Halo 2 zabójcą Internetu?

Jak poinformowała firma monitorująca ruch w Internecie, Sandvine, bardzo popularny FPS, Halo 2, znacząco zwiększył przepływ danych w sieci, gdy z dnia na dzień coraz więcej graczy zaczęło rywalizować ze sobą poprzez Xbox Live. Jak pokazują najnowsze wyniki testów, ruch zwiększył się aż 4 krotnie od momentu premiery gry i cały czas pozostaje na podobnym poziomie.

Maciej Myrcha

Komentarze

Jak poinformowała firma monitorująca ruch w Internecie, Sandvine, bardzo popularny FPS, Halo 2, znacząco zwiększył przepływ danych w sieci, gdy z dnia na dzień coraz więcej graczy zaczęło rywalizować ze sobą poprzez Xbox Live. Jak pokazują najnowsze wyniki testów, ruch zwiększył się aż 4 krotnie od momentu premiery gry i cały czas pozostaje na podobnym poziomie.

Według tej samej firmy, sytuacja ta paradoksalnie jest dobra dla graczy, bowiem dostawcy usług internetowych będą zmuszeni do polepszenia jakości swoich łącz i ofert. Coraz częściej bowiem gracze zaczynają wymagać większej niezawodności i przepustowości połączeń.

Nagłe zwiększenie ruchu w sieci Xbox Live, związane z Halo 2, należy traktować jako sygnał ostrzegawczy,” powiedział Marc Morin z firmy Sandvine. „Dostawcy usług sieciowych muszą polepszyć przepustowość łącz - gry oraz programy, dla których ważna jest szybkość połączenia z Internetem będą coraz częściej wkraczać w nasze życie” .

7.7

GRYOnline

7.8

Gracze

OCEŃ
Oceny

Statystyki w Joint Operations to nie przelewki

Następny
Statystyki w Joint Operations to nie przelewki

101 sposobów na wymierzenie sprawiedliwości - demo The Punisher już dostępne!

Poprzedni
101 sposobów na wymierzenie sprawiedliwości - demo The Punisher już dostępne!

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl