Wyszukiwarka gier
Dark Souls II

Dark Souls II

PCPlayStationXbox
po premierze

Data wydania: 11 marca 2014

RPG, TPP, Fantasy, Sandbox, Kooperacja, RPG akcji, Multiplayer, Singleplayer, Internet

Kontynuacja przebojowej gry RPG akcji Dark Souls, która zasłynęła niezwykle wysokim poziomem trudności. Dewelopingiem Dark Souls II ponownie zajęło się japońskie studio From Software we współpracy z firmą Namco Bandai. Gracz kieruje poczynaniami bohatera, który przemierza mroczną krainę fantasy w poszukiwaniu remedium na klątwę, która na nim ciąży.

8.4

GRYOnline

8.3

Gracze

8.8

Steam

8.8

OpenCritic

OCEŃ
Oceny

Dark Souls II to kontynuacja wielokrotnie nagradzanej gry akcji RPG z 2011 roku. Za produkcję odpowiada studio From Software, czyli ten sam zespół, który stworzył część pierwszą. Japoński deweloper działa w branży od lat 80. XX wieku i ma na koncie takie serie jak King’s Field, Armored Core, Otogi, czy Tenchu.

Gra ponownie przenosi nas do ponurego świata fantasy znanego z pierwowzoru, którego akcja toczyła się w krainie znanej jako Lordran. Tym razem jednak odwiedzamy inne jego rejony i robimy to w skórze nowego bohatera. Historia śmiałka i samego uniwersum została podana w typowy, niechronologiczny i poszatkowany sposób. Poznają ją więc tylko osoby, które wyłapią wszystkie poszlaki ukryte w dialogach, a nawet opisach przedmiotów i ułożą je w całość.

Czytaj więcej

Platformy:

PlayStation 3

PlayStation 3 11 marca 2014

PC Windows

PC Windows 25 kwietnia 2014

Xbox 360

Xbox 360 11 marca 2014

Gry z serii

Dark Souls II
Dark Souls II
Dark Souls II

8GIER

Gry z serii Souls

Seria gier RPG akcji, ciesząca się wśród wielu graczy mianem kultowej. Za jej stworzenie odpowiada japońskie studio FromSoftware, a cały cykl nierozerwalnie wiąże się z Hidetaką Miyazakim, który pełnił funkcję dyrektora produkcji przy większości odsłon.

Gry z serii Souls

Publicystyka

9.5
świetna

Recenzja GRYOnline

Dark Souls II

Dark Souls II to kolejna niezwykła wyprawa od speców z From Software. Gra jest świetnie zaprojektowana, niezwykle klimatyczna i stanowi prawdziwą kopalnię sekretów i odniesień fabularnych. Mój zachwyt jest w pełni uzasadniony – deweloperzy znaleźli swój styl i potrafią go uważnie rozwijać, nie rezygnując przy tym z odważniejszych pomysłów. Nie mam wątpliwości, że będę katował Dark Souls II jeszcze bardzo długo, co polecam wszystkim śmiałkom.

Recenzja gry Dark Souls II - wielki powrót symulatora umierania
Recenzujący:
Szymon Liebert
Platforma:
Xbox 360 Xbox 360
Data recenzji:
11 marca 2014
Dark Souls II - poradnik do gry
Poradnik

Aktualizacja: 22 października 2014

Dark Souls II - poradnik do gry

W poradniku do gry Dark Souls II znajdziesz wiele przydatnych informacji, które ułatwią ci przetrwanie w brutalnym świecie gry od studia From Software. W tekście opisano walki z bossami, szczegółowe opisy etapów czy porady dotyczące rozwoju bohatera.

Dark Souls II - poradnik do gry
Opinie

20 grudnia 2021

Soulsy zepsuły mi gry. Nie umiem już grać w nic innego

Czy Dark Souls jest grą wszech czasów? Nie. Czy produkcje FromSoftware są idealne? Nie po trzykroć. Ale z całym ich bagażem wad mają w zwyczaju sprawiać, że wszelkie inne tytuły po prostu przy nich bledną.

Soulsy zepsuły mi gry. Nie umiem już grać w nic innego
Soulsy zepsuły mi gry. Nie umiem już grać w nic innego
Opinie

8 października 2021

Soulslike to świetna sprawa, ale potrzebujemy też Soulslite'ów

Ludzie, którzy naciskają na FromSoftware o łatwy poziom trudności w Sekiro czy Dark Souls naruszają święte prawo twórcy do uczynienia jego dzieła czymkolwiek sobie tylko zechce. A jednocześnie mają trochę racji...

Soulslike to świetna sprawa, ale potrzebujemy też Soulslite'ów
Soulslike to świetna sprawa, ale potrzebujemy też Soulslite'ów
Opinie

14 stycznia 2021

Po przejściu Dark Souls 3 żałuję, że nowe Diablo tak nie wygląda

Jedną z najbardziej wypatrywanych premier ostatnich lat jest Diablo 4. Swego czasu istniały szanse, że kontynuacja kultowego hack'n'slasha Blizzarda będzie wyglądać jak Dark Souls. Po przejściu gry From Software część mnie żałuje, że tak nie jest.

Po przejściu Dark Souls 3 żałuję, że nowe Diablo tak nie wygląda
Po przejściu Dark Souls 3 żałuję, że nowe Diablo tak nie wygląda
Opinie

31 stycznia 2020

From Software to najważniejsze studio ubiegłego dziesięciolecia

W tym artykule uzasadniamy, dlaczego FromSoftware to najważniejsze studio całej ostatniej dekady i dlaczego ciągle ktoś porównuje kolejne gry do Dark Souls.

From Software to najważniejsze studio ubiegłego dziesięciolecia
From Software to najważniejsze studio ubiegłego dziesięciolecia
Opinie

22 listopada 2019

Dlaczego gracze się wściekają i czemu to nic złego?

Zdarzało wam się krzyczeć przed monitorem, przeklinać, rzucać padem, tłuc myszą o biurko? Spokojnie, mimo to wciąż możecie być normalni.

Dlaczego gracze się wściekają i czemu to nic złego?
Dlaczego gracze się wściekają i czemu to nic złego?

Wiadomości

Najbardziej hejtowane Dark Souls wyrosło na niezwykle ważną grę dla FromSoftware. Bez niej Elden Ring mógłby nie powstać

Najbardziej hejtowane Dark Souls wyrosło na niezwykle ważną grę dla FromSoftware. Bez niej Elden Ring mógłby nie powstać

Hidetaka Miyazaki, twarz studia FromSoftware, w jednym z wywiadów – ku zaskoczeniu fanów – wymienił krytykowane Dark Souls 2 jako tę grę, która w znaczący sposób przyczyniła się do rozwoju i sukcesu Elden Ringa, jak również do zbudowania tożsamości firmy.

gry

Marcin Przała

24 lutego 2024

Najbardziej hejtowane Dark Souls wyrosło na niezwykle ważną grę dla FromSoftware. Bez niej Elden Ring mógłby nie powstać
Trylogia Dark Souls trafiła na wyprzedaż po raz pierwszy od 18 miesięcy, promocja Steam

Trylogia Dark Souls trafiła na wyprzedaż po raz pierwszy od 18 miesięcy, promocja Steam

Gracze, których ominęła trylogia Dark Souls (bądź którakolwiek z części tej serii), mają teraz dobrą okazję do nadrobienia zaległości. Cykl od studia FromSoftware został objęty promocją Steam Summer Sale.

gry

Michał Ciężadlik

3 lipca 2023

Trylogia Dark Souls trafiła na wyprzedaż po raz pierwszy od 18 miesięcy, promocja Steam
Kocham Dark Souls, ale nienawidzę soulslike’ów

Kocham Dark Souls, ale nienawidzę soulslike’ów

Dark Souls i inne dzieła, które wyniosły FromSoftware na piedestał, kocham z całego serca. Soulsliki to jednak inna bajka. Większości tych marnych podróbek po prostu nienawidzę.

opinie

Krzysiek Kalwasiński

29 czerwca 2022

Kocham Dark Souls, ale nienawidzę soulslike’ów
Weterani znów pokażą nowicjuszom, jak (nie) umierać w Dark Souls 2

Weterani znów pokażą nowicjuszom, jak (nie) umierać w Dark Souls 2

Społeczność związana z serią Dark Souls zapowiedziała powrót corocznego wydarzenia Return to Drangleic, które ma pomóc nowym graczom rozpocząć przygodę z cyklem, a konkretnie z jego drugą odsłoną. Z uwagi na premierę Elden Ring event rozpocznie się wcześniej niż zwykle.

gry

Hubert Śledziewski

29 grudnia 2021

Weterani znów pokażą nowicjuszom, jak (nie) umierać w Dark Souls 2
Dark Souls - przykład, że trudne gry nadal się sprzedają

Dark Souls - przykład, że trudne gry nadal się sprzedają

Studio FromSoftware pochwaliło się na Twitterze, że wszystkie odsłony cyklu Dark Souls sprzedały się łącznie na całym świecie w przeszło 27 milionach egzemplarzy. Natomiast jak podaje firma Bandai Namco, sama trójka rozeszła się w ponad 10 milionach kopii.

gry

Miłosz Szubert

19 maja 2020

Dark Souls - przykład, że trudne gry nadal się sprzedają
Ogromny komercyjny sukces serii Dark Souls

Ogromny komercyjny sukces serii Dark Souls

Japońskie studio From Software ujawniło, że od wydania pierwszej części w 2011 roku do sklepów na całym świecie wysłano ponad 25 milionów egzemplarzy znanej za sprawą swojego legendarnego poziomu trudności serii Dark Souls.

gry

Jakub Mirowski

11 czerwca 2019

Ogromny komercyjny sukces serii Dark Souls
Zbiorcze wydanie trylogii Dark Souls na PS4 zapowiedziane

Zbiorcze wydanie trylogii Dark Souls na PS4 zapowiedziane

Firma Bandai Namco zapowiedziała zbiorczą edycję trylogii Dark Souls na konsolę PlayStation 4 w kolekcjonerskim wydaniu. Zestaw będzie zawierał zapowiedziany wczoraj remaster pierwszej części i pozostałe dwie odsłony. Ukaże się on 24 maja w Japonii.

gry

Miłosz Szubert

12 stycznia 2018

Zbiorcze wydanie trylogii Dark Souls na PS4 zapowiedziane
Dark Souls - sprzedano ponad 8 mln egzemplarzy obu części

Dark Souls - sprzedano ponad 8 mln egzemplarzy obu części

Studio From Software pochwaliło się, że sprzedało na całym świecie ponad 8 mln egzemplarzy gier z serii Dark Souls. Wynik ten obejmuje konsolowe i PC-towe wydania Dark Souls i Dark Souls II.

gry

Kamil Zwijacz

30 czerwca 2015

Dark Souls - sprzedano ponad 8 mln egzemplarzy obu części
Dark Souls II: Scholar of the First Sin oficjalnie debiutuje w Polsce

Dark Souls II: Scholar of the First Sin oficjalnie debiutuje w Polsce

Dzisiaj w Polsce ma miejsce premiera gry Dark Souls II: Scholar of the First Sin. Jest to odświeżona i najbardziej kompletna edycja ubiegłorocznego hitu studia From Software. Produkcja została wydana w naszym kraju przez firmę Cenega w polskiej kinowej wersji językowej na PC, PlayStation 4, PlayStation 3, Xboksie One oraz Xboksie 360.

gry

Marcin Skierski

2 kwietnia 2015

Dark Souls II: Scholar of the First Sin oficjalnie debiutuje w Polsce
Zobacz wymagania sprzętowe Dark Souls II: Scholar of the First Sin

Zobacz wymagania sprzętowe Dark Souls II: Scholar of the First Sin

Firma Namco Bandai opublikowała wymagania sprzętowe pecetowej wersji Dark Souls II: Scholar of the First Sin oraz poinformowała ile kosztować będzie upgrade dla osób posiadających Dark Souls II.

gry

Adrian Werner

29 marca 2015

Zobacz wymagania sprzętowe Dark Souls II: Scholar of the First Sin

Pliki do pobrania

Popularne pliki do pobrania do gry Dark Souls II.

Wszystkie pliki do pobrania

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry Dark Souls II:

PC Windows

PC / Windows

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Core i3 3.10 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 1 GB (GeForce GTX 465 lub lepsza), 14 GB HDD, Windows XP(SP3)/Vista(SP2)/7(SP1)/8.

Dodatki

Lista dodatków do gry Dark Souls II:

Dark Souls II: Crown of the Ivory King

Dark Souls II: Crown of the Ivory King

PCPlayStationXbox

Dodatek

30 września 2014

RPG

Trzeci z planowanych dodatków DLC do drugiej odsłony bestsellerowej gry RPG akcji, stworzonej przez japońskie studio From Software. Wraz z dwoma poprzednimi łączy się on w zupełnie nową historię fabularną, której osią jest poszukiwanie trzech legendarnych koron. Tym razem zajmiemy się zdobyciem ostatniej z nich, a akcja przeniesie nas do niedostępnej wcześniej, antycznej świątyni. Wzniesiono ją w mroźnej, skutej lodem krainie i zaprojektowano tak, aby przytłaczała swym ogromem oraz panującą wewnątrz pustką. W trakcie rozgrywki stawimy czoła nie tylko zupełnie nowym przeciwnikom, ale także niesprzyjającej pogodzie i całej masie czyhających na gracza niespodzianek. Nowością w grze jest wprowadzenie do zabawy specjalnej opcji, znacznie utrudniającej grę i stawiającej przed graczami dużo bardziej wymagających przeciwników. Opcja przeznaczona jest głównie do rozgrywki w trybie kooperacji, choć doświadczeni gracze mogą spróbować stawić czoła nowemu wyzwaniu również w pojedynkę.

8.3

OpenCritic

6.8

Gracze

Dark Souls II: Crown of the Ivory King
Dark Souls II: Crown of the Old Iron King

Dark Souls II: Crown of the Old Iron King

PCPlayStationXbox

Dodatek

26 sierpnia 2014

RPG

Drugi z dodatków DLC do drugiej odsłony bestsellerowej gry RPG akcji, stworzonej przez japońskie studio From Software. Wraz z dwoma pozostałymi łączy się on w zupełnie nową historię fabularną, której osią jest poszukiwanie trzech legendarnych koron. Tym razem zajmiemy się zdobyciem drugiej z nich, a akcja przeniesie nas do niedostępnej w podstawowej wersji gry wieży, otoczonej tajemniczą czarną mgłą. Eksplorując kolejne poziomy wieży, zmierzymy się z zupełnie nowymi przeciwnikami i stawimy czoła kolejnym typom pułapek. Układ poziomów zaprojektowano w taki sposób, by wystawić na próbę spostrzegawczość graczy i zdolność orientacji w terenie. Nowością w grze jest wprowadzenie do zabawy specjalnej opcji, znacznie utrudniającej grę i stawiającej przed graczami dużo bardziej wymagających przeciwników. Opcja przeznaczona jest głównie do rozgrywki w trybie kooperacji, choć doświadczeni gracze mogą spróbować stawić czoła nowemu wyzwaniu również w pojedynkę.

8.2

GRYOnline

8.5

Gracze

Dark Souls II: Crown of the Old Iron King
Dark Souls II: Crown of the Sunken King

Dark Souls II: Crown of the Sunken King

PCPlayStationXbox

Dodatek

22 lipca 2014

RPG

Pierwszy z planowanych dodatków DLC do drugiej odsłony bestsellerowej gry RPG akcji, stworzonej przez japońskie studio From Software. Wraz z dwoma kolejnymi łączy się on w zupełnie nową historię fabularną, której osią jest poszukiwanie trzech legendarnych koron. Tym razem zajmiemy się zdobyciem pierwszej z nich, a akcja przeniesie nas do ukrytych pod ziemią starożytnych ruin, niedostępnych w podstawowej wersji gry. Eksplorując podziemne lochy, zmierzymy się oczywiście z nowymi przeciwnikami i stawimy czoła kolejnym typom pułapek. Układ poziomów jest stały, lecz autorzy zadbali o sporą ilość ukrytych przejść i skrótów. Nowością w grze jest wprowadzenie do zabawy specjalnej opcji, znacznie utrudniającej grę i stawiającej przed graczami dużo bardziej wymagających przeciwników. Opcja przeznaczona jest głównie do rozgrywki w trybie kooperacji, choć doświadczeni gracze mogą spróbować stawić czoła nowemu wyzwaniu również w pojedynkę.

7.7

GRYOnline

8.4

Gracze

Dark Souls II: Crown of the Sunken King

Oceny gry

Średnie Oceny:

8.4

Ocena GRYOnline.pl

Średnia z 12 ocen gry wystawionych przez Recenzentów i Redaktorów GRYOnline.pl, Ekspertów i wybranych Graczy.

Oceny Recenzentów i Expertów
8.3

Ocena Graczy

Średnia z 2747 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.

8.8

Ocena STEAM

"Bardzo pozytywne"

Średnia z 31368 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
8.8

Ocena OpenCritic

Gra jest zrecenzowana przez 50 Krytyków OpenCritic.

Ocena Opencritic
Oceń Grę

Oceny Recenzentów i Ekspertów

9.5
Szymon Liebert
PC

Szymon Liebert

Recenzent GRYOnline.pl

2014.03.11

Demon's Souls zyskało miano gry kultowej. Dark Souls było potwierdzeniem umiejętności studia From Software. Dark Souls II to... już prawdziwa legenda. Mroczna, inteligentna i piekielnie satysfakcjonująca.

7.0
xKoweKx [stalker.pl]
PC

xKoweKx [stalker.pl]

Ekspert

2024.07.31

W sumie gdyby nie to, jak From Software spierdzieliło w tej części sterowanie kamerą, bo deadzone'y analogów to jakiś nieśmieszny żart (dosłownie jakbym sterował strzałkami), to oceniłbym ją prawie tak samo wysoko jak jedynkę. A sama gra szczerze mówiąc łatwiejsza od DS1 czy Bloodborne, bossowie banalni z paroma wyjątkami. Szkoda, że nie ma takiej interlokacyjności i wszystko sprowadza się do szybkiej podróży.

7.5
Orzech
PC

Orzech

Ekspert

2022.03.23

Przyzwoita, czerpiąca wiele z poprzedniczek, ale jednocześnie blado przy nich wypadająca. Niektóre lokacje(z Majulą na czele) prezentują się przepięknie, ale wiele z nich wydaje się płaska w porównaniu do tych znanych z poprzedniczek, masa nieciekawych bossów których można pokonać tą samą taktyką wchodzenia za plecy, często bez potrzeby uczenia się ich zachowań i z ostrożnym zarządzaniem staminą. Nawet ognisk jest o wiele więcej, zdecydowanie dużo tu ułatwień co czyni grę bardziej łaskawszą dla graczy zaznajomionych z tematem. Mimo tego, że gra wydaje się nie trzymać poziomu nadanego wcześniej serii i jest to pierwszy soulslike który mi się dłużył to nie mogę powiedzieć o jakimś gigantycznym zawodzie, wciąż jest to dobra gra potrafiąca wciągnąć na dziesiątki godzin.

9.0
ogórekdamian
PC

ogórekdamian

Ekspert

2018.11.04

Gra jest rewelacyjna+Poziom trudności+Muzyka+Walka+Mroczny klimat+Rozwój postaci+Długość rozgrywki tak na 35h (że wszystkimi bossami w pojedynkę)+Duża gama Bossów do ubicia-Ale niestety większość na jedno kopyto, mało wymagający i średnio ciekawi-Ogromny minus za NAMIERZANIE to jest MASAKRA, przy większości wrogów kamera szaleje jak opętana, gdybym nie pokochał Soulsow to pewnie dałbym przez to maks 7/10 a tak daję 9/10:D

8.5
Vlad Tepes
PC

Vlad Tepes

Ekspert

2015.01.26

Grając myszką i klawiaturą, po około 100h udało mi się skończyć podstawkę na PC z poziomem postaci ponad 180. Musze przyznać, że tyle razy nie zginąłem do tej pory w żadnej grze, ale nie do końca zgadzam się z powszechną opinią, iż gra jest uczciwa - fakt wiele zgonów to moja indolencja, ale większość to raczej praca kamery i przede wszystkim opóźnienia myszki. No cóż, jest to w końcu gra konsolowa, ale oprócz tego i faktu występowania trochę niedzisiejszej grafiki, widać, że odwalono kawał dobrej roboty! Jako dowód jak bardzo mi się podobało, mogę tylko "powiedzieć", że teraz biorę się za DS1...

9.0
Damian Stróżek
PC

Damian Stróżek

GRYOnline.pl Team

2020.09.18

10
Karol Laska
PC

Karol Laska

GRYOnline.pl Team

2020.04.27

7.0
pan martin
PC

pan martin

Ekspert

2020.01.17

9.0
Łukasz Wiśniewski
PC

Łukasz Wiśniewski

GRYOnline.pl Team

2016.04.07

7.5
Jakub Błażewicz
PC

Jakub Błażewicz

GRYOnline.pl Team

2016.03.21

9.0
kęsik
PC

kęsik

Ekspert

2016.03.18

7.5
zvr
PC

zvr

Ekspert

2016.03.17

Ocena STEAM

8.8

Bardzo pozytywne (31 368)

[title]

Główne zalety gry

  • Fascynująca eksploracja: Gracze doceniają różnorodność obszarów, sekrety oraz powiązany projekt poziomów, który zachęca do eksploracji.
  • Sztuka i atmosfera: Projekt artystyczny gry oraz elementy atmosferyczne, w tym muzyka i otoczenie, są często chwalone.
  • Mechanika walki: Choć różni się od innych części serii, walka jest postrzegana jako wymagająca, ale satysfakcjonująca, wymagająca cierpliwości i strategii.
  • Regrywalność: Gra oferuje różnorodność buildów i stylów gry, co zwiększa wartość regrywalności.
  • Unikalne cechy: Elementy takie jak zapalane świeczniki, NPC-phantomy oraz interakcje ze środowiskiem z wrogami dodają głębi rozgrywce.

Główne wady gry

  • Słaby projekt poziomów: Wielu użytkowników krytykuje projekt poziomów, wspominając o niespójnych układach i frustrujących miejscach wrogów, które psują doświadczenie.
  • Problemy z walką: Często pojawiają się skargi na system unikania w kierunku, mechanikę blokowania oraz nieprecyzyjne hitboxy.
  • Statystyka adaptacji: Statystyka adaptacji, która wpływa na ramy niewrażliwości i szybkość użycia przedmiotów, jest postrzegana negatywnie przez niektórych graczy.
  • Spam wrogów: Niektórzy użytkownicy czują, że gra cierpi na nadmiar wrogów, szczególnie w niektórych obszarach, co prowadzi do frustrujących starć.

Funkcje lub elementy, których brakuje w grze według użytkowników

  • Poprawione rozmieszczenie wrogów: Użytkownicy zauważają, że chociaż oryginalna wersja ma lepsze rozmieszczenie wrogów niż edycja Scholar of the First Sin, nadal brakuje jej logicznej spójności w niektórych obszarach.
  • Mechanika powerstancing: Wielu graczy tęskni za funkcją powerstancing, która nie została przeniesiona do późniejszych gier.
  • Bardziej zróżnicowane starcia z bossami: Gracze wyrażają pragnienie większej różnorodności i zapadających w pamięć walk z bossami, ponieważ niektórzy bossowie w DARK SOULS II są uważani za zapomniane.
  • Uproszczone sterowanie: Niektórzy użytkownicy życzą sobie bardziej responsywnych i dopracowanych mechanik sterowania, ponieważ uważają, że obecne mechaniki są ociężałe.

Podsumowanie

  • Ogólnie rzecz biorąc, DARK SOULS™ II jest postrzegane jako kontrowersyjna część serii, z mieszanką unikalnych cech i zauważalnych wad, które wpływają na doświadczenia graczy.

Podsumowanie recenzji użytkowników wygenerowane przez AI,

Ocena OpenCritic

8.8

98% rekomendacji (50)

Opecritic
9 / 10

Gaming Nexus

Jeff Kintner

Gaming Nexus
4 / 5

Attack of the Fanboy

Bill Hess

Attack of the Fanboy
9,8 / 10

Game Informer

Daniel Tack

Game Informer
9,5 / 10

DualShockers

Dana Abercrombie

DualShockers
5 / 5

Twinfinite

Mike Eaton

Twinfinite

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2022-09-28
00:37

jumper in Oslo Chorąży

jumper in Oslo
👍

Bardzo dobra polecam walić nie w ściane tylko w biórko. Gra dzięki której dostsje PTSD po usłyszeniu Rycerz Oparów.

Komentarz: jumper in Oslo
2023-02-15
18:32

Vamike Generał

Vamike

Najlepsza cześć soulsów i chyba najlepsza gra na ps 3 wogule chociaż demon souls jeszcze przede mną. ; d

Komentarz: Vamike
2023-12-26
23:55

dawidk25811141720232629323538 Junior

Witam. U którego kowala w ds2 można wzmocnić swoją broń migoczącym tytanitem na +11? Próbowałem to zrobić na kilku broniach i nie było takiej możliwości.

Komentarz: dawidk25811141720232629323538
2024-07-31
11:31

xKoweKx [stalker.pl] Generał

xKoweKx [stalker.pl]
👍

W sumie gdyby nie to, jak From Software spierdzieliło w tej części sterowanie kamerą, bo deadzone'y analogów to jakiś nieśmieszny żart (dosłownie jakbym sterował strzałkami), to oceniłbym ją prawie tak samo wysoko jak jedynkę. A sama gra szczerze mówiąc łatwiejsza od DS1 czy Bloodborne, bossowie banalni z paroma wyjątkami. Szkoda, że nie ma takiej interlokacyjności i wszystko sprowadza się do szybkiej podróży.

Komentarz: xKoweKx [stalker.pl]
2024-07-31
11:32

Admin Senator

Admin

Dark Souls II - recenzje graczy

Komentarz: Admin

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl