Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 lipca 2010, 14:43

autor: Szymon Liebert

Deus Ex: Human Revolution taki sam na wszystkich platformach

David Anfossi, producent projektu Deus Ex: Human Revolution, zapewnił w rozmowie z redaktorem serwisu VG247, że gra będzie taka sama na wszystkich trzech platformach. Użytkownicy pecetów, Xboksów 360 oraz PlayStation 3 otrzymają więc identyczną przygodę w futurystycznym świecie, a pomiędzy wersjami nie znajdziemy żadnych różnic w mechanice rozgrywki.

David Anfossi, producent projektu Deus Ex: Human Revolution, zapewnił w rozmowie z redaktorem serwisu VG247, że gra będzie taka sama na wszystkich trzech platformach. Użytkownicy pecetów, Xboksów 360 oraz PlayStation 3 otrzymają więc identyczną przygodę w futurystycznym świecie, a pomiędzy wersjami nie znajdziemy żadnych różnic w mechanice rozgrywki.

Ekipa zajmująca się trzecią częścią gry pracuje równolegle nad jej trzema edycjami, aby upewnić się, że gracze dostaną taką samą zawartość. Anfossi wspomina, że w przypadku wielu poprzednich projektów, przy których brał udział najpierw tworzyło się jedną wersję, a tuż przed premierą pracowało nad konwersjami, co oczywiście nie było pozytywnym podejściem do sprawy.

Deus Ex: Human Revolution taki sam na wszystkich platformach - ilustracja #1

Przedstawiciel studia Eidos Montreal przekazał dobre wieści - posiadacze wszystkich platform mogą liczyć na produkcję dopracowaną w podobnym stopniu. Wcześniej twórcy wysyłali niejasne sygnały, sugerując, że gra jest skierowana przede wszystkim na pecety.

Sama gra budzi spore emocje, bo próbuje podjąć temat świetnego pierwowzoru, tworzonego między innymi przez Warrena Spectora. Deus Ex łączył wiele różnych gatunków i jednocześnie stawiał na świetnie zbudowaną fabułę.

Anfossi przyznaje w wywiadzie, że ekipa odczuwa presję związaną z siłą i przeszłością marki Deus Ex. Autorzy starają się oddać jej główne elementy, chociaż niekoniecznie chcą pobić oryginał. Zamiast tego celem jest niejako odświeżenie tematu i pokazanie czegoś nowego. Pierwsze wrażenia i wiadomości o grze tworzonej od 2007 roku są na szczęście pozytywne.