Assassin’s Creed: Shadows zdecyduje o przyszłości Ubisoftu, GTA 6 zaliczy obsuwę, serię Half-Life czeka wielki powrót. Jason Schreier snuje prognozy na 2025 rok

Amerykański dziennikarz Jason Schreier podzielił się swoimi przemyśleniami na temat branży gier i wydarzeń, które mogą mieć miejsce w 2025 roku. Jego zdaniem GTA 6 nas ominie, za to wreszcie zobaczymy zapowiedź Half-Life 3.

Krzysztof Kałuziński

Assassin’s Creed: Shadows zdecyduje o przyszłości Ubisoftu, GTA 6 zaliczy obsuwę, serię Half-Life czeka wielki powrót. Jason Schreier snuje prognozy na 2025 rok, źródło grafiki: Ubisoft..
Assassin’s Creed: Shadows zdecyduje o przyszłości Ubisoftu, GTA 6 zaliczy obsuwę, serię Half-Life czeka wielki powrót. Jason Schreier snuje prognozy na 2025 rok Źródło: Ubisoft..

Jason Schreier podjął próbę przewidzenia najciekawszych wydarzeń, które będą miały miejsce w 2025 roku. Znany dziennikarz sądzi, że wkrótce dowiemy się, czy Ubisoft poradzi sobie z licznymi problemami, które go trapią. Amerykanin podzielił się także spostrzeżeniami dotyczącymi Grand Theft Auto VI oraz Half-Life 3.

  1. Premiera Assassin's Creed: Shadows ma być kluczowa dla dalszych losów studia założonego przez rodzinę Guillemot. W przypadku porażki sprzedażowej Ubisoft może zmierzyć się z przymusową reorganizacją, a nawet stać się łakomym kąskiem dla gigantów pokroju chińskiego Tencent, drugiego co do wielkości udziałowca francuskiej firmy.
  2. Pomimo wcześniejszych zapowiedzi – GTA 6 ma nie ujrzeć światła dziennego w 2025 r. Amerykanin spodziewa się, że rozmach produkcji skłoni Take-Two Interactive do przesunięcia premiery na przyszły rok.
  3. Mamy za to doczekać się wyczekiwanego od dawna debiutu metroidvanii Hollow Knight: Silksong. Zdaniem dziennikarza sprzeda się ona w milionach egzemplarzy.
  4. Według Jasona Schreiera branża odwróci się od sztucznej inteligencji, która, choć użyteczna w organizacji pracy, nadal nie radzi sobie w satysfakcjonujący sposób z tworzeniem treści, a przy tym wzbudza wiele kontrowersji. Na znaczeniu mogą również stracić tytuły ekskluzywne, ponieważ pomijanie platform przestało być opłacalne zarówno dla Sony Interactive Entertainment, jak i Microsoftu. Niewykluczone, że wyjątkiem od tej reguły pozostanie Nintendo, które od lat wierne jest własnym konsolom.
  5. Na koniec być może najodważniejsza teza dziennikarza, zgodnie z którą po przeszło 20 latach przerwy doczekamy się zapowiedzi Half-Life 3. Zeszły rok rozbudził nadzieje na trzecią część przygód Gordona Freemana, ale nie byłby to pierwszy raz, kiedy fani musieliby obejść się smakiem.
Assassin's Creed: Shadows

Assassin's Creed: Shadows

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 20 marca 2025

Informacje o Grze
6.6

GRYOnline

4.5

Gracze

7.8

Steam

8.1

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

4

Krzysztof Kałuziński

Autor: Krzysztof Kałuziński

W GRYOnline.pl związany z Newsroomem. Nie boi się podejmowania różnych tematów, choć preferuje wiadomości o niezależnych produkcjach w stylu Disco Elysium. W dzieciństwie pisał opowiadania fantasy, katował Pegasusa, a potem peceta. Pasję przekuł w zawód redaktora portalu dla graczy prowadzonego z przyjacielem, jak również copywritera oraz doradcy w sklepie z konsolami. Nie przepada za remake'ami i growymi tasiemcami. Od dziecka chciał napisać powieść, choć zdecydowanie lepiej tworzy mu się bohaterów niż fabułę. Pewnie dlatego tak pokochał RPGi (papierowe i wirtualne). Wychowały go lata 90., do których chętnie by się przeniósł. Uwielbia filmy Tarantino, za sprawą Mad Maksa i pierwszego Fallouta zatracił się w postapo, a Berserk przekonał go do dark fantasy. Dziś próbuje sił w e-commerce i marketingu, jednocześnie wspierając Newsroom w weekendy, dzięki czemu wciąż może kultywować dawne pasje.

Duchowy następca L.A. Noire, w którego nie było nam dane zagrać. Whore of the Orient to niedoszłe dzieło „genialnego umysłu”

Następny
Duchowy następca L.A. Noire, w którego nie było nam dane zagrać. Whore of the Orient to niedoszłe dzieło „genialnego umysłu”

To przez zawartą w nich przemoc „RPG-i akcji sprzedają się lepiej niż klasyczne RPG-i”. Współtwórca Fallouta radzi zainteresować się spokojniejszymi grami

Poprzedni
To przez zawartą w nich przemoc „RPG-i akcji sprzedają się lepiej niż klasyczne RPG-i”. Współtwórca Fallouta radzi zainteresować się spokojniejszymi grami

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl