Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Siedziba Amona Jerro (2) | Akt II | Neverwinter Nights 2 poradnik Neverwinter Nights 2

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

Siedziba Ammona Jerro

Wewnątrz spotkasz znajomego Diabła, Mefasma (1) - Siedziba Amona Jerro (2) | Akt II | Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Wewnątrz spotkasz znajomego Diabła, Mefasma (1) . Porozmawiaj z nim - będzie zaskakująco pomocny. Dowiesz się, że by dostać się do serca laboratorium, musisz przekonać przynajmniej trzy demony do aktywowania powierzonych im portali. Ruszaj przez jedyne dostępne drzwi, by spotkać pierwszego z demonów.

Baalbisan (2) po krótkiej rozmowie powie ci, że pomoże ci jeśli pozabijasz Erynie w służbie sąsiadującej z nią Hezebel (3) . Ta ostatnia zaproponuje ci inny układ: wydobądź z Baalbisana imię jego matki, a otworzy ona dla ciebie portal. Możesz wybrać, walczyć z Eryniami bądź wrócić do demona i sprowokować go kilkoma pogróżkami, by wypowiedział pożądane przez baatezu imię (Bethshiva). Gdy zaskarbisz sobie pomoc jednej z dwóch stron konfliktu, przejdź dalej.

1 - Siedziba Amona Jerro (2) | Akt II | Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry
W następnej komnacie spotkasz starego znajomego, Zaxisa (4) , a właściwie Zaxis, bo okazuje się że jest to demon płci żeńskiej - Siedziba Amona Jerro (2) | Akt II | Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

W następnej komnacie spotkasz starego znajomego, Zaxisa (4) , a właściwie "Zaxis", bo okazuje się że jest to demon płci żeńskiej. Po krótkiej pogawędce przyzwie on kilka demonów do walki z tobą. Pokonaj je i idź dalej - na razie nic z niego nie wyciągniesz. Następny w "kolejce" jest Koraboros (5) . Ten dla odmiany będzie miał dla ciebie zadanie odszukania jego pomocnika. Znajdziesz go w punkcie (6) . Weź Pradawną Księgę z regału, na który się gapi, a następnie otwórz ją. Odczytaj z niej zdanie "Tilo ut lon", a uwolnisz Impa i zapewnisz sobie pomoc Koraborosa.

UWAGA: W punkcie (7) jest nieco ciekawego ekwipunku.

W kolejnym pomieszczeniu zaatakowany zostaniesz przez grupę Sukubów, podwładnych Blooden (8) - Siedziba Amona Jerro (2) | Akt II | Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

W kolejnym pomieszczeniu zaatakowany zostaniesz przez grupę Sukubów, podwładnych Blooden (8) . Porozmawiaj z tą ostatnią. Każe ci ona wrócić do Koraborosa i namówić go, by zaatakował ją oddziałem piekielnych ogarów. Gdy to zrobisz, opowiedz się po jednej ze stron i weź udział w bitwie. Gdy się ona skończy, Blooden uruchomi swoją część portalu.

UWAGA: Jest też możliwość zdobycia pomocy Zaxis, w tym celu spróbuj wyciągnąć z Blooden jego prawdziwe imię i wykorzystaj je, by rozkazać demonowi bycie posłusznym.

Skoro namówiłeś trzy demony do otwarcia portalu, będziesz mógł z niego skorzystać (jest z pomieszczeniu Mefasma) - Siedziba Amona Jerro (2) | Akt II | Neverwinter Nights 2 - Neverwinter Nights 2 - poradnik do gry

Skoro namówiłeś trzy demony do otwarcia portalu, będziesz mógł z niego skorzystać (jest z pomieszczeniu Mefasma). Gdy będziesz już w laboratorium (9) , pojawi się tajemniczy czarnoksiężnik. Gdy zabierzesz mu odpowiednio dużo energii, zobaczysz dłuższą cut-scenkę z udziałem Shandry oraz jednego z demonów. Okaże się, że twój przeciwnik to nikt inny jak Ammon Jerro we własnej osobie. Po długiej i dość przejmującej scenie, ponownie skorzystaj z portalu i pogadaj z Jerro. Teleportuje on was na zewnątrz. Po chwili będziesz z powrotem w Warowni, gdzie odbędziesz długą rozmowę z czarownikiem. Gdy skończysz, zagadaj do czekającego u wejścia do karczmy Sir Nevalle'a, a zostaniesz zaprowadzony do Zamku Never.