Activision chce podnosić ceny gier
Activision wyraźnie złapało wiatr w żagle. Dzięki połączeniu z Blizzardem firma wykazała w ostatnim kwartale bardzo optymistyczne wyniki finansowe, a jej plan wydawniczy na najbliższe miesiące przedstawia się bardziej niż obiecująco. Chcąc kuć żelazo, póki gorące, korporacja myśli o podniesieniu cen niektórych produktów, by z nawiązką zrekompensować sobie wysokie koszty ich produkcji.
Marek Grochowski
Activision wyraźnie złapało wiatr w żagle. Dzięki połączeniu z Blizzardem firma wykazała w ostatnim kwartale bardzo optymistyczne wyniki finansowe, a jej plan wydawniczy na najbliższe miesiące przedstawia się bardziej niż obiecująco. Chcąc kuć żelazo, póki gorące, korporacja myśli o podniesieniu cen niektórych produktów, by z nawiązką zrekompensować sobie wysokie koszty ich dewelopingu.

150 dolarów za kolekcjonerskie Modern Warfare 2 to nie koniec możliwości Activision.
W trakcie spotkania z inwestorami szef Activision, Bobby Kotick, stwierdził, że na podstawie dużego zainteresowania, jakie wykazują gracze, zamawiając produkty firmy na długo przed premierą, klienci są usatysfakcjonowani aktualną polityką cenową spółki i są gotowi płacić coraz więcej – szczególnie za tytuły z dodatkowymi akcesoriami. Mowa tu m.in. o grach Tony Hawk: RIDE w zestawie z kontrolerem-deskorolką za 100 funtów, kolekcjonerskim Call of Duty: Modern Warfare 2 w pakiecie z goglami noktowizyjnymi oraz wzbogaconym o konsoletę DJ Hero.
„Gdyby zależało to tylko ode mnie, jeszcze bardziej zwiększyłbym ceny” – powiedział Kotick, odnosząc się przede wszystkim do limitowanych edycji gier spod znaku Activision. Czy pomysł prezesa wejdzie w życie, dowiemy się zapewne w niedalekiej przyszłości. Na razie jedyny pewny plan firmy to lista produktów, które gigant zza Atlantyku zamierza pokazać za dwa tygodnie na targach gamescom. Zestawienie przedstawia się następująco:
- Bakugan
- Band Hero
- Blur
- DJ Hero
- Guitar Hero 5
- Call of Duty: Modern Warfare 2
- Tony Hawk RIDE
- Activision
Komentarze czytelników
zanonimizowany543839 Pretorianin
Byle to się nie odbiło na kieszeni zwykłych graczy. Mnie już wystarczająco przeraża cena Simsów, chociaż obecnie najnowsze dzieło Tetriach też nie grzeszy ceną... Ale to głównie wina wydawcy w Polsce.
zanonimizowany659467 Legionista
Podwyżka cen hmm - no niby kryzys , ale jakby zobaczyć ich roczne zyski to jest $$$$$$$$$.Rozumiem jak podnosi sie cene gry jeśli ta jest naprawde dobra , a nad jej praca czuwało wiele programistów itp , ale jeśli cena nie idzie ani z grywalnością , grafiką i fabułą to ja dziękuje , wole tanie serie za 24,99 i 19,99zł.
zanonimizowany624581 Senator
Nie no, tylko tego brakowało. Co do ma być do jasnej cholery?
LordVader1 Generał
No oczywiście Activision chce zarobić. Jestem ciekaw jak wysoka będzie podwyżka cen gier od Activision?