Co Assassin's Creed III zyskał na PC? – film o pecetowej wersji gry po polsku
Pecetowa wersja Assassin’s Creed III otrzymała parę dodatków graficznych względem edycji konsolowych. Omawia je pracownik firmy Nvidia w filmie, do którego przygotowaliśmy polskie napisy.
Szymon Liebert
Firmy Nvidia i Ubisoft wypuściły film, który prezentuje zalety pecetowej wersji Assassin’s Creed III. Przygotowaliśmy polskie napisy do tego materiału. Przedstawiciel producenta odpowiedzialnego za karty GeForce opowiada w nim o kilku technologiach zastosowanych w grze i pokazuje je w działaniu na konkretnych przykładach. Chociaż konsolowemu wydaniu trzeciej części serii wiele zarzucić nie można, na pecetach jest ona jeszcze lepsza.
TXAA i tesselacja - to część bajerów, które sprawiają, że pecetowy Assassin’s Creed III wygląda lepiej od konsolowych odpowiedników. Pierwsza z technologii to „technika wygładzania krawędzi, która ogranicza migotanie i drobny ruch”. Tesselacja, dostępna na kartach kompatybilnych z DirectX 11, „dynamicznie zwiększa liczbę wielokątów, np. wygładzając ślady stóp podczas poruszania się w śniegu”. Sprawdźcie te cuda w ruchu.
Assassin’s Creed III zadebiutował na Xboksie 360 i PlayStation 3 w ubiegłym miesiącu. Gra okazała się świetna, ale nie perfekcyjna. Wiele z jej problemów wynikało z drobnych błędów. Posiadacze pecetów, którzy mogą poznawać przygodę Connora od wczoraj, nie muszą się o nie martwić. Edycja na komputery zawiera bowiem dotychczasowe poprawki. Assassin’s Creed III kosztuje 139,90 zł na PC i jest dostępny w polskiej wersji językowej (napisy).

GRYOnline
Gracze
Steam
- Ubisoft
- PC
Komentarze czytelników
Mellygion Generał

Teselacja to wciąż tylko ciekawostka, a pomysleć że już stareńki Radeon 9200 (akurat taki model posiadałem) tym się szczycił.
UbaBuba Generał
AMD ma odpowiednik TXAA i dziala rownie dobrze, wiec akurat bym sie nie zachwycal tak tym finczerem.
Amo Generał

Co bym złego nie powiedział o korporacjach, Nvidia wie jak sprzedać swój produkt i robi to wyśmienicie, zresztą akurat do zielonych nic nie mam, bo jak na razie dostarczają dobre produkty za rozsądną cenę i to od wielu wielu lat, oby tak dalej :)
zanonimizowany489780 Generał
Teselacja nie jest bajerem, dobrze użyta robi kolosalną różnicę, TXAA to nie FXAA i różnica jest zauważalna, szczególnie jeśli chodzi o krawędzie znajdujące się w oddali. Niestety ma to swoją cenę, wymagania TXAA są sporo wyższe niż FXAA.
Amo Generał

FXAA - to w ogóle jest tanie aa w ogólnym rozrachunku, wygląda jak kupa i zawsze omijam, czy to z poziomu sterowników, czy też w opcjach gry, rozmywa obraz totalnie dając "niby aa" - najlepiej samemu sobie ustawić zadowalający poziom aa przy pomocy panelu czy też inspectora, tak samo odnośnie anizotropii, ciągle defaultem na pc jest x4 na wysokich ustawieniach - ja pytam wtf ? ? ?