Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 listopada 2001, 08:18

Dawnej: Sigma – Teraz: Impossible Creatures

Sigma: The Adventures of Rex Chance - najnowsza strategia czasu rzeczywistego promowana przez firmy Microsoft i Relic Entertainment nie trafi na półki sklepowe pod tym tytułem. Odszedł on do lamusa, a nazwa pod którą trafi w ręce graczy to: Impossible Creatures.

Sigma: The Adventures of Rex Chance - najnowsza strategia czasu rzeczywistego promowana przez firmy Microsoft i Relic Entertainment nie trafi na półki sklepowe pod tym tytułem. Odszedł on do lamusa, a nazwa pod którą trafi w ręce graczy to: Impossible Creatures.

Akcja Impossible Creatures przenosi nas do roku 1930, gdzie musimy przeciwstawić się szalonemu naukowcowi, który chce podbić świat przy pomocy genetycznie zmodyfikowanych zwierząt. Rozgrywka, podobnie jak w innych RTS-ach składa się z dwóch podstawowych części. Pierwsza to rozbudowa infrastruktury baz, wynajdywanie nowych technologii i zarządzanie surowcami, druga to budowa wojsk i walka. Gracze mogą stworzyć ponad 300,000 różnych jednostek naziemnych i latających z przeszło 50 naturalnych zwierząt. Do rozegrania czeka piętnaście misji umiejscowionych na czternastu wyspach o bardzo zróżnicowanym terenie (sawanna, pustynia, dżungla, tundra, itp.). Za odtworzenie całości odpowiada bardzo zaawansowany trójwymiarowy engine graficzny (szczegółowo odtworzone sylwetki i budowa zwierząt oraz wygląd wysp, ich roślinności, itp.). Gra posiada zaimplementowany tryb rozgrywki wieloosobowej za pośrednictwem Internetu i sieci lokalnej.

Impossible Creatures zostanie wydana w 2002 roku.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej