Kamień Filozoficzny.
15 listopada (czyli dzień przed oficjalną polską premierą) od godziny 21.00 w kilkunastu wybranych salonach sprzedaży Empik’u można będzie kupić pierwszą z gier opartą na nadzwyczaj popularnej wśród młodzieży prozie J. K. Rowling. Czy akcja okaże się równie udana jak w przypadku podobnej promocji wydanej jakiś czas temu najnowszej części książki o przygodach młodocianego maga? Z pewnością część potencjalnych klientów skusi „magiczny prezent” który otrzyma każdy z kupujących.
Harry Potter and the Sorcerer’s Stone
Data wydania: 15 listopada 2001
GRYOnline
Gracze
1