Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 września 2011, 10:11

Burnout Crash! zadebiutuje 20 września

Firma Electronic Arts ujawniła datę premiery gry Burnout Crash!, skupiającej się na trybie samochodowej demolki na skrzyżowaniach zatłoczonych ulic. 20 września tytuł trafi do dystrybucji cyfrowej poprzez PlayStation Network oraz Xbox Live.

Firma Electronic Arts podała datę premiery kolejnej gry od Criterion Games. Burnout Crash! pojawi się w cyfrowej dystrybucji 20 września i będzie dostępny dla posiadaczy PlayStation 3 oraz Xboksa 360. Aby stać się posiadaczem tego tytułu w usłudze PlayStation Network trzeba będzie wydać 9,99 dolarów (około 29 złotych) lub 800 punktów Microsoftu poprzez Xbox Live.

Burnout Crash! to swego rodzaju odskocznia od zręcznościowej serii wyścigowej nastawionej na demolkę. W przeciwieństwie do dużych tytułów spod znaku Burnout, Crash! skupi się jedynie na wywoływaniu jak największej liczby kraks na skrzyżowaniach. Tego typu tryb rozgrywki został zapoczątkowany w Burnout 2: Point of Impact, gdzie był jedynie dodatkiem.

Na 18 skrzyżowaniach, które oferuje Crash!, i w trzech trybach rozgrywki spróbujemy osiągnąć jak najwyższy wynik poprzez wywoływanie chaosu na drodze, w tym stłuczek łańcuchowych zwiększających mnożnik punktowy. Dzięki sieciowej usłudze Autolog gra da możliwość porównywania swoich osiągnięć z rezultatami uzyskanymi przez znajomych oraz wysyłania im wyzwań.

Dodatkowo, jeden z trybów rozgrywki w Burnout Crash! zaprojektowany został specjalnie z myślą o Xboksowym kontrolerze ruchu Kinect. Pozwoli on dobrze bawić się przed jednym telewizorem grupie przyjaciół.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej