Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 grudnia 2002, 09:05

Codemasters stawia na WWII Real Time Strategy

O grze strategicznej pochodzącej z firm Bitmap Brothers i Codemasters Software, World War II: Frontline Command, informowaliśmy już kilkakrotnie. Sam tytuł zapowiada się całkiem interesująco, a do tego gwarantem jego dobrej jakości był znany i ceniony wydawca. Piszę „był”, ponieważ jak podaje serwis Computer and Video Games, firma Codemasters Software przestała być zainteresowana wydaniem Frontline Commanda, na rzecz innej wojennej produkcji, do której zastrzegła sobie już prawa. Mowa tu o projekcie firmy Maddox Games, twórców gry IL-2 Sturmovik, zatytułowanym roboczo WWII Real Time Strategy.

O grze strategicznej pochodzącej z firm Bitmap Brothers i Codemasters Software, World War II: Frontline Command, informowaliśmy już kilkakrotnie. Sam tytuł zapowiada się całkiem interesująco, a do tego gwarantem jego dobrej jakości był znany i ceniony wydawca. Piszę „był”, ponieważ jak podaje serwis Computer and Video Games, firma Codemasters Software przestała być zainteresowana wydaniem Frontline Commanda, na rzecz innej wojennej produkcji, do której zastrzegła sobie już prawa. Mowa tu o projekcie firmy Maddox Games, twórców gry IL-2 Sturmovik, zatytułowanym roboczo WWII Real Time Strategy.

No cóż, nie da się ukryć, że są to zdecydowanie konkurencyjne produkcje, a już na pierwszy rzut oka WWII Real Time Strategy dysponuje większym potencjałem niż World War II: Frontline Command (choć i ta produkcja zapowiada się nieźle). Za grą zespołu Maddox Games przemawiają pierwsze screeny (lepszy silnik graficzny), koncepcja i podejście do tematu oraz doświadczenie i profesjonalizm zespołu, o którym mogliśmy się przekonać grając w IL-2 Sturmovik.

Według informacji podanych przez serwis Computer and Video Games, zespół Bitmap Brothers poszukuje już nowego wydawcy World War II: Frontline Command.

W chwili obecnej obydwie firmy, tj. Bitmap Brothers i Codemasters Software, nie ustosunkowały się do powyższych rewelacji.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej