Dead Island - wielowarstwowy system zniszczeń

Jeden z największych polskich developerów, Techland, udostępnił film technologiczny, w którym pokazuje sposób budowy modeli postaci w grze Dead Island.

Techland Press Release

(Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji GRY-OnLine.)

Jeden z największych polskich developerów, Techland, udostępnił film technologiczny, w którym pokazuje sposób budowy modeli postaci w grze Dead Island.

„Wielowarstwowy system zniszczeń to prawdziwy technologiczny przełom w naszej najnowszej produkcji. Jesteśmy z niego bardzo dumni ponieważ, o ile nam wiadomo, jesteśmy pierwszym developerem, który podszedł do tego tematu w tak innowacyjny sposób. Myślę, że spokojnie mogę zaryzykować stwierdzenie, że jest to rewolucja w kwestii projektowania postaci w grach. Możliwości jakie daje nam ta technika wydają się ogromne” – stwierdza Paweł Marchewka, CEO firmy Techland.

System ten pozwala na precyzyjne przedstawianie obrażeń na modelach postaci. Model składać się będzie z 3 warstw: kości, mięśni i skóry. Wygląd odniesionych obrażeń (takich jak ilość zniszczonych warstw, wielkość i głębokość uszkodzeń ciała) zależy od broni która została użyta. Przykładowo broń obuchowa będzie zostawiała zupełnie inne obrażenia niż broń sieczna, czy też palna.

Dead Island

Dead Island

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 6 września 2011

Informacje o Grze
7.6

GRYOnline

7.8

Gracze

8.6

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl