Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania główne (cz.2) | Rozdział 1 | Solucja Wiedźmin poradnik Wiedźmin: Edycja Rozszerzona

Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019

Faza 1 - Zadania główne (cz.2) | Rozdział 1 | Solucja Wiedźmin - Wiedźmin: Edycja Rozszerzona - poradnik do gry

Faza 1. Salamandra

Zaraz na początku pierwszego rozdziału dowiadujesz się, że o ludziach z broszą salamandry powinien więcej wiedzieć Wielebny .

Faza 2-4. Nieufni wieśniacy

Aby ruszyć sprawę do przodu, Wielebny poleca wkraść się w łaski "ważnych" osób: Odo (M5.35 ), Harena (M5.49 ) i Mikula (M5.42 ). Żeby w ogóle chcieli z Tobą rozmawiać, musisz mieć założony na palec Sygnet Wiecznego Ognia , który Ci wręcza. Innym sposobem zdobycia sygnetu, jest poratowanie Żebraczki (M5.18 ) ofiarując jej Białą Mewę . Dla Odo musisz wykonać quest Q1.15. Tajemniczy ogród . Dla Mikula quest Q1.16. Pogrzebane wspomnienia . Dla Harena quest Q1.18 Nocni goście .

Faza 5. Zdobyte zaufanie

Gdy wykonasz wszystkie trzy questy, udaj się z powrotem do Wielebnego .

Faza 6. Zaufanie Wielebnego

Aby Wielebny udzielił Ci jakichkolwiek informacji o Salamandrze, musisz wpierw rozwiązać quest Q1.5. Ludzie i potwory .

Faza 7. Salamandra

Wkroczysz do tej fazy questu w chwili, gdy porozmawiasz z Wielebnym o tym, skąd się wzięła Bestia (Faza 11 questu Q1.5. Ludzie i potwory ). Klucz do wskazanego Ci domu posiada karczmarz Olaf (M5.3 ).

Faza 8. Klucz

Gdy przybędziesz na miejsce, w karczmie zastaniesz martwego Olafa oraz Shani otoczoną przez awanturników - musisz ich pozabijać. Po robocie przeszukaj bandytów oraz ciało karczmarza. Przy tym ostatnim znajdziesz klucz do kryjówki Salamandry (M5.11 ).

Faza 9. Kryjówka

Udaj się do kryjówki, a po nieszczególnie udanych negocjacjach dyplomatycznych zabij dwójkę strażników. Wejdź do chaty (M5.11 ) - bądź jednak przygotowany na natychmiastową walkę z czwórką niezłych szermierzy. Oczywiście przeszukaj ich ciała, a następnie beczki i pojemniki, które znajdziesz w chacie. Na koniec zejdź na dół przez klapę w podłodze. Pierwsza rozmowa, jaką przeprowadzisz, popchnie do przodu quest Qp.3. Tajemnica Berengara .

Faza 10. Wyjście

Jako że Geralt średnio mocny jest w gębie, kolejna jego rozmowa kończy się kolejną walką. Nie zapomnij przeszukać zabitych, a szczególnie ciała lokalnego herszta Salamandry, przy którym znajdziesz Srebrny pierścień , Puszczyk , Księgę Puszczyka . Poza tym w jaskini znajdziesz jeszcze jeden Srebrny pierścień , jeszcze jedną Księgę Puszczyka , Srebrny pierścień z rubinem i Niebieski meteoryt . Aby się z jaskini wydostać, idź tam, gdzie stoi Alvin i rozwal ścianę przed nim z pomocą znaku Aard .

Idź dalej (dzieci pójdą za Tobą), a spotkasz Abigail . Jeśli chcesz się z nią kochać, powiedz jej na koniec rozmowy, że jest bardzo piękna. Niezależnie od tego, czy się skusisz na wdzięki Abigail czy nie, po wyjściu z jaskini będziesz musiał dokonać wyboru - albo oddasz ją w ręce Wielebnego i spółki, albo się za nią wstawisz.

Zostało jeszcze 54% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie