Co Assassin's Creed III zyskał na PC? – film o pecetowej wersji gry po polsku

Pecetowa wersja Assassin’s Creed III otrzymała parę dodatków graficznych względem edycji konsolowych. Omawia je pracownik firmy Nvidia w filmie, do którego przygotowaliśmy polskie napisy.

Szymon Liebert

Assassin’s Creed III na PC korzysta z dodatkowych technologii. - Co Assassin's Creed III zyskał na PC? – film o pecetowej wersji gry po polsku - wiadomość - 2012-11-23
Assassin’s Creed III na PC korzysta z dodatkowych technologii.

Firmy Nvidia i Ubisoft wypuściły film, który prezentuje zalety pecetowej wersji Assassin’s Creed III. Przygotowaliśmy polskie napisy do tego materiału. Przedstawiciel producenta odpowiedzialnego za karty GeForce opowiada w nim o kilku technologiach zastosowanych w grze i pokazuje je w działaniu na konkretnych przykładach. Chociaż konsolowemu wydaniu trzeciej części serii wiele zarzucić nie można, na pecetach jest ona jeszcze lepsza.

TXAA i tesselacja - to część bajerów, które sprawiają, że pecetowy Assassin’s Creed III wygląda lepiej od konsolowych odpowiedników. Pierwsza z technologii to „technika wygładzania krawędzi, która ogranicza migotanie i drobny ruch”. Tesselacja, dostępna na kartach kompatybilnych z DirectX 11, „dynamicznie zwiększa liczbę wielokątów, np. wygładzając ślady stóp podczas poruszania się w śniegu”. Sprawdźcie te cuda w ruchu.

Co Assassin's Creed III zyskał na PC? – film o pecetowej wersji gry po polsku - ilustracja #3Assassin’s Creed III zadebiutował na Xboksie 360 i PlayStation 3 w ubiegłym miesiącu. Gra okazała się świetna, ale nie perfekcyjna. Wiele z jej problemów wynikało z drobnych błędów. Posiadacze pecetów, którzy mogą poznawać przygodę Connora od wczoraj, nie muszą się o nie martwić. Edycja na komputery zawiera bowiem dotychczasowe poprawki. Assassin’s Creed III kosztuje 139,90 zł na PC i jest dostępny w polskiej wersji językowej (napisy).

  1. Assassin's Creed III na PC - zastosowane technologie (PL)
Assassin's Creed III

Assassin's Creed III

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 30 października 2012

Informacje o Grze
7.7

GRYOnline

7.8

Gracze

7.3

Steam

OCEŃ
Oceny
  • Ubisoft
  • PC
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2012-11-24
08:23

Mellygion Generał

Mellygion

Teselacja to wciąż tylko ciekawostka, a pomysleć że już stareńki Radeon 9200 (akurat taki model posiadałem) tym się szczycił.

Komentarz: Mellygion
2012-11-24
09:49

UbaBuba Generał

AMD ma odpowiednik TXAA i dziala rownie dobrze, wiec akurat bym sie nie zachwycal tak tym finczerem.

Komentarz: UbaBuba
2012-11-24
10:39

Amo Generał

Amo

Co bym złego nie powiedział o korporacjach, Nvidia wie jak sprzedać swój produkt i robi to wyśmienicie, zresztą akurat do zielonych nic nie mam, bo jak na razie dostarczają dobre produkty za rozsądną cenę i to od wielu wielu lat, oby tak dalej :)

Komentarz: Amo
2012-11-24
11:21

zanonimizowany489780 Generał

Teselacja nie jest bajerem, dobrze użyta robi kolosalną różnicę, TXAA to nie FXAA i różnica jest zauważalna, szczególnie jeśli chodzi o krawędzie znajdujące się w oddali. Niestety ma to swoją cenę, wymagania TXAA są sporo wyższe niż FXAA.

Komentarz: zanonimizowany489780
2012-11-24
12:07

Amo Generał

Amo

FXAA - to w ogóle jest tanie aa w ogólnym rozrachunku, wygląda jak kupa i zawsze omijam, czy to z poziomu sterowników, czy też w opcjach gry, rozmywa obraz totalnie dając "niby aa" - najlepiej samemu sobie ustawić zadowalający poziom aa przy pomocy panelu czy też inspectora, tak samo odnośnie anizotropii, ciągle defaultem na pc jest x4 na wysokich ustawieniach - ja pytam wtf ? ? ?

Komentarz: Amo

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl