Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm SłownikStrategicznePC
Okładka World War II: Frontline Command (PC)

World War II: Frontline Command PC

World War II: Frontline Command to wyprodukowana przez studio deweloperskie Bitmap Brothers strategia czasu rzeczywistego w realiach II Wojny Światowej. Akcja gry osadzona została na froncie zachodnim w latach 1944-1945.

Strategiczne | RTS

PC Windows
Okładka World War II: Frontline Command (PC)

Polskie napisy i dialogi

data premiery gry w wersji PC:

2maja2003

1września2003

pudełko PL

World War II: Frontline Command to strategia czasu rzeczywistego opowiadająca o walkach które miały miejsce w latach 1944-1945 w czasie II Wojny Światowej. Według słów twórców przełamuje stereotyp typowych RTS-ów i faktycznie oddaje wszelkie niuanse towarzyszące walkom tamtych czasów, przykładowo: nie spotkamy tu sytuacji, że żołnierze strzelając 100 razy z karabinu zniszczą w końcu Tygrysa. W odróżnieniu od większości istniejących RTS-ów gracz nie rozbudowywuje baz i całego zaplecza gospodarczo-ekonomicznego, tylko dostaje określaną ilość jednostek na początku misji i wykorzystując ich walory, musi wykonać powierzone zadania.

Stajemy się dowódcą wojsk alianckich i do przejścia czeka kampania rozpoczynająca się szóstego czerwca 1944 roku, a kończąca się wraz z upadkiem III Rzeszy, dokładnie w tajnej siedzibie Hitlera w górach południowych Niemczech. W sumie czeka na nas 25 misji, w których niejednokrotnie będziemy musieli przeciwstawić się doborowym oddziałom niemieckim, a w końcowej części kampanii nawet eksperymentalnym broniom, z których zasłynęli inżynierowie III Rzeszy. Nasze oddziały są wyposażone w szereg współczynników mających za zadanie jak najwierniej oddać ich zdolność bojową i zachowanie się podczas walki, tj. morale (zachowania heroiczne, paraliż wywołany strachem, itd.), doświadczenie, pole widzenia oraz stan zdrowia (obrażenia).

Gra posiada interfejs typu „click and drag”, który pozwala w sposób nieskomplikowany dowodzić podległymi oddziałami, wydawać sprecyzowane rozkazy i grupować jednostki w formacje bojowe; oraz bardzo dobrej jakości trójwymiarową grafikę.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single / multiplayer   Tryb multiplayer:   Internet   / sieć lokalna     Liczba graczy: 1-4  

Nośnik: 1 CD

Ocena gry 6.6 / 10 na podstawie 52 ocen czytelników.

Cena gry w dniu premiery: 99,90 PLN

Gry podobne do World War II: Frontline Command

Klasyfikacja PEGI World War II: Frontline Command

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry. Gra zawiera elementy przemocy.

Wymagania sprzętowe World War II: Frontline Command

PC Windows

Rekomendowane: Pentium III 800MHz, 256MB RAM, 32MB akcelerator 3D

Dokonaj aktualizacji Impossible Creatures, Starsky and Hutch oraz WWII: Frontline Command

wiadomość20 czerwca 2003

Do naszego działu Pliki - serwer FTP zostały dodane trzy nowe poprawki systemowe. Ich zadaniem jest oczywiście usunięcie wszystkich błędów i niedoróbek pozostawionych przez autorów w już wydanych produkcjach, a dotyczą: dwóch strategii czasu rzeczywistego, tj. Impossible Creatures oraz World War II: Frontline Command, a także gry akcji o nazwie Starsky and Hutch. Szczegóły odnośnie zmian wprowadzanych przez owe "łatki" znajdziecie poniżej...

World War II: Frontline Command - status GOLD i wersja demonstracyjna
World War II: Frontline Command - status GOLD i wersja demonstracyjna

wiadomość18 kwietnia 2003

Firmy Bitmap Brothers oraz Koch Media, podały do wiadomości, iż produkcja „World War II: Frontline Command” - strategii czasu rzeczywistego opowiadającej o walkach, które miały miejsce w latach 1944-1945 w czasie II Wojny Światowej, została ukończona i ów tytuł znajdzie się w zachodnich sklepach już drugiego maja. Przy tej okazji wypuszczono także wersję demo „World War II: Frontline Command” – możecie ją pobrać z naszego działu Pliki.

Strategy First na targach E3

wiadomość17 kwietnia 2003

Do grona developerów, którzy planują pojawić się na tegorocznych targach Electronic Entertainment Expo w Los Angeles, dołączyła właśnie firma Strategy First. Na jej stosiku, wszyscy odwiedzający tę imprezę, będą mogli poznać szczegóły dotyczące sześciu, ciekawie zapowiadających się produkcji, a także zagrać w grywalne wersje niektórych tytułów. Wśród nich znajdziemy również dwa, "polskie" akcenty - gry: Chrome oraz Xpand Rally.

Codemasters stawia na WWII Real Time Strategy

wiadomość5 grudnia 2002

O grze strategicznej pochodzącej z firm Bitmap Brothers i Codemasters Software, World War II: Frontline Command, informowaliśmy już kilkakrotnie. Sam tytuł zapowiada się całkiem interesująco, a do tego gwarantem jego dobrej jakości był znany i ceniony wydawca. Piszę „był”, ponieważ jak podaje serwis Computer and Video Games, firma Codemasters Software przestała być zainteresowana wydaniem Frontline Commanda, na rzecz innej wojennej produkcji, do której zastrzegła sobie już prawa. Mowa tu o projekcie firmy Maddox Games, twórców gry IL-2 Sturmovik, zatytułowanym roboczo WWII Real Time Strategy.

World War II: Frontline Command - pełny obraz gry

wiadomość1 czerwca 2002

Już kilkukrotnie miałem okazję przedstawiać wam najnowszą wojenną pozycję pochodzącą z firm Bitmap Brothers i Codemasters, obecnie noszącą nazwę World War II: Frontline Command (dawniej WWII: D-Day To Berlin). Nie mniej jednak do niedawna, a dokładniej targów E3 informacji o tym tytule było jak na lekarstwo. Wiadomo było jedynie, że tematem gry jest II Wojna Światowa i rozgrywka będzie toczona w czasie rzeczywistym. Nawet kilka screnów z wersji alfa nie odkrywało wszystkich tajemnic tej produkcji. Czas i targi E3 zmieniły tą sytuację, dlatego też śpieszę by bliżej przedstawić wam ten tytuł.