Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Android iOS
Total War: Warhammer II
Total War: Warhammer II
Total War: Warhammer II Game Box

Total War: Warhammer II

Gra Strategiczna SEGA

Data premiery gry: 28 września 2017

Kolejna odsłona popularnego cyklu gier strategicznych tworzonych przez studio Creative Assembly. W przeciwieństwie do pierwszej części serii, tym razem gracze nie trafiają do Starego Świata, lecz udają się w podróż na zachód, by rozegrać wojnę na czterech kontynentach zwanych Ulthuan, Naggaroth, Południowe Ziemie oraz Lustria. W konflikcie biorą udział cztery rasy, czyli elfy wysokiego rodu, mroczne elfy, jaszczuroludzie oraz skaveni. Poszczególne frakcje walczą o kontrolę nad Wielkim Wirem, który mogą wzmacniać lub rozpraszać przy pomocy rozmaitych rytuałów. Rozgrywka w Total War: Warhammer II ponownie wspiera się na dwóch filarach. Podczas gdy na mapie strategicznej przemieszczamy armie, zarządzamy gospodarką i rozbudowujemy miasta (wszystko to w trybie turowym), bitwy toczone są w czasie rzeczywistym na oddzielnym ekranie. Każde z ugrupowań ma unikalne mechaniki, jednostki i bohaterów. Ponadto posiadacze pierwszej i drugiej części serii mogą pobrać olbrzymią mapę będącą połączeniem terenów dostępnych w obu grach. W ten sposób otrzymują możliwość rozegrania kampanii w epickiej skali, kontrolując dowolną frakcję z jedynki lub dwójki.

Więcej informacji o: Total War: Warhammer IIstrategicznefantasyRTSturoweWarhammer .

Total War: Warhammer II - poradnik do gry
Total War: Warhammer II - poradnik do gry

poradnik do gry5 października 2017

W poradniku do gry Total War: Warhammer II znajdziesz przede wszystkim liczne porady dotyczące rozgrywki. Dowiesz się jak zarządzać swoim królestwem, prowadzić bitwy, wykorzystywać szczególne cechy poszczególnych frakcji czy jak ukończyć kampanię.

Total War: Warhammer II - kompendium wiedzy / FAQ
Total War: Warhammer II - kompendium wiedzy / FAQ

kompendium26 lipca 2017

Poniższy artykuł zbiera wszystkie dostępne obecnie informacje na temat drugiej części Total War: Warhammer, nad którą pracuje obecnie studio Creative Assembly. Tekst będzie aktualizowany na bieżąco, gdy tylko pojawią się kolejne wieści o grze – także po jej premierze.

Recenzja gry Total War: Warhammer II – Nowy Świat, stary Warhammer
Recenzja gry Total War: Warhammer II – Nowy Świat, stary Warhammer

recenzja gry26 września 2017

Światowa premiera 28 września 2017. Wojna totalna wróciła do uniwersum Warhammera. Druga odsłona serii Total War w klimatach mrocznego fantasy nie wprowadza rewolucji w sprawdzonej formule, ale za to usprawnia wiele elementów z „jedynki”. Witajcie w Nowym Świecie.

Królowie Grobowców w akcji na gameplayu z Total War Warhammer 2 - Rise of the Tomb Kings
Królowie Grobowców w akcji na gameplayu z Total War Warhammer 2 - Rise of the Tomb Kings

wiadomość9 stycznia 2018

Serwis Eurogamer opublikował 37-minutowy gameplay z dodatku Rise of the Tomb Kings do gry Total War: Warhammer II. Możemy na nim zobaczyć czterech nowych lordów oraz specjalne mechaniki charakterystyczne dla Królów Grobowców.

Zapowiedziano Total War: Warhammer 2 - Rise of the Tomb Kings
Zapowiedziano Total War: Warhammer 2 - Rise of the Tomb Kings

wiadomość19 grudnia 2017

Studio Creative Assembly zapowiedziało właśnie pierwsze większe rozszerzenie do Total War: Warhammer II. Dodatek, zatytułowany Rise of the Tomb Kings, wprowadzi wiele nowości, w tym nową frakcję – tytułowych Królów Grobowców.

Norska dla Total War: Warhammer II dopiero w maju 2018 roku; inne aktualizacje też z obsuwami
Norska dla Total War: Warhammer II dopiero w maju 2018 roku; inne aktualizacje też z obsuwami

wiadomość7 grudnia 2017

Twórcy serii Total War: Warhammer natrafili na nieoczekiwane problemy, starając się zintegrować z kampanią Mortal Empires ostatnie DLC wydane do pierwszej części gry. W efekcie na Norskę poczekamy do maja przyszłego roku. Opóźnienia dotkną także inne planowane dla tego tytułu aktualizacje.

Szczury i jaszczury – przewodnik po świecie Total War: Warhammer II
Szczury i jaszczury – przewodnik po świecie Total War: Warhammer II

artykuł28 września 2017

Druga część podserii Total War ponownie zabiera nas do targanego wiecznym konfliktem świata Warhammera. Oto przewodnik po nowych frakcjach występujących w grze Total War: Warhammer II.

Komentarze Czytelników (109)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
04.10.2017 02:01
odpowiedz
2 odpowiedzi
A.l.e.X
108
Alekde

Pako22 - dzięki za mody - w czwartek ok. 18 będzie już dostępny warsztat to dopiero będzie się działo :) Mam już połowę aczków :) Skończyłem wysokim elfami i jestem w połowie mrocznymi, potem jaszczuroludzie i skaveni :) a potem legendarny poziom, ale będzie to szło opornie, na b. wysokim przy 50 turze praktycznie zjazd na wysokim jakoś daje radę ale kwestia wprawy, jak się pozna dobrze mapę to będzie dużo łatwiej.

Graficznie bez modów i tak wygląda wspaniale :)

04.10.2017 02:02
odpowiedz
A.l.e.X
108
Alekde

1.

04.10.2017 02:03
odpowiedz
A.l.e.X
108
Alekde

3.

04.10.2017 02:04
odpowiedz
A.l.e.X
108
Alekde

4.

04.10.2017 02:05
odpowiedz
A.l.e.X
108
Alekde

5.

04.10.2017 02:05
odpowiedz
A.l.e.X
108
Alekde

6.

04.10.2017 02:06
odpowiedz
A.l.e.X
108
Alekde

7.

04.10.2017 19:26
odpowiedz
marcinpyc
2
Junior
8.0

Mariaż serii Total War i Warhammer był moim zdaniem świetną decyzją. Jedynka była solidnym powiewem świeżości dla serii TW a z tego co już zdążyłem ograć, dwójka tylko pogłębi ten proces. Swoją drogą wiele ras ze świata Warhammera jest inspirowanych prawdziwymi nacjami i szerzej, historią. Jeśli ktoś ma ochotę to zapraszam do obejrzenia filmu na ten temat, który przygotowałem: [link] Zapraszam Was serdecznie! ;)

04.10.2017 21:38
odpowiedz
Zawodowiec_M
81
Konsul

Alex spróbuj Reshade - wyostrza tekstury i nakłada inne efekty zależnie od gustu. Można się pobawić i ustawić grę pod siebie. Wtedy pokaż screeny :D

05.10.2017 01:17
odpowiedz
2 odpowiedzi
Pako22
32
Centurion

A.l.e.X
Zrobiłem następny modzik. Tym razem na dłuższe bitwy :) Takie zmiany wprowadziłem :
* 50% increased unit size for every unit in the game
* 20% increased HP for every 1person/1vehicle unit
* 10% reduced run speed for ALL units
* 5% reduced walk speed
* ~25% reduced melee hit chance
* 10% reduced all projectile damage (for compensate reduced movement)
* 5% longer reload time for all ranged unit
* reworked morale (for example more impactfull now is attacking from behind)
* reworked fatigue to keep up with longer battle
* towers in siege battle have range reduced to 400, longer reload time and less accuracy

Pliczek na TWC standardowo, ale niedługo będę otwierał warsztat na steam ;)

post wyedytowany przez Pako22 2017-10-05 01:18:21
05.10.2017 14:33
odpowiedz
1 odpowiedź
AyenoKanno
127
SomeoneElse

A ja mam problem z tą grą, w sumie od pierwszej części.
W ustawieniach mogę zaznaczyć DX12. Po zaznaczeniu i zatwierdzeniu komunikat mówi, że mam zrestartować grę. Robię to, w launcherze gry nie mogę zaznaczyć opcji dx12 i gra cały czas działa na 11stce. Launcher twierdzi, że moje sterowniki są nieaktualne ale mam poaktualizowane wszystkie.

Pacjent - Lenovo Legion Y520, i5, GTX 1050ti 4GB i 8GB DDR4

Jakieś pomysły?

05.10.2017 17:01
odpowiedz
1 odpowiedź
Zawodowiec_M
81
Konsul

Ten modzik to taki trochę Radious Longer Battles. Może to Ty? :D

05.10.2017 17:10
😉
odpowiedz
1 odpowiedź
Drackula
173
Bloody Rider

Pako, zapunktujesz jesli porobisz jakies proste poradniki odnosnie modowania. Mysle ze sporo ludzi chetnie by tej zabawy skosztowalo, ale moze nie wiedza od czego zaczac.

05.10.2017 17:22
odpowiedz
Wismerin
63
Generał

Macie jakieś porady do gry Skavenami? Skończyłem kampanię Wysokich Elfów i postanowiłem przerzucić się teraz na szczuroludzi. Z tego co widzę rozgrywka zmieniła się diametralnie, co prawda region klanu Mors jest dość spokojny ale jednostki mają tak szalenie słabe, że nie wiem jak będę walczył w późniejszych etapach rozgrywki. Prowadząc wojnę z jaszczurkami bez dodatkowej armii nie mam nawet co do nich podchodzić.

05.10.2017 18:33
odpowiedz
Zawodowiec_M
81
Konsul

Tu jest narzędzie do modowania PFM. Są tam tabelki. Tutoriale są na stronie twc. Dobrej zabawy :)

http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?730823-PFM-4-1-2-Warhammer-support-also-5-0-preliminary-WH2-support

05.10.2017 20:02
odpowiedz
3 odpowiedzi
Zawodowiec_M
81
Konsul

Skończyłem wysokimi elfami na b. wysokim poziomie + wszystkie achivementy dla tej rasy. ok. 230 tur. Polecam grać morską straż z tarczami :D

05.10.2017 23:44
odpowiedz
4 odpowiedzi
Pako22
32
Centurion

Zapraszam do pobrania i sprawdzenia mojego moda. Poprawia on walkę, która jest teraz bardziej taktyczna. Bitwy trwają dłużej, więcej czasu na manewry wojsk i jednostki nie wpadają tak łatwo w panikę. Do tego usunąłem to upierdliwe uciekanie i powracanie jednostek po kilka razy w jednej bitwie. Teraz jednostki wrócą maksymalnie 2 razy (chyba ze za 1 razem podczas ucieczki stracą za dużo jednostek).
Link do mojego pliku na steam:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1159189172

06.10.2017 14:40
odpowiedz
Rumcykcyk
41
Pan Kopiuj Wklej

Fajne mody Pako22 ale jednak odpuszczę, wole standardowe ustawienie z tego względu, że często toczę 3-4 duże bitwy pod rząd + planowanie, dowodzenie to i tak trwa dosyć długo.

@Wismerin co do Skavenów to zauważyłem że mają silne maszyny oblężnicze, ostatnio broniłem się przed 2x20 odzdziałów, mieli 2 działka i mimo że grałem mocno defensywnie stojąc na wzgórzu to mnie okładali pociskami nieatakując oddziałami, straciłem w 6 elitarnych jednostkach 50% i musiałem sam ruszyć d.... mimo że przeciwnik musiał zaatakować bo by mnie zmasakrowali.

06.10.2017 14:59
odpowiedz
Wismerin
63
Generał

Grając elfami też to zauważyłem szczególnie podczas oblężeń gdy ich machiny masakrowały moje jednostki na murach. Jak na razie za mną 50 tur, dopiero testuję możliwości ich jednostek i staram się mieć w mojej armii po jednej z każdego typu. Na pewno tą rasą trzeba mocno kombinować no i bez dodatkowej armii nie ma co podchodzić do walki, całe szczęście, że koszty utrzymania ich są malutkie i w miarę szybko można uzupełniać oddziały.

Całkowicie nie widzę walki przeciwko chaosowi tak więc olewam całkowicie pogoń za wirem i liczę na to, że uda mi się podbić pozostałe 3 rasy zanim dojdą do ostatnich rytuałów.

06.10.2017 17:52
odpowiedz
Pako22
32
Centurion

Jak ktoś nie ma topowego kompa to wrzucam mod na poprawę walki, ale bez zwiększania liczebności oddziałów:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1159689183

08.10.2017 21:40
odpowiedz
Zawodowiec_M
81
Konsul

Jak ktoś ma ochotę to polecam uwadze taki oto modzik mojego autorstwa do W1 i W2:
https://sfx.thelazy.net/games/preset/8369/
https://sfx.thelazy.net/games/preset/8370/

Wydaje mi się bardziej klimatyczny niż podstawowa gra.

post wyedytowany przez Zawodowiec_M 2017-10-08 21:41:39
09.10.2017 18:25
odpowiedz
Rumcykcyk
41
Pan Kopiuj Wklej

Skavenów zostawiłem na koniec i jestem trochę rozczarowany. Na początek budynki i spaczenie jest w dziwny sposób zrobione bo myślałem że to będzie coś na wzór chaosu albo wampirów a tutaj część budynków daje spaczenie inne niwelują koniec końców nie ma tego spaczenia.
Jednostki mega słabe o ile w zasadzce mamy mega przewagę i miło patrzeć jak nasi wojacy cisną wroga to twarzą w twarz albo oblężenia idą im mega kiepsko. Trafimy na kilka elitarnych wojaków np straż feniksa albo inny odpowiednik tego typu i robią nam masakrę mimo że mamy szturmszczury. Myślałem że bestie będą mocne ale szczuroogry są słabiutkie a działka ręczne coś na wzór krasnoludów mało praktyczne bo w zgiełku wojennym ciężko je ustawić, na pewno nie mogą być za naszymi plecami bo zabijają swoich.
Szkoda że najciekawsze frakcja jest mega słaba.

15.10.2017 16:56
odpowiedz
DarkStar
147
magister inzynier
10

Pierwsza kampania wysokimi elfami skończona na hardzie:) Właściwie to został mi jeszcze ostatni rytuał, ale nie chce mi się go kończyć.

Rozgrywka była całkiem fajna do 100 tury, czyli do zdobycia całego Ulthuanu. Potem inwazja na Dark Elves, z rozpędu padli Lizardmen.

Teraz szykuję się na skavenów, który klan polecacie?

15.10.2017 20:31
odpowiedz
A.l.e.X
108
Alekde

DarkStar - jakoś wam wyjątkowo dobrze idzie na b. wysokim, chyba że to był wysoki, bo na wysokim mam skończone wszystko, niestety na b. wysokim za co są aczki mam niemiłosierne najazdy z każdej strony. Poza tym jak skończysz rytuał możesz grać dalej i masz możliwość zdobycia pozostałych aczków. Rozgrywka nawet w obrębie własnej rasy : proponuje tym razem zagrać Teclisem, a zobaczysz że gra się zupełnie inaczej nie tylko ze względu na inne miejsce otwarcia, co na postawienie nacisku na zupełnie innego lorda i taktykę gry.

Nie wiem czy wiecie jest już pełny roster na Mortal Empires / nie będzie tylko Norsci na początku.

Rumcykcyk - jednostki są słabe to fakt ale masz po pierwsze olbrzymią przewagę liczebną, po drugie najlepszą artylerię chyba poza krasnoludzką w całej grze. Jednostki chemiczne niszczą żywe jednostki w zastraszającym tempie.

17.10.2017 16:50
odpowiedz
Pako22
32
Centurion

Mam modzik dla tych co nie lubią żółtych "Czarnych Orków" :) Zmiany tylko wizualne, nie grzebane w statystykach. Współpracuje z każdym modem, savegame.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1171593312

post wyedytowany przez Pako22 2017-10-17 16:50:35
25.10.2017 23:04
odpowiedz
michal2010
18
Legionista
8.0

Niby spoko ale 1 duzo lepsza. Total Wary to jedyna gra do ktorej mnie jeszcze ciagnie. Kampania Vortexu jest za dluga. Ta gra daje fun tak do 120-140 max tury. Poniewaz jakos nie bylem w stanie grac niczym co nie przypomina ludzi jedyna opcja byly dobre Elfy. Kampania Tirona czy jak on tam sie nazywa okreslona jest przez sama gre jako "latwa" i poziom VH/ VH nic tutaj nie zmienia. Mozliwe ze innymi frakcjami mozna z tego wykrzesac jakas nowa zabawe - ale ta cala "2 czesc" to powinien byc po prostu dodatek do czesci 1 a mowienie tutaj o "drugiej czesci" to troche nieporozumienie. Rozgrywka Wysokimi Elfami jest przenudnawa bo maja jedna niesamowita jednostke - Straz Morska Lotharenu. Jak ktos pamieta jeszcze Medieval 1 to byla tam taka jednostka jak Chivalric sergeants (jedna z lepszych w ogole). No wiec Straz Morska Lotharenu to tacy Chivalric sergeants tyle ze dodatkowo z zajebistymi łukami i z tarczami chroniacymi przed ostrzalem. O ile w Warhammerze 1 trzeba bylo myslec o jakims mixowaniu jednostek tutaj mozna po prostu robic armie zlozone z samej gwardii morskiej + 2 balisty i na czas kazdej bitwy zajmowac sie po prostu czyms innym po ustawieniu tych jednostek w 2 rzedy. O ile AI nie ma zadnej artylerii to w wiekszosci jednostki AI nawet nie dochodza do naszych linii. Jak ma artylerie to co najwyzej trzeba ustawic nasze balisty na jego artylerie i dopiero pozniej zajac sie czyms innym. Warhammer 2 to nadal bardzo dobra gra, ale lepiej zakupic jedynke ktora jest chyba najlepszym total warem w historii bo dwojka nie wnosi niczego nowego. Chyba ze 2 potraktowac po prostu jako nowa mape.

post wyedytowany przez michal2010 2017-10-25 23:05:53
19.12.2017 16:50
odpowiedz
A.l.e.X
108
Alekde
post wyedytowany przez A.l.e.X 2017-12-19 16:52:04
26.12.2017 09:59
😍
odpowiedz
MonTaren
6
Legionista

Nie moge się doczekać dodatku :D.Jak dla mnie to będzie najlepsza frakcja. Na takie dlc czekam :).

26.12.2017 19:49
odpowiedz
Imrahil8888
69
Generał

Panowie, mam pytanie za milion punktów. Czy jest jakiś pakiet wszystkich części i dlc total war Warhammer?

29.12.2017 18:39
odpowiedz
1 odpowiedź
majama
13
Legionista

Rozważam zakup tej gry, ale odpycha mnie na razie chciwosc producenta, że trzeba wydac na poszczególne skladniki w sumie kupe kasy a to dalej tylko jedna gra. Aby pograc w pełnowartosciowy produkt trzeba zapłacic za pierwsza czesc, druga i jekies dodatki. W sumie ciagle drogo, około 400zł.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze