Dawnej: Sigma – Teraz: Impossible Creatures

Sigma: The Adventures of Rex Chance - najnowsza strategia czasu rzeczywistego promowana przez firmy Microsoft i Relic Entertainment nie trafi na półki sklepowe pod tym tytułem. Odszedł on do lamusa, a nazwa pod którą trafi w ręce graczy to: Impossible Creatures.

Przemysław Bartula

Sigma: The Adventures of Rex Chance - najnowsza strategia czasu rzeczywistego promowana przez firmy Microsoft i Relic Entertainment nie trafi na półki sklepowe pod tym tytułem. Odszedł on do lamusa, a nazwa pod którą trafi w ręce graczy to: Impossible Creatures.

Akcja Impossible Creatures przenosi nas do roku 1930, gdzie musimy przeciwstawić się szalonemu naukowcowi, który chce podbić świat przy pomocy genetycznie zmodyfikowanych zwierząt. Rozgrywka, podobnie jak w innych RTS-ach składa się z dwóch podstawowych części. Pierwsza to rozbudowa infrastruktury baz, wynajdywanie nowych technologii i zarządzanie surowcami, druga to budowa wojsk i walka. Gracze mogą stworzyć ponad 300,000 różnych jednostek naziemnych i latających z przeszło 50 naturalnych zwierząt. Do rozegrania czeka piętnaście misji umiejscowionych na czternastu wyspach o bardzo zróżnicowanym terenie (sawanna, pustynia, dżungla, tundra, itp.). Za odtworzenie całości odpowiada bardzo zaawansowany trójwymiarowy engine graficzny (szczegółowo odtworzone sylwetki i budowa zwierząt oraz wygląd wysp, ich roślinności, itp.). Gra posiada zaimplementowany tryb rozgrywki wieloosobowej za pośrednictwem Internetu i sieci lokalnej.

Impossible Creatures zostanie wydana w 2002 roku.

Impossible Creatures

Impossible Creatures

PC
po premierze

Data wydania: 7 stycznia 2003

Informacje o Grze
7.8

Gracze

9.6

Steam

OCEŃ
Oceny
  • Microsoft
  • Relic Entertainment
  • PC
Podobało się?

0

Przemysław Bartula

Autor: Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl