Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania główne (cz.3) | Rozdział 2 | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin: Edycja Rozszerzona

Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019

Faza 1 - Zadania główne (cz.3) | Rozdział 2 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 1. Więzień

Quest rozpoczyna rozmowa z Raymondem (M8.2 ) w Fazie 3 questu Q2.27. Tajemnice Wyzimy .

Faza 2. Kapitan

Jeśli zaczepisz Vincenta o więźnia, nic Ci nie powie.

Faza 3. Łapówka

Siemko (M8.23 ) może Ci udzielić informacji, ale musisz mu przynieść Fisstech . Z pewnością masz go już trochę znalezionego przy ciałach bandytów, których zabiłeś w Fazie 4 questu Q2.27. Tajemnice Wyzimy . Możesz go również kupić u Colemana (M8.24 ), o ile w akcie pierwszym zabiliśmy elfy.

Faza 4. Nowe źródło

Jeśli Coleman nie żyje...

Faza 5. Salamandry

... w ostateczności możesz udać się nocą na polowanie na bandytów i zabójców po dzielnicy - oni będą mieli dość nakrotyku przy sobie. Znajdziesz ich przeważnie w dzielnicy nieludzi (M8.6 ).

Faza 6. Fisstech dla Siemki

Daj narkotyk Siemce . (Jeśli Siemko nie chce akurat z Tobą rozmawiać, wyjdź na ulicę i wróć do niego).

Faza 7. Więzień w szpitalu

Dowiesz się od Siemki , że uwięziony członek Salamandry został przeniesiony do Szpitala.

Faza 8. Napad na szpital

Żeby wejść do szpitala (M8.30 ) musisz albo przekupić strażnika (50 orenów), albo pokazać mu Sygnet straży miejskiej , który otrzymasz od Vincenta Meisa na zakończenie questu Q2.26. Podejrzany: Vincent Meis . Udaj się tam nocą i przekup jednego ze strażników pilnujących Więźnia . Po tym jak Więzień wyszepcze imiona Kalksteina i Baraniny zaatakuje Was piątka bandytów. Zabij ich. Krótka rozmowa z Więźniem posunie ponadto do przodu quest Q2.27. Tajemnice Wyzimy oraz rozpocznie questy Q2.38. Podejrzany: Baranina i Q2.39. Podejrzany: Kalkstein .

Faza 9. Przesłuchanie świadka

Rozmowa z Raymondem (M8.2 ) zaowocuje podsumowaniem dotychczasowego śledztwa - główne tropy prowadzą przez Kalksteina i Baraninę . Gdy po walce w szpitalu zagadniesz Shani , nie będzie zadowolona z Twoich zabaw, ale powie Ci, że więzień został przeniesiony w "bezpieczne miejsce".

Faza 1 - Zadania główne (cz.3) | Rozdział 2 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 1. Sekcja zwłok

Quest zostaje odpalony po wejściu do Fazy 16 questu Q2.27. Tajemnice Wyzimy .

Faza 2. Shani

Jeśli powiesz o sekcji Shani w Szpitalu (M8.30 ), dowiesz się, że nie możecie o tym rozmawiać przy ludziach. Masz się spotkać z Shani w jej domu (M8.21 ) wieczorem.

Faza 3. Przygotowanie do sekcji

Porozmawiaj o sekcjach z Raymondem , z Vincentem i przede wszystkim z Grabarzem (M8.36 ). Nie zaszkodzi przeczytać Medycyny sądowej oraz książki Zerrikańskie owady i inne plugastwa - obie dostaniesz u Antykwariusza (M8.15 ).

Faza 4. Ciało

Zapytaj Grabarza o niedawno zmarłego więźnia.

Faza 5. Przekupstwo

Żeby Grabarz zechciał udostępnić Ci jakiekolwiek Ciało, musisz mu przynieść flaszkę mocnego alkoholu.

Faza 6. Autopsja

Ciało będzie w szpitalu (M8.30 ) wieczorem - udaj się tam o północy. Shani będzie czekać w sali przy posągu Melitele. Ciało też. Powiedz jej, że przystępujecie do sekcji, a potem z każdym razem, gdy podejdzie do ciała z innej strony, zacznij z nią rozmowę. To jak poprowadzisz rozmowę z Shani , ma kluczowe znaczenie dla wyników sekcji. Możesz uzyskać dowód winy Kalksteina albo Baraniny , albo... możesz skończyć sekcję wchodząc w posiadanie znacznie ciekawszych informacji.

Jeśli chcesz zwalić winę na Kalksteina , wybierz opcje:

  1. "Co o tym sądzisz?"
  2. "Zewnętrzne objawy to nie wszystko..."
  3. "Da się to jakoś potwierdzić?"

Jeśli chcesz wrobić Baraninę , wybierz opcje:

  1. "Co o tym myślisz?"
  2. "Sztylet skrytobójcy..."
  3. "Obejrzyjmy serce."
  4. "Wszystko wskazuje na ludzi Baraniny."

A jeśli chcesz się dowiedzieć prawdy...

  1. "Co o tym myślisz?"
  2. "Zewnętrzne objawy to nie wszystko..."
  3. "Coś tu nie gra..."

Ten quest rodzi sporo rozgałęzień, z których najistotniejsze jest to, czy dowiesz się, że za wszystkim stoi bezpośrednio Azar , czy nie. Polecam ostatni wybór.

Faza 7. Azar Javed

Jeśli zdecydowałeś się dowiedzieć prawdy o Azarze , czas to wykorzystać.