Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

wydajność / płynność animacji - sprzęt i technologie

Nawet 120% więcej fps - Nvidia chwali się wydajnością DLSS
Nawet 120% więcej fps - Nvidia chwali się wydajnością DLSS

Aquma, 18 listopada 2020, 11:52

Firma Nvidia opublikowała slajdy i filmy przedstawiające działanie funkcji DLSS w kilku kolejnych produkcjach. W niektórych przypadkach przyrost wydajności jest naprawdę duży, a najlepszymi przykładami są strzelanki Call of Duty: Black Ops – Cold War oraz Ready or Not.

God of War z konkretnymi ulepszeniami na PS5
God of War z konkretnymi ulepszeniami na PS5

qjin, 27 października 2020, 16:50

Santa Monica Studio ujawniło, że gra God of War z 2018 roku zaoferuje na PlayStation 5 ulepszoną rozgrywkę względem konsoli obecnej generacji. Jakiej rozdzielczości i wydajności możemy się spodziewać?

WoW - gracz sprawdził wydajność DX11 vs DX12
WoW - gracz sprawdził wydajność DX11 vs DX12

Entelarmer, 21 października 2020, 18:00

Czy DirectX 12 wreszcie radzi sobie z World of Warcraft? Na to pytanie postanowił odpowiedzieć użytkownik Reddita, który dwa lata temu nie był zachwycony wydajnością ostatniej generacji bibliotek DirectX.

Watch Dogs Legion na PS5 i Xbox Series X w 4K i 30 FPS
Watch Dogs Legion na PS5 i Xbox Series X w 4K i 30 FPS

qjin, 19 października 2020, 18:30

Firma Ubisoft zdradziła, że Watch Dogs: Legion zadziała na PlayStation 5 i Xboksie Series X w rozdzielczości 4K i 30 klatkach na sekundę.

Niektóre gry ósmej generacji będą dwa razy płynniejsze na nowym Xboksie
Niektóre gry ósmej generacji będą dwa razy płynniejsze na nowym Xboksie

Aquma, 14 października 2020, 13:50

Firma Microsoft poinformowała, że część gier ósmej generacji będzie działała dwukrotnie płynniej po uruchomieniu na konsolach Xbox Series X / Series S. Możemy też liczyć na szereg usprawnień w obszarze grafiki.

Ghost of Tsushima w 60 fps na PS5
Ghost of Tsushima w 60 fps na PS5

Musiol, 10 października 2020, 11:06

Ghost of Tsushima dzięki wstecznej kompatybilności PS5 działać będzie w 60 klatkach na sekundę. Znacząco skrócą się także czasy wczytywania w grze.

Microsoft Flight Simulator – wyłączenie połączenia danych poprawia wydajność
Microsoft Flight Simulator – wyłączenie połączenia danych poprawia wydajność

Aquma, 19 sierpnia 2020, 09:18

Testy przeprowadzone przez redaktorów serwisu PC Gamer wskazują, że wyłączając funkcję „Połączenie danych” w grze Microsoft Flight Simulator, możemy zyskać kilka dodatkowych klatek animacji na sekundę.

STALKER 2 - ray tracing i 120 FPS-ów na Xbox Series X
STALKER 2 - ray tracing i 120 FPS-ów na Xbox Series X

Adrian Werner, 30 lipca 2020, 10:24

Dowiedzieliśmy się, że S.T.A.L.K.E.R. 2 wykorzysta ray tracing. Ponadto twórcy obiecują do 120 klatek na sekundę na konsoli Xbox Series X.

AC: Valhalla z co najmniej 30 FPS na Xbox Series X
AC: Valhalla z co najmniej 30 FPS na Xbox Series X

Adrian Werner, 12 maja 2020, 09:41

Twórcy Assassin's Creed: Valhalla zdradzili, że na konsoli Xbox Series X gra działać będzie w rozdzielczości 4K i minimum 30 klatkach na sekundę.

Windows 10: tryb gry może spowodować spadek wydajności
Windows 10: tryb gry może spowodować spadek wydajności

Smoczy, 7 maja 2020, 12:40

Użytkownicy donoszą, że tryb gry zaimplementowany w Windowsie 10 zamiast optymalizować rozgrywkę, prowadzi do spadku wydajności.

Twórca Gran Turismo: rozdzielczość 4K wystarczy, kolejny cel to 240 FPS
Twórca Gran Turismo: rozdzielczość 4K wystarczy, kolejny cel to 240 FPS

Froozyy, 17 lutego 2020, 17:09

Kazunori Yamauchi, twórca serii gier Gran Turismo, zdradził, że przy nowej odsłonie cyklu chciałby skupić się na zwiększeniu limitu FPS-ów. Jego zdaniem rozdzielczość 4K jest wystarczająca, a podniesienie liczby klatek na sekundę znacznie lepiej przełoży się na wrażenia płynące z rozgrywki.

Rockstar Games: problemy z wydajnością pecetowego RDR2 wyeliminowane
Rockstar Games: problemy z wydajnością pecetowego RDR2 wyeliminowane

Aquma, 28 listopada 2019, 11:10

Deweloperzy ze studia Rockstar Games stwierdzili, że dzięki licznym poprawkom gry, Launchera i sterowników graficznych, większość problemów z wydajnością pecetowej wersji Red Dead Redemption 2 została wyeliminowana.

Google Stadia może być bardziej responsywne od PC
Google Stadia może być bardziej responsywne od PC

Aquma, 10 października 2019, 12:15

Platforma streamingowa Google Stadia wykorzysta zaawansowany system oparty o algorytm AI, który pozwoli jej dynamicznie zwiększać liczbę klatek animacji na sekundę lub przewidywać działania graczy, by zmniejszyć typowe dla grania w chmurze opóźnienie.

W ilu klatkach działa The Last of Us 2 na PS4 Pro? Zobacz test Digital Foundry
W ilu klatkach działa The Last of Us 2 na PS4 Pro? Zobacz test Digital Foundry

Aquma, 1 października 2019, 17:39

Na kanale Digital Foundry w serwisie YouTube pojawiła się analiza technologiczna fragmentu gameplayu z The Last of Us: Part II. Poznaliśmy m.in. prawdopodobną rozdzielczość i liczbę klatek animacji na sekundę w nowej produkcji studia Naughty Dog.

Xbox Scarlett postawi na płynność rozgrywki i szybkie ładowanie
Xbox Scarlett postawi na płynność rozgrywki i szybkie ładowanie

Aquma, 13 sierpnia 2019, 13:10

Rozmawiając z serwisem Gamespot Phil Spencer - szef marki Xbox - stwierdził, że w przypadku konsoli nowej generacji jego firma chce postawić na płynność rozgrywki oraz szybkie wczytywanie danych. Jego zdaniem ma to pozwolić na znaczące poprawienie grywalności.

Borderlands 3 z 60 klatkami na sekundę na PlayStation 4 Pro
Borderlands 3 z 60 klatkami na sekundę na PlayStation 4 Pro

Ender, 7 sierpnia 2019, 18:59

Twórcy ze studia Gearbox Software potwierdzili, ze Borderlands 3 na PlayStation 4 Pro będzie działało w 60 klatkach na sekundę. Tytuł zaoferuje także szereg graficznych opcji konfiguracyjnych na konsoli Sony.

Testy układu Nvidia GeForce RTX 2080 Super. Poprawa, ale bez rewolucji
Testy układu Nvidia GeForce RTX 2080 Super. Poprawa, ale bez rewolucji

Aquma, 23 lipca 2019, 16:08

Na rynku zadebiutował dziś nowy układ graficzny Nvidii – GeForce RTX 2080 Super – i w sieci pojawiły się już jego testy. Czy nowy produkt „zielonych” jest wystarczająco dobry, by warto było brać go pod uwagę rozglądając się za kartą graficzną za około 3 tysiące złotych? A może lepiej postawić na jeden ze starszych wariantów lub Radeona VII od AMD?

Recenzje kart GeForce RTX 2060 i 2070 Super – jak wypada konkurencja dla Navi?
Recenzje kart GeForce RTX 2060 i 2070 Super – jak wypada konkurencja dla Navi?

Aquma, 2 lipca 2019, 17:58

W sieci pojawiły się testy nowych kart graficznych Nvidia GeForce RTX 2060 i 2070 Super. Czy nowe układy graficzne „zielonych” są wystarczająco dobre, by rzucić wyzwanie konkurencyjnym GPU z serii AMD Radeon RX 5000?

PS5 będzie w pełni kompatybilne z PS4. Zagramy w 120 FPS?
PS5 będzie w pełni kompatybilne z PS4. Zagramy w 120 FPS?

Aquma, 5 czerwca 2019, 11:17

W wywiadzie udzielonym serwisowi CNET Jim Ryan – szef marki PlayStation w koncernie Sony – podzielił się kilkoma nowymi detalami na temat kolejnej konsoli japońskiego producenta.

Gry z poprzedniej generacji będą działać szybciej na PS5
Gry z poprzedniej generacji będą działać szybciej na PS5

Grzechu, 4 czerwca 2019, 13:41

Sony podzieliło się dodatkowymi szczegółami na temat wstecznej kompatybilności gier, którą ma zaoferować PS5. Przygotowane przez inżynierów Sony oprogramowanie pozwoli zagrać w starsze produkcje z większą liczbą klatek na sekundę.

QLOC pracuje nad zniesieniem limitu 30 FPS w Mortal Kombat 11 na PC
QLOC pracuje nad zniesieniem limitu 30 FPS w Mortal Kombat 11 na PC

Yac, 21 maja 2019, 14:00

Gracze nie są zbyt przychylni pecetowej wersji gry Mortal Kombat 11. Narzekają na brak wsparcia dla monitorów 21:9, a także na limit 30 FPS w wielu sekwencjach rozgrywki. Wcześniej powstał mod znoszący te niedogodności, a teraz deweloperzy ogłosili, że prowadzą oficjalne prace nad ich usunięciem.

Mod do Mortal Kombat 11 oferuje 60 klatek animacji w scenach Fatality
Mod do Mortal Kombat 11 oferuje 60 klatek animacji w scenach Fatality

Aquma, 29 kwietnia 2019, 12:04

Bijatyka Mortal Kombat 11 otrzymała modyfikację, która umożliwia zniesienie limitu 30 klatek animacji w menu oraz cut-scenach, takich jak ataki X-ray czy wykończenia Fatality. Co ciekawe, studio NetherRealm tępi wszelkie wzmianki o tym modzie.

Sekiro – powstał mod znoszący limit 60 FPS na PC
Sekiro – powstał mod znoszący limit 60 FPS na PC

Aquma, 25 marca 2019, 11:21

Jeden z użytkowników forum WSGF przygotował przydatną modyfikację dla pecetowej wersji Sekiro: Shadows Die Twice, która pozwala znieść limit 60 klatek animacji na sekundę.

The Division 2 na PC błyszczy optymalizacją - 30 FPS na Intel HD 630
The Division 2 na PC błyszczy optymalizacją - 30 FPS na Intel HD 630

Serek, 9 lutego 2019, 09:55

Właśnie trwają beta-testy The Division 2. Okazuje się, że produkcję można uruchomić w 30 klatkach na sekundę nawet na laptopie z układem graficznym Intel HD 630. Naturalnie wiąże się to z koniecznością maksymalnego obniżenia ustawień.

Anthem bez 60 FPS w 1080p, nawet na Xboksie One X i PS4 Pro
Anthem bez 60 FPS w 1080p, nawet na Xboksie One X i PS4 Pro

Adrian Werner, 21 stycznia 2019, 09:20

BioWare zdradziło, że w dniu premiery nawet na konsolach Xbox One X i PlayStation 4 Pro gra Anthem nie będzie działała w 60 klatkach na sekundę w rozdzielczości 1080p. Deweloper nie ma też na razie w planach udostępnienia funkcji cross-play.

Nvidia i DICE poprawią do 50% wydajność ray tracingu w Battlefield 5
Nvidia i DICE poprawią do 50% wydajność ray tracingu w Battlefield 5

Aquma, 4 grudnia 2018, 13:54

Dzięki nowemu pakietowi sterowników dedykowanych kartom GeForce RTX oraz mającej zadebiutować dziś aktualizacji do omawianego tytułu – zatytułowanej Rozdział I: Wstęp – wydajność ray tracingu w najnowszej grze DICE znacznie wzrośnie.

Fortnite w 60 FPS na najnowszych iPhone'ach
Fortnite w 60 FPS na najnowszych iPhone'ach

Frozen, 28 listopada 2018, 13:50

Osoby posiadające iPhone'a w wersji XS, XS-Max lub XR mogą już się cieszyć 60 klatkami na sekundę w grze Fortnite. Patch v6.31 wprowadził do aplikacji opcję, która pozwala na zmianę liczby FPS w produkcji studia Epic Games na wyżej wymienionych urządzeniach mobilnych.

Spider-Man - PlayStation 4 Pro nie pociągnie gry w 1080p w 60 FPS-ach
Spider-Man - PlayStation 4 Pro nie pociągnie gry w 1080p w 60 FPS-ach

Góral, 20 czerwca 2017, 09:39

Deweloperzy ze studia Insomniac Games odpowiedzieli na Twitterze na kilka pytań fanów dotyczących gry Spider-Man. Dowiedzieliśmy się np., że tytuł nie doczeka się opcji 1080p/60 FPS na konsoli PlayStation 4 Pro. Gra działać ma w 1080p lub 4K tylko w 30 klatkach na sekundę.

Xbox One X to odpowiednik peceta z 16GB RAM i GeForce GTX 1070
Xbox One X to odpowiednik peceta z 16GB RAM i GeForce GTX 1070

Entelarmer, 14 czerwca 2017, 09:25

Serwis Wccftech przeprowadził wywiad z Jessem Rapczakiem ze studia Wildcard. Według twórcy konsola Xbox One X ma pozwolić na granie w ARK: Survival Evolved w rozdzielczości 1080p przy stałych 60 klatkach na sekundę.

Destiny 2 w 30 klatkach; PS4 Pro za słabe na 60 FPS-ów
Destiny 2 w 30 klatkach; PS4 Pro za słabe na 60 FPS-ów

Góral, 23 maja 2017, 10:20

Przedstawiciele studia Bungie wyjaśnili, że Destiny 2 na konsolach będzie działać w 30 klatkach na sekundę, gdyż nawet PlayStation 4 Pro nie jest w stanie poradzić sobie z generowaniem świata produkcji w 60 FPS-ach.

Deformers - 60 klatek na obu konsolach, ale 1080p tylko na PS4
Deformers - 60 klatek na obu konsolach, ale 1080p tylko na PS4

Góral, 13 lutego 2017, 10:28

Studio Ready At Dawn podzieliło się kilkoma informacjami związanymi z warstwą techniczną gry Deformers. Produkcja wyciągnie 60 klatek na sekundę na obu konsolach, ale tylko na PlayStation 4 zobaczymy natywne 1080p. Wersja na Xboksa One ma działać w 900p. Ponadto zapowiedziano beta-testy.

 Mass Effect: Andromeda bez funkcji cross-play i limitu klatek na sekundę na PC
Mass Effect: Andromeda bez funkcji cross-play i limitu klatek na sekundę na PC

Adrian Werner, 29 stycznia 2017, 10:17

Twórcy Mass Effect: Andromeda poinformowali, że gra nie zaoferuje opcji cross-play ani wsparcia dla dedykowanych serwerów. Natomiast wersja pecetowa nie będzie miała żadnego limitu wyświetlanych klatek na sekundę.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild - 30 klatek w 720p i 900p
The Legend of Zelda: Breath of the Wild - 30 klatek w 720p i 900p

Góral, 16 stycznia 2017, 11:04

Poznaliśmy szczegóły związane z warstwą techniczną gry The Legend of Zelda: Breath of the Wild na Nintendo Switch. Produkcja działać będzie w 30 klatkach na sekundę w rozdzielczości 720p (tryb przenośny) i 900p po podłączeniu do stacji dokującej.

Mafia III - pierwszy pecetowy patch usuwa limit 30 klatek/s i ulepsza sterowanie
Mafia III - pierwszy pecetowy patch usuwa limit 30 klatek/s i ulepsza sterowanie

Adrian Werner, 9 października 2016, 11:17

Ukazał się pierwszy patch do pecetowej wersji gry Mafia III. Usuwa on limit 30 klatek na sekundę i ulepsza sterowanie, ułatwiając graczom konfigurację klawiszy i upraszczając niektóre opcje.

Mass Effect: Andromeda będzie działać w 30 FPS na PS4 oraz PS4 Pro
Mass Effect: Andromeda będzie działać w 30 FPS na PS4 oraz PS4 Pro

Jakub Mirowski, 8 września 2016, 09:34

Producent gry Mass Effect: Andromeda ujawnił, że kosmiczny RPG od studia BioWare będzie działać w 30 klatkach na sekundę na konsolach firmy Sony - zarówno na PlayStation 4, jak i na PlayStation 4 Pro.

Xbox One S jednak wpływa na wydajność w grach
Xbox One S jednak wpływa na wydajność w grach

Góral, 3 sierpnia 2016, 12:26

Przed premierą konsoli Xbox One S Microsoft zapowiadał, że sprzęt nie będzie mieć wpływu na działanie gier, a jego nieco większa moc znajdzie zastosowanie w innych funkcjach urządzenia. Jak się jednak okazało, na nowej maszynie niektóre produkcje radzą sobie o kilka procent lepiej niż na oryginalnym, dużym Xboksie One.

Darmowa aktualizacja BioShocka 1 i 2 do wersji zremasterowanej dla pecetowców
Darmowa aktualizacja BioShocka 1 i 2 do wersji zremasterowanej dla pecetowców

Maiman, 1 lipca 2016, 09:30

2K Games ujawniło, że BioShock: The Collection, czyli zremasterowana trylogia kultowych FPS-ów, będzie działać w rozdzielczości 1080p i płynności 60 klatek na sekundę na pecetach i konsolach nowej generacji. Dodatkowo posiadacze dwóch pierwszych części na Steamie otrzymają możliwość ich darmowej aktualizacji do odświeżonych wersji.

God of War będzie początkiem nowej serii
God of War będzie początkiem nowej serii

Keczup, 22 czerwca 2016, 10:47

Cory Barlog – reżyser najnowszej odsłony przygód Kratosa – potwierdził, że zaprezentowany na targach E3 God of War, zmierzający wyłącznie na PlayStation 4, nie będzie ostatnią produkcją z serii. Jednocześnie zaznaczył, że twórcy nie podejmą prac nad trybem wieloosobowym, a gra będzie działała w 30 klatkach na sekundę.

Gran Turismo Sport z systemami zniszczeń i pogody, ale bez beta-testów
Gran Turismo Sport z systemami zniszczeń i pogody, ale bez beta-testów

Adrian Werner, 21 maja 2016, 14:39

Studio Polyphony Digital zapewniło, że w Gran Turismo Sport znajdziemy systemy zniszczeń oraz pogody. Twórcy zdradzili także, że celują w rozdzielczość 1080p i 60 klatek na sekundę. Ponadto poinformowano, że zapowiadane beta-testy nie zostaną jednak zorganizowane.

Wieści ze świata (Windows 10, WoW Legion, CoD Black Ops III, Capcom, Act of Aggression) 11/5/2016
Wieści ze świata (Windows 10, WoW Legion, CoD Black Ops III, Capcom, Act of Aggression) 11/5/2016

Draug, 11 maja 2016, 14:20

Dziś piszemy o zdjęciu blokady liczby klatek na sekundę w grach z Universal Windows Platform, jutrzejszym starcie beta-testów World of Warcraft: Legion, prezencie dla posiadaczy przepustki sezonowej do Call of Duty: Black Ops III, planach wypuszczenia trzech dużych gier przez Capcom do końca marca 2017 roku i o odświeżonej wersji RTS-a Act of Aggression (Reboot Edition). Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Doom - gracze rozczarowani betą. Id Software wydłuża testy
Doom - gracze rozczarowani betą. Id Software wydłuża testy

Entelarmer, 18 kwietnia 2016, 09:45

Użytkownicy serwisu Steam dość zgodnie wyrażają swoje rozczarowanie otwartymi testami trybu sieciowego gry Doom. W międzyczasie studio id Software ogłosiło przedłużenie bety o jeden dzień, jak również zapowiedziało brak blokady liczby wyświetlanych klatek na sekundę w pecetowym wydaniu produkcji.

Final Fantasy XV wystarczy na 50 godzin; deweloperzy celują w stałe 30 klatek na sekundę
Final Fantasy XV wystarczy na 50 godzin; deweloperzy celują w stałe 30 klatek na sekundę

Jakub Mirowski, 26 marca 2016, 10:38

Reżyser Hajime Tabata na kilka dni przed ujawnieniem daty premiery gry Final Fantasy XV zdradził, że ukończenie głównego wątku fabularnego zajmie około 50 godzin. Ujawnił też, że twórcy celują w stałe 30 klatek na sekundę na obu konsolach.

Dark Souls III - testy wersji PC i XOne oraz nowe fragmenty rozgrywki
Dark Souls III - testy wersji PC i XOne oraz nowe fragmenty rozgrywki

Góral, 24 marca 2016, 10:08

Na kilkanaście dni przed premierą gry Dark Souls III doczekaliśmy się kolejnych fragmentów rozgrywki. Dodatkowo na YouTubie pojawiły się testy wydajnościowe wersji PC-towej, a Eurogamer przyjrzał się edycji na Xboksa One pod kątem rozdzielczości (900p) i płynności rozgrywki (30 FPS z okazyjnymi spadkami).

Dark Souls III na PC w 60 klatkach na sekundę
Dark Souls III na PC w 60 klatkach na sekundę

Góral, 11 marca 2016, 09:16

Ostatnio w sieci zaczęła krążyć plotka głosząca, że PC-towe Dark Souls III będzie miało blokadę animacji do 30 klatek na sekundę. Na Twitterze produkcji poinformowano jednak, że to nieprawda i tytuł umożliwi zabawę w 60 klatkach.

Gears of War 4 w 1080p i 30 klatkach w singlu i 60 w multiplayerze
Gears of War 4 w 1080p i 30 klatkach w singlu i 60 w multiplayerze

Góral, 10 marca 2016, 18:53

Rod Fergusson, szef studia The Coalition, wyjawił podczas rozmowy z dziennikarzem Game Informera, że Gears of War 4 działać będzie w singleplayerze w rozdzielczości 1080p i 30 klatkach na sekundę, a w multiplayerze w 60 FPS. Dodatkowo wspomniał, że wersja PC-towa gry jest możliwa.

Doom – rozdzielczość 1080p oraz 60 klatek na sekundę na XOne i PS4
Doom – rozdzielczość 1080p oraz 60 klatek na sekundę na XOne i PS4

Ender, 25 lutego 2016, 20:50

Według zapewnień studia id Software, silnik id Tech 6 zapewni bezkonkurencyjną wydajność i jakość oprawy graficznej w grze Doom. Dzięki temu konsolowe wersje tytułu mają działać w rozdzielczości 1080p i zapewnić obraz wyświetlany z prędkością 60 klatek na sekundę.

Yu Suzuki o Shenmue III - nowe informacje
Yu Suzuki o Shenmue III - nowe informacje

Entelarmer, 22 października 2015, 15:50

W sieci pojawiły się dwa wywiady z Yu Suzukim, ojcem serii Shenmue, na temat trzeciej odsłony serii. W programie m.in. wersja na PlayStation 4 z 30 klatkami na sekundę, garść szczegółów dotyczących walki i postaci (uwaga na spoilery) oraz wątek romansowy.

Fallout 4 w stałych 30 FPS-ach na PS4 i XONE; zobacz falloutowego pada
Fallout 4 w stałych 30 FPS-ach na PS4 i XONE; zobacz falloutowego pada

Meehow, 20 października 2015, 10:30

Według informacji udzielonych przez studio Bethesda, Fallout 4 w wersji konsolowej ma zapewnić graczom wyświetlanie stałych 30 FPS-ów. Ponadto Bethesda wprowadziła dzisiaj do sprzedaży limitowaną edycję falloutowego kontrolera dla Xboksa One.

Need for Speed bez płatnych DLC i z 30 FPS-ami na konsolach
Need for Speed bez płatnych DLC i z 30 FPS-ami na konsolach

Draug, 16 września 2015, 11:45

Studio Ghost Games ujawniło parę ciekawych informacji na temat Need for Speed za pośrednictwem oficjalnego FAQ gry. Mają one związek m.in. z polityką dotyczącą DLC i mikrotransakcji oraz płynnością rozgrywki na konsolach w omawianej samochodówce.

Wieści ze świata (Just Cause 3, Halo 5, Toukiden 2, The King of Fighters XIV, PlayStation VR) 15/9/2015
Wieści ze świata (Just Cause 3, Halo 5, Toukiden 2, The King of Fighters XIV, PlayStation VR) 15/9/2015

Draug, 15 września 2015, 13:05

Dziś piszemy m.in. o przepustce sezonowej do Just Cause 3, 60 FPS-ach w Halo 5: Guardians i nowym gameplayu z tej strzelanki, zapowiedzi gier Toukiden 2 i The King of Fighters XIV na targach Tokyo Game Show 2015 oraz zmianie nazwy Project Morpheus. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.