Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Andro iOS
Total War: Warhammer II
Total War: Warhammer II
Total War: Warhammer II Game Box

Najciekawsze materiały do: Total War: Warhammer II

Total War: Warhammer II - kompendium wiedzy / FAQ
Total War: Warhammer II - kompendium wiedzy / FAQ

kompendium26 lipca 2017

Poniższy artykuł zbiera wszystkie dostępne obecnie informacje na temat drugiej części Total War: Warhammer, nad którą pracuje obecnie studio Creative Assembly. Tekst będzie aktualizowany na bieżąco, gdy tylko pojawią się kolejne wieści o grze – także po jej premierze.

Total War: Warhammer II - poradnik do gry
Total War: Warhammer II - poradnik do gry

poradnik do gry5 października 2017

W poradniku do gry Total War: Warhammer II znajdziesz przede wszystkim liczne porady dotyczące rozgrywki. Dowiesz się jak zarządzać swoim królestwem, prowadzić bitwy, wykorzystywać szczególne cechy poszczególnych frakcji czy jak ukończyć kampanię.

Recenzja gry Total War: Warhammer II – Nowy Świat, stary Warhammer
Recenzja gry Total War: Warhammer II – Nowy Świat, stary Warhammer

recenzja gry26 września 2017

Światowa premiera 28 września 2017. Wojna totalna wróciła do uniwersum Warhammera. Druga odsłona serii Total War w klimatach mrocznego fantasy nie wprowadza rewolucji w sprawdzonej formule, ale za to usprawnia wiele elementów z „jedynki”. Witajcie w Nowym Świecie.

Nowe Total War Saga w produkcji
Nowe Total War Saga w produkcji

wiadomość2 marca 2019

Powstanie kolejna gra z cyklu Total War Saga. Ponadto dowiedzieliśmy się, nad czym w studiu Creative Assembly pracują zespoły odpowiedzialne za Total War: Three Kingdoms i serię Total War: Warhammer.

Zapowiedziano Curse of the Vampire Coast – nowy dodatek do Total War Warhammer 2
Zapowiedziano Curse of the Vampire Coast – nowy dodatek do Total War Warhammer 2

wiadomość4 października 2018

Firma Creative Assembly zapowiedziała Curse of the Vampire Coast – nowy dodatek do wydanej w zeszłym roku strategii Total War: Warhammer 2. DLC wprowadzi do gry nową frakcję nieumarłych.

Rekord zapisów do bety The Division 2, data premiery Sea of Thieves: Cursed Sails i inne wieści
Rekord zapisów do bety The Division 2, data premiery Sea of Thieves: Cursed Sails i inne wieści

wiadomość18 lipca 2018

Dziś piszemy o ogromnym zainteresowaniu nadchodzącą betą The Division 2, dacie udostępnienia darmowego dodatku Cursed Sails do Sea of Thieves, grze słów prawdopodobnie zapowiadającej Total War: Warhammer III, dystrybucyjnych problemach Octopath Traveler i obecnym braku planów stworzenia gry Forza Motorsport 8. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Komentarze Czytelników (141)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
08.10.2017 21:40
odpowiedz
Zawodowiec_M
98
Konsul
Image

Jak ktoś ma ochotę to polecam uwadze taki oto modzik mojego autorstwa do W1 i W2:
https://sfx.thelazy.net/games/preset/8369/
https://sfx.thelazy.net/games/preset/8370/

Wydaje mi się bardziej klimatyczny niż podstawowa gra.

post wyedytowany przez Zawodowiec_M 2017-10-08 21:41:39
09.10.2017 18:25
Rumcykcyk
odpowiedz
Rumcykcyk
65
Głębinowiec

Skavenów zostawiłem na koniec i jestem trochę rozczarowany. Na początek budynki i spaczenie jest w dziwny sposób zrobione bo myślałem że to będzie coś na wzór chaosu albo wampirów a tutaj część budynków daje spaczenie inne niwelują koniec końców nie ma tego spaczenia.
Jednostki mega słabe o ile w zasadzce mamy mega przewagę i miło patrzeć jak nasi wojacy cisną wroga to twarzą w twarz albo oblężenia idą im mega kiepsko. Trafimy na kilka elitarnych wojaków np straż feniksa albo inny odpowiednik tego typu i robią nam masakrę mimo że mamy szturmszczury. Myślałem że bestie będą mocne ale szczuroogry są słabiutkie a działka ręczne coś na wzór krasnoludów mało praktyczne bo w zgiełku wojennym ciężko je ustawić, na pewno nie mogą być za naszymi plecami bo zabijają swoich.
Szkoda że najciekawsze frakcja jest mega słaba.

15.10.2017 16:56
DarkStar
odpowiedz
DarkStar
157
magister inzynier
Image
10

Pierwsza kampania wysokimi elfami skończona na hardzie:) Właściwie to został mi jeszcze ostatni rytuał, ale nie chce mi się go kończyć.

Rozgrywka była całkiem fajna do 100 tury, czyli do zdobycia całego Ulthuanu. Potem inwazja na Dark Elves, z rozpędu padli Lizardmen.

Teraz szykuję się na skavenów, który klan polecacie?

15.10.2017 20:31
A.l.e.X
odpowiedz
A.l.e.X
126
Alekde

DarkStar - jakoś wam wyjątkowo dobrze idzie na b. wysokim, chyba że to był wysoki, bo na wysokim mam skończone wszystko, niestety na b. wysokim za co są aczki mam niemiłosierne najazdy z każdej strony. Poza tym jak skończysz rytuał możesz grać dalej i masz możliwość zdobycia pozostałych aczków. Rozgrywka nawet w obrębie własnej rasy : proponuje tym razem zagrać Teclisem, a zobaczysz że gra się zupełnie inaczej nie tylko ze względu na inne miejsce otwarcia, co na postawienie nacisku na zupełnie innego lorda i taktykę gry.

Nie wiem czy wiecie jest już pełny roster na Mortal Empires / nie będzie tylko Norsci na początku.

Rumcykcyk - jednostki są słabe to fakt ale masz po pierwsze olbrzymią przewagę liczebną, po drugie najlepszą artylerię chyba poza krasnoludzką w całej grze. Jednostki chemiczne niszczą żywe jednostki w zastraszającym tempie.

17.10.2017 16:50
Pako22
odpowiedz
Pako22
45
Pretorianin
Image

Mam modzik dla tych co nie lubią żółtych "Czarnych Orków" :) Zmiany tylko wizualne, nie grzebane w statystykach. Współpracuje z każdym modem, savegame.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1171593312

post wyedytowany przez Pako22 2017-10-17 16:50:35
25.10.2017 23:04
odpowiedz
michal2010
18
Legionista
8.0

Niby spoko ale 1 duzo lepsza. Total Wary to jedyna gra do ktorej mnie jeszcze ciagnie. Kampania Vortexu jest za dluga. Ta gra daje fun tak do 120-140 max tury. Poniewaz jakos nie bylem w stanie grac niczym co nie przypomina ludzi jedyna opcja byly dobre Elfy. Kampania Tirona czy jak on tam sie nazywa okreslona jest przez sama gre jako "latwa" i poziom VH/ VH nic tutaj nie zmienia. Mozliwe ze innymi frakcjami mozna z tego wykrzesac jakas nowa zabawe - ale ta cala "2 czesc" to powinien byc po prostu dodatek do czesci 1 a mowienie tutaj o "drugiej czesci" to troche nieporozumienie. Rozgrywka Wysokimi Elfami jest przenudnawa bo maja jedna niesamowita jednostke - Straz Morska Lotharenu. Jak ktos pamieta jeszcze Medieval 1 to byla tam taka jednostka jak Chivalric sergeants (jedna z lepszych w ogole). No wiec Straz Morska Lotharenu to tacy Chivalric sergeants tyle ze dodatkowo z zajebistymi łukami i z tarczami chroniacymi przed ostrzalem. O ile w Warhammerze 1 trzeba bylo myslec o jakims mixowaniu jednostek tutaj mozna po prostu robic armie zlozone z samej gwardii morskiej + 2 balisty i na czas kazdej bitwy zajmowac sie po prostu czyms innym po ustawieniu tych jednostek w 2 rzedy. O ile AI nie ma zadnej artylerii to w wiekszosci jednostki AI nawet nie dochodza do naszych linii. Jak ma artylerie to co najwyzej trzeba ustawic nasze balisty na jego artylerie i dopiero pozniej zajac sie czyms innym. Warhammer 2 to nadal bardzo dobra gra, ale lepiej zakupic jedynke ktora jest chyba najlepszym total warem w historii bo dwojka nie wnosi niczego nowego. Chyba ze 2 potraktowac po prostu jako nowa mape.

post wyedytowany przez michal2010 2017-10-25 23:05:53
19.12.2017 16:50
A.l.e.X
odpowiedz
A.l.e.X
126
Alekde
post wyedytowany przez A.l.e.X 2017-12-19 16:52:04
26.12.2017 09:59
😍
odpowiedz
MonTaren
28
Chorąży

Nie moge się doczekać dodatku :D.Jak dla mnie to będzie najlepsza frakcja. Na takie dlc czekam :).

26.12.2017 19:49
odpowiedz
Imrahil8888
89
Generał

Panowie, mam pytanie za milion punktów. Czy jest jakiś pakiet wszystkich części i dlc total war Warhammer?

29.12.2017 18:39
odpowiedz
1 odpowiedź
majama
16
Chorąży

Rozważam zakup tej gry, ale odpycha mnie na razie chciwosc producenta, że trzeba wydac na poszczególne skladniki w sumie kupe kasy a to dalej tylko jedna gra. Aby pograc w pełnowartosciowy produkt trzeba zapłacic za pierwsza czesc, druga i jekies dodatki. W sumie ciagle drogo, około 400zł.

30.01.2018 14:35
odpowiedz
MonTaren
28
Chorąży

Zna ktoś moze moda który wyłącza spaczenie chaosu u Morathi?Szukałem w warsztacie ale znalazłem tylko na wizualne wyłączenie spaczenia ;/.

02.03.2018 03:45
😍
odpowiedz
MonTaren
28
Chorąży

Dodatek mega :D.Mam nadzieję ze w drugiej części dodadzą równiez Kislev,orientuje się ktoś kiedy mozemy sie spodziewac WH:H3?

10.03.2018 22:38
odpowiedz
1 odpowiedź
artorn
61
Pretorianin

Ostatnio mam trochę mętlik i chciałbym rozwiązać sprawy u Was:)
1. Czy po EMPIRE total war można zagrać Polską w którymś TW?
2. Czy TW warhammer 2 jest warty zakupu?
3. Czy ROME 2 jest lepszy niż Attila?

02.09.2018 19:25
HETRIX22
odpowiedz
1 odpowiedź
HETRIX22
147
PLEBS
6.5

Wiem, że taka specyfika tej gry, ale niesamowicie irytuje mnie gdy jakieś jednostki uciekają by po chwili się zastanowić "ej przecież możemy jeszcze powalczyć" i znowu wracają to takie denerwujące. Brak tu klimatu bo jednostki i mapy są za jasne, noc wygląda jak dzień. Jednostki są fajnie wydetalowane, a obiekty na mapie o wiele brzydsze ten kontrast strasznie się rzuca w oczy. Głupio też, że jak oddział pokona wroga to nagle stoi w miejscu i czeka na rozkazy mimo, że 10 metrów obok wróg rozwala inny nasz oddział. Na plus epicki soundtrack, kilka fajnie wyglądających patentów jak szarża na wroga, losowe zdarzenia, pułapki, ogromna ilość nacji i jednostek do wyboru. Niestety dłuugie loadingi sprawiły, że ochota na odpalenie gry znika na samą myśl o nich. Nie polecam.

30.09.2018 10:30
Czesław Wonsz
odpowiedz
2 odpowiedzi
Czesław Wonsz
7
Junior

Cześć!

Szukałem w sieci i nie potrafię się dokopać do szczegółowych informacji na temat poziomów trudności. Mianowicie znalazłem pobieżne informację na temat różnic między poziomami trudności kampanii, ale nie rozumiem czym się różnią między sobą poziomy trudności w bitwie, które ustawia się oddzielnie przed rozpoczęciem gry.

Czy ktoś z was mógłby mi proszę wyjaśnić cechy poszczególnych poziomów trudności w tej grze?

04.10.2018 18:14
😍
odpowiedz
MonTaren
28
Chorąży

I nowy dodatek zapowiedziany <3 teraz tylko czekać do 8listopada.

06.10.2018 10:15
Rumcykcyk
odpowiedz
2 odpowiedzi
Rumcykcyk
65
Głębinowiec

Jakby ktoś chciał to podstawka za 55 zł w neonecie ale i tak uważam, że po odpaleniu można się przestraszyć ogromem zawartości którą trzeba dokupić. SEGA nawet się nie kwapi żeby wydać poprzedniego warhammera w całości w jednej cenie.

20.10.2018 09:56
😢
odpowiedz
2 odpowiedzi
MonTaren
28
Chorąży

Czy tylko ja mam wrażenie ze gra chodzi gorzej niż na początku?Z tego co pamietam dwójka mi chodziła lepiej od jedynki a teraz na odwrót.

27.11.2018 20:15
Rumcykcyk
odpowiedz
1 odpowiedź
Rumcykcyk
65
Głębinowiec

Wywala wam grę po patchu 1.5? bo z tego co widzę dużo ludzi ma z tym problem a SEGA już od dawna milczy w tej sprawie.

07.01.2019 15:21
kalol27
odpowiedz
2 odpowiedzi
kalol27
14
Legionista

Czy komuś udało się zrobić w kampanii Leśnych Elfów w Mortal Empires konfederację z frakcją Łucznicy Oreonu? Czy jest to możliwe, bo niestety frakcja została pokonana zanim do niej dotarłem aby nawiązać stosunki dyplomatyczne. Czy po zajęciu tej osady leśne elfy mogą budować tam normalną osadę?

30.06.2019 21:24
1
odpowiedz
gro_oby
179
Senator

czy jest tu ktoś chętny na kampanie online w warhammer total war 2? Sam już rozegrałem z 500 godzin samemu i fajnie byłoby z kimś jeszcze pograć, np walka imperium chaos itd.

29.08.2019 20:22
odpowiedz
krykry
12
Pretorianin
Wideo

Nowe DLC zapowiedziane:
https://www.youtube.com/watch?v=FnKhFaijBBI
Łowca i Bestia. Jaszczury kontra Imperium.

post wyedytowany przez krykry 2019-08-29 20:22:37
30.09.2019 10:44
odpowiedz
power89
46
Pretorianin

pójdzie mi to na moim laptopie.
parametry mojego laptopa.
Lenovo - pc Z50.
procesor Core i7-4510u cpu @ 2,00 GHz 2,60GHz.
pamięć 12 gb ram.
64-bit system operacyjny procesor x64. windows 8.1.
karta grafi, NVIDA GeForce 840M.
czkam na informacje i z góry dziękuję.
pozdrawiam, cześć.

06.10.2019 21:40
Rumcykcyk
odpowiedz
Rumcykcyk
65
Głębinowiec
Image

Debilizm Total War. Wróciłem po dłużej przerwie na patchu 1.7, sporo zmian szczególnie we frakcji Imperium na plus ale system ekonomii nie działa. Gram na wyższym poziomie trudności, a gracz komputerowy dalej jedzie na cheatach i każda walka jest i będzie mordęgą. Przeciwnik stracił wszystkie osady i z jedną nawet nie przystosowaną do werbunku trzaska armię, a obok inni bunkrują się. Zanim będę w stanie im zagrozić minie ze 150 tur. Mocno na tym cierpi przyjemność z grania, a po za tym powinni coś zrobić z loadingami bo kampania Mortal jest dalej nie do grania bo nawet na SSD ładuje się długo, a jak dojdzie W3 to będzie totalny kataklizm.

03.11.2019 13:34
odpowiedz
Martin von Carstein
29
Chorąży
3.0

OGROMNY MINUS ZA WYCOFANIE SYSTEMU OGRANICZAJĄCEGO PODBÓJ MAPY

Część ludzi "szurzyło" toteż CA wprowadziło "ulepszenie". W Warhammerze II można podbić całą mapę choć ponosi się przez to kary "klimatyczne". Gracz Imperialny ma wielkie trudności z utrzymaniem porządku w osadach krasnoludzkich bądź w Norsce.

W teorii fajnie, obydwie grupy graczy zostały zaspokojone. W teorii...

... bo nikt nie uwzględnił AI oraz bonusów, które są przyznawane komputerowi aby mógł nadgonić za graczem.

Czyli mamy powrót do niechlubnej przeszłości. Dyplomacja znów nie istnieje, komputer prowadzi wojnę "wszyscy-na-wszystkich". Krasnoludy biegają po Bretonii, a Wampiry osiedlają się w ich twierdzach na wschodzie. Ulthuan podbija Norsce i buduje tam swoje miasta. Wszystko co osiągnięto w Warhammerze I poszło z dymem bo część graczy narzekała (mimo posiadania moda wyłączającego ograniczenia).

W Warhammerze I ograniczenia gwarantowały polityczną stabilizację. Krasnoludy rzadko prowadziły wojny z ludźmi bo AI nie widziało ich miast jako celów do kolonizacji. Po krótkim łupieniu zazwyczaj zawierały pokój. Teraz jedna z najpotężniejszych frakcji (konfederacje) zajmuje wszystko co popadnie i nie ponosi przy tym kary (bonusy). Trudności w późniejszych fazach gry również zniknęły - skoro można się osiedlać na każdym terenie to eliminacja Norsmenów nie stanowi już żadnego wyzwania.

Powrót do nudnej przeszłości. Skoro podbijasz całą mapę to po co rozpoczynać gry kolejną frakcją? Różnorodność umarła - skoro Krasnoludy mogą robić to samo co Imperium to po co rozgrywać ich kampanie? Albo Bretońską... elfią... i tak dalej. W WI właśnie ograniczenia i zróżnicowanie było motorem napędowym, który zachęcał gracza do zapoznania się z absolutnie każdą rasą. Zupełnie inaczej się gra Krasnoludami niż Imperium, Norską, Leśnymi Elfami. To było fajny powiew świeżości... W Warhammerze II teoretycznie też powinno tak być. Teoretycznie... skoro Ai nie widzi ograniczeń klimatycznych, a my możemy je obejść...

12.12.2019 19:15
Rumcykcyk
👍
odpowiedz
Rumcykcyk
65
Głębinowiec

Poprawili coś optymalizację jeśli chodzi o szybkość tur. Nie testowałem na mortal bo gram w nową kampanie wiru ale z tego co widzę tury lecą jak z karabinu.

28.12.2019 23:45
odpowiedz
Mejkel97
15
Chorąży
9.0

W mortal empires także znacząco poprawili ten element, wcześniej można było iść zrobić herbatę, zalać i wypić w późniejszym etapie gry, teraz to idzie to szybciutko.

01.01.2020 15:07
Rumcykcyk
odpowiedz
1 odpowiedź
Rumcykcyk
65
Głębinowiec

Jeszcze powinni popracować nad tym żeby SI nie trzaskało armii bez ograniczeń. Może likwidacja utrzymania wojsk i wprowadzenia limitów dla wszystkich frakcji byłoby lepszym wyjściem.

31.01.2020 14:12
Hodowca_pokemonów
odpowiedz
Hodowca_pokemonów
2
Legionista

Przyznam że jako fan Warhammera fantasy nie potrafię ocenić tej gry w pełni obiektywnie. Jedyny Total War w jaki wcześniej grałem to Medieval II, który mega mi się spodobał, wielkie bitwy, oblężenia miast i zarządzanie ekonomią, a teraz to wszystko w moim ulubionym świecie fantasy... zakochałem się i tyle...
Szkoda tylko że dużo naprawdę fajnych frakcji to dość drogie DLC. Tryb Imperia śmiertelnych pozamiatał. Polecam!

17.03.2020 21:37
dannyboi
😂
odpowiedz
dannyboi
35
Konsul
Image

Różnica w cenach jest prawie niedostrzegalna :)

post wyedytowany przez dannyboi 2020-03-17 21:39:14
Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze