Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania główne (cz.2) | Rozdział 2 | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin: Edycja Rozszerzona

Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019

Faza 1 - Zadania główne (cz.2) | Rozdział 2 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 1. Początek śledztwa

Porozmawiaj z Raymondem (M8.2 ), a dowiesz się, że posiada on pewne informacje na temat Salamandry.

Faza 2. Pieniądze dla detektywa

Aby jednak Raymond zechciał podjąć śledztwo, musisz mu dać 100 orenów. (Ta faza się nie pojawi, jeśli pieniądze dasz mu od razu, albo gdy na początku rozmowy rzucisz nazwisko Azara Javeda ).

Faza 3. Vincent

Jeśli w trakcie rozmowy spytasz: "Sprawa osobista czy zlecenie?", poznasz historię z życia Raymonda , Detektyw opowie Ci również o pojmanym członku Salamandry i o dziwnym zachowaniu Vincenta . Informacja ta rozpocznie quest Q2.28. Świadek . Zapytaj jeszcze o dodatkowe informacje o więźniu, to dowiesz się, że to prawdopodobnie jeden z przywódców organizacji. Gdy wyjdziesz z domu Raymonda zostaniesz zaatakowany. (Bez stalowego miecza możesz sobie nie dać rady - styl grupowy polecam).

Faza 4. Świadek

Zanim jednak rozprawisz się z bandytami, usłyszysz o zastawionej na Ciebie pułapce przez najlepszego podobno agenta Salamandry.

Faza 5. Podsumowanie

Do tej fazy przejdziesz wraz z wykonaniem Fazy 5 questu Q2.28. Świadek .

Faza 6. Zaufanie alchemika

Do tej fazy z kolei przejdziesz wraz z zakończeniem questu Q2.28. Świadek .

Faza 7. Zaufanie alchemika

Zaczniesz zdobywać wymagane zaufanie biorąc od Kalksteina zlecenie, takie jak quest Q2.29. Tajemnicza wieża .

Faza 8. Rozmowa z Raymondem

Gdy zdobędziesz obie księgi, przeczytasz je i powiesz o tym Kalksteinowi , wróć do rozmowy z Raymondem (M8.2 ). (Jeśli zrobiłeś ten kawałek questu Q2.29. Tajemnicza wieża wcześniej, musisz wyjść z domu Raymonda i wejść do niego jeszcze raz).

Faza 9. Napad

Gdy wejdziesz do domu Raymonda (M8.2 ) będziesz musiał go obronić przed trójką bandytów Salamandry.

Faza 10. Podejrzani

W rozmowie po walce Raymond przekaże Ci swoje notatki na temat głównych podejrzanych: Baraniny , Talara i Leuvaardena . Rozpoczną one stosowne questy (jeśli jeszcze ich nie rozpocząłeś w inny sposób) z serii "Podejrzany". Bedziesz musiał ich wszystkich przesłuchać.

Faza 11. Baranina

Do tej Fazy przejdziesz w Fazie 2 questu Q2.38. Podejrzany: Baranina .

Faza 12. Talar

Do tej Fazy przejdziesz w Fazie 2 questu Q2.31. Podejrzany: Talar .

Faza 13. Dalsze przesłuchania

Ta faza pojawia się, gdy przesłuchasz dwóch podejrzanych. Musisz jeszcze przesłuchać trzeciego, tu: Leuvaardena (M9.10 ).

Faza 14. Kontakt

Gdy doprowadzisz wszystkie questy Q2.38. Podejrzany: Baranina , Q2.31. Podejrzany: Talar i Q2.41. Podejrzany: Leuvaarden do Fazy 2, pozostanie Ci zaczekać, aż Raymond nawiąże z Tobą kontakt.

Faza 15. Spotkanie

Gdy wejdziesz z powrotem (po wizycie na Grobli) do Wyzimy Klasztornej, podbiegnie do Ciebie chłopiec z informacją, że masz się natychmiast udać do domu Raymonda (M8.2 ). Raymond każe Ci jednak zapłacić 200 orenów za dalsze śledztwo.

Faza 16. Sekcja zwłok

Od detektywa - zauważ swój drgający amulet i pudełko Fisstechu na stole - dowiesz się, że więzień został przeniesiony ze Szpitala po zajściu w queście Q2.28. Świadek , a potem zmarł. Aby wyjaśnić tajemnicę jego śmierci, będziesz musiał przeprowadzić sekcję jego zwłok wraz z Shani . To rozpoczyna quest Q2.49. Sekcja zwłok .

Jeśli udasz się teraz na cmentarz - quest Q2.54. Wdzięczność grabarza - i znajdziesz w krypcie na cmentarzu ciało Raymonda (M13.7 ), aktywuje Ci się Faza: Blef - nie będzie już potrzeby przeprowadzać sekcji. Udaj się do domu Raymonda-Azara (M8.2 ) i przeniesiesz się do Fazy 19 questu.

Faza 17. Coraz bliżej

Badanie zwłok w Fazie 6 questu Q2.49. Sekcja zwłok ...

Jeśli zakończysz sekcję z dowodami winy Baraniny , przejdziesz do Fazy 25 questu.

Faza 18. Azar Javed

Jeśli podczas sekcji domyśliłeś się, że Azar podszywa się pod Raymonda (a jeśli masz wątpliwości, czy to jest prawda, zajrzyj do krypty na Cmentarzu...), udaj się do fałszywego Raymonda (M8.2 ) i...

Faza 19. Podchody

... powiedz mu, że nic Ci się nie udało ustalić.

Faza 20. Pułapka

Przyjdź do Raymonda jeszcze raz, wysłuchaj szczegółów jego intrygi i powiedz mu, że sam zajmiesz się Baraniną (M8.24 , M8.37 ).

Faza 21. Wieża

Baraninie nie musisz robić żadnej krzywdy, ale nie zaszkodzi z nim porozmawiać o Javedzie , jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Raymondowi powiedz zaś, że Baranina nie żyje. W trakcie następującej po tym rozmowy o wieży na bagnach otrzymasz Sefirę Keth'aar .

Możesz jeszcze złapać Raymonda-Javeda i zdemaskować go od razu - w takim przypadku jednak zostaniesz przez niego zabity i nie będziesz w stanie nic na to poradzić...

Faza 22. Koniec udawania

Czas wykonać quest Q2.58. Obeliski i wejść do wieży (M10.19 ).

Faza 23. Tajemnica wieży

W środku wieży, w skrzyni, znajdziesz Księgę maga z wieży, której tak pożąda Azar .

Faza 24. Ucieczka Azara

Gdy wyjdziesz z wieży będziesz musiał stawić czoła Azarowi - wewnątrz masz jeszcze czas na przygotowanie się do walki. Azar najpierw przywoła Ifryta , ogniste monstrum, które będziesz musiał pociachać. Potem stanie do walki Azar razem z Magistrem . Pociachaj ich obydwu możliwie dotkliwie, a wówczas Magister sparaliżuje Cię trucizną i obaj uciekną.

Gdy będziesz leżał nieprzytomny pod wieżą, w Lesie na bagnach odbędzie się bitwa pomiędzy Zakonem a Scoiatael, którą wygra Zakon - Zadania główne (cz.2) | Rozdział 2 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Gdy będziesz leżał nieprzytomny pod wieżą, w Lesie na bagnach odbędzie się bitwa pomiędzy Zakonem a Scoia'tael, którą wygra Zakon. W tej chwili rozpocznie się rozdział trzeci. (Koniec questu).

Faza 25. Wyniki sekcji

A więc uznałeś w wyniku sekcji, że winnym jest Baranina ...

Faza 26. Zlecenie na Baraninę

Gdy udasz się do domu Raymonda (M8.2 ), dostaniesz zlecenie na zabójstwo Baraniny .

Faza 27. Baranina zabity

Walka z Baraniną (M8.37 ) nie będzie łatwa, bo rzuci się na Ciebie również dobrze jeśli dziesięciu jego ludzi (miecz stalowy, styl grupowy, Jaskółka do dzioba), ale przy jego zwłokach znajdziesz prawie 900 orenów i Żółty meteoryt .

Faza 28. Wieża

Powiedz Raymondowi , że zabiłeś Baraninę - otrzymasz Sefirę Keth'aar i umówicie się pod wieżą na spotkanie...

Faza 29. Otwarcie wieży

Teraz musisz wykonać quest Q2.58. Obeliski , by dostać się do wnętrza Wieży Maga (M10.19 ).

Faza 30. Tajemnica wieży

Wewnątrz Wieży Maga znajdziesz skrzynię, a w niej między innymi Księgę maga z wieży . Zabierz ją ze sobą.

Faza 31. Odkrycie prawdy

Gdy wyjdziesz na zewnątrz, Azar Javed odkryje przed Tobą karty i zabierze Ci zdobytą księgę. Dalsza część będzie wyglądać tak samo jak w Fazie 24.