Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 29 kwietnia 2010, 08:08

autor: Piotr Doroń

Arcania: Gothic 4 - filmowa prezentacja systemu walki

Okazuje się, że wiadomość o publikacji nowego zestawu zrzutów ekranowych z cRPG Arcania: Gothic 4, była jedynie początkiem zalewu nowymi materiałami multimedialnymi prezentującymi najnowsze dzieło studia Spellbound. Dzisiaj chcielibyśmy Was zachęcić do obejrzenia zwiastuna gry, w którym skupiono się na przedstawieniu mechaniki rozgrywki, a konkretnie systemu walki.

Okazuje się, że wiadomość o publikacji nowego zestawu zrzutów ekranowych z cRPG Arcania: Gothic 4, była jedynie początkiem zalewu nowymi materiałami multimedialnymi prezentującymi najnowsze dzieło studia Spellbound. Dzisiaj chcielibyśmy Was zachęcić do obejrzenia zwiastuna gry, w którym skupiono się na przedstawieniu mechaniki rozgrywki, a konkretnie systemu walki.

W trailerze widzimy zatem jak postać kontrolowana przez gracza rozprawia się z przeciwnikami w walce w zwarciu, a także przy użyciu magii. Poszczególne akcje, przyprawione wysokiej jakości oprawą graficzną, mogą przypaść do gustu fanom serii, choć oczywiście z ostatecznymi wyrokami powinniśmy wstrzymać się przynajmniej do momentu publikacji kolejnych filmów z rozgrywki oraz pierwszych relacji mediów z testów grywalnych wersji Arcania: Gothic 4.

Arcania: Gothic 4 - filmowa prezentacja systemu walki - ilustracja #1

Przypominamy, że premierę Arcania: Gothic 4 zaplanowano na wrzesień tego roku. Gra opracowywana przez studio Spellbound (zastępujące na tym polu ekipę Piranha Bytes, rozwijającą własną cRPG, czyli Risen) w wersjach na PC, Xboksa 360 oraz PlayStation 3. W naszym kraju produkcja będzie dystrybuowana przez firmę CD Projekt, która zapowiedziała już, że produkcja doczeka się pełnej lokalizacji w przypadku wszystkich trzech platform docelowych.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej