Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ghostwire Tokyo: Słup światła (Pillar of Light) - solucja, opis przejścia Ghostwire Tokyo poradnik, solucja

Ta strona poradnika do Ghostwire Tokyo zawiera opis przejścia głównej misji Słup światła (Pillar of Light) – Sengoku Center Building, ochranianie Rinko.

Ostatnia aktualizacja: 25 marca 2022

Na tej stronie poradnika do gry Ghostwire Tokyo znajdziecie opis przejścia ósmej głównej misji Słup światła (Pillar of Light) będącej częścią rozdziału 3 - Połączenie. Poniższa solucja wyjaśnia m.in. jak zbliżyć się do słupa światła i zająć nowe świątynie, jak przedostać się do wnętrza Sengoku Center Building, a także jak dotrzeć do Rinko i ochraniać ją przed Przybyszami.

Nagrody za ukończenie misji

  1. 500 PD
  2. magatama
  3. odblokowanie głównej misji Zaślepienie

Udanie się w stronę słupa światła (Head toward the pillar of light)

Na potrzeby tego zadania musicie kierować się stopniowo na północ w stronę znacznika aktualnego celu misji - Ghostwire Tokyo: Słup światła (Pillar of Light) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Na potrzeby tego zadania musicie kierować się stopniowo na północ w stronę znacznika aktualnego celu misji. Rozpocznijcie od oczyszczenia świątyni Hirokawa, którą odwiedzaliście w poprzednim queście. Musicie w tym celu w dobrze poznany sposób wejść w interakcję z bramą Torii. Możecie też zajrzeć do budynku świątyni i odebrać z niego nowe koraliki modlitewne.

Następną lokacją z nowo odblokowanych na mapie świata jest świątynia Morite - Ghostwire Tokyo: Słup światła (Pillar of Light) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Następną lokacją z nowo odblokowanych na mapie świata jest świątynia Morite. Znajduje się ona obok wąskich alejek i w dotarciu do niej przeszkodzą Wam oczywiście Przybysze. Z uwagi na niewielki obszar działania mogą sprawdzić się silne ładowane ataki do jednoczesnego osłabiania blisko stojących siebie przeciwników. Nagrodą za przejęcie kontroli nad świątynią będą kolejne koraliki modlitewne.

Jeszcze inną lokacją, którą musicie przejąć, jest najbardziej wysunięta na północ świątynia Matsumi - Ghostwire Tokyo: Słup światła (Pillar of Light) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Jeszcze inną lokacją, którą musicie przejąć, jest najbardziej wysunięta na północ świątynia Matsumi. Jest ona dla odmiany zlokalizowana na dachu jednego z budynków i oznacza to konieczność rozejrzenia się w okolicy za latającym stworem tengu po to żeby przyciągnąć się do niego z wykorzystaniem kotwiczki.

W oczyszczeniu bramy torii sąsiadującej ze świątynią Matsumi przeszkodzi Wam latająca odmiana Przybysza przypominająca z wyglądu kukiełkę (Shine Dancer) - Ghostwire Tokyo: Słup światła (Pillar of Light) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

W oczyszczeniu bramy torii sąsiadującej ze świątynią Matsumi przeszkodzi Wam latająca odmiana Przybysza przypominająca z wyglądu kukiełkę (Shine Dancer). Ten rodzaj przeciwników strzela czerwonymi pociskami. Atak ten jest sygnalizowany i możecie z wyprzedzeniem schować się za jakąś zasłoną lub przynajmniej przygotować się do załączenia bloku.

Po rozprawieniu się z przeciwnikami przejmijcie kontrolę nad świątynią Matsumi i zabierzcie kolejne koraliki modlitewne z ołtarza. Przejęcie opisywanej świątyni powinno ponadto załączyć kolejnę cut-scenkę na temat słupa światła.

Przeszukanie terenu (Search the area)

W najbliższej okolicy nie zauważycie już żadnych kolejnych świątyń do zajęcia, ale mimo wszystko wyruszcie na północny-wschód, czyli w stronę oznaczonego na mapie aktualnego celu podróży - Ghostwire Tokyo: Słup światła (Pillar of Light) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

W najbliższej okolicy nie zauważycie już żadnych kolejnych świątyń do zajęcia, ale mimo wszystko wyruszcie na północny-wschód, czyli w stronę oznaczonego na mapie aktualnego celu podróży.

Na granicy z obszarem pokrytym mgłą załączy się rozmowa z KK i pojawi się żółty okrąg symbolizujący obszar do zbadania. Musicie konkretnie zainteresować się budką telefoniczną - telefon zadzwoni po zbliżeniu się do niej. Podnieście słuchawkę żeby obejrzeć nowy film przerywnikowy.

Dotarcie do Sengoku Center Building (Head for the Sengoku Center Building)

Nowy cel podróży znajduje się na południowy wschód stąd i dla odmiany będzie to ogólnodostępna część miasta, tzn - Ghostwire Tokyo: Słup światła (Pillar of Light) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Nowy cel podróży znajduje się na południowy wschód stąd i dla odmiany będzie to ogólnodostępna część miasta, tzn. niezasłonięta przez mgłę.

Po dotarciu do celu podróży zignorujcie główne wejście i zlokalizujcie świecącą się sferę. Załączenie spektralnej wizji pozwoli Wam podążać za sylwetką postaci. Doprowadzi ona Was do bocznych drzwi, ale niestety przy próbie skorzystania z nich okaże się, że również sa niedostępne.

Znalezienie innego wejścia (Find another way inside)

Pozostańcie w bocznej alejce z zamkniętymi drzwiami i popatrzcie do góry.

Nad okolicą tą lata tengu, do którego musicie przyciągnąć się z pomocą kotwiczki - Ghostwire Tokyo: Słup światła (Pillar of Light) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Nad okolicą tą lata tengu, do którego musicie przyciągnąć się z pomocą kotwiczki. Jeśli nie widzicie tengu, to odczekajcie chwilę, aż znajdzie się w polu widzenia i dostępne stanie się skorzystanie z kotwiczki.

Po znalezieniu się na dachu skorzystajcie z pobliskiej drabinki i następnie zeskoczcie na niższy dach - Ghostwire Tokyo: Słup światła (Pillar of Light) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Po znalezieniu się na dachu skorzystajcie z pobliskiej drabinki i następnie zeskoczcie na niższy dach. Znajdziecie się w miejscu z tylnym wejściem do budynku - pokazuje je powyższy obrazek. Skorzystajcie z niego, a gra załaduje wnętrze budynku będące osobną lokacją.

Znalezienie Rinko (Search for Rinko)

Główna trasa przemarszu przez budynek jest odgórnie narzucona, ale możecie opcjonalnie rozglądać się też za lootem, duchami do wchłonięcia i znajdźkami (w jednym z pomieszczeń konferencyjnych znajdziecie bardzo wartościowe notatki KK) - Ghostwire Tokyo: Słup światła (Pillar of Light) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Główna trasa przemarszu przez budynek jest odgórnie narzucona, ale możecie opcjonalnie rozglądać się też za lootem, duchami do wchłonięcia i znajdźkami (w jednym z pomieszczeń konferencyjnych znajdziecie bardzo wartościowe notatki KK).

Po dotarciu do pierwszej rolety (Shutter) uniemożliwiającej przejście dalej zeskanujcie spaczenie z powyższego obrazka i ostrzelajcie serce z użyciem mocy wiatru. Odblokuje to Wam możliwość dotarcia do przełącznika. Skorzystanie z niego odblokuje przejście w miejscu, w którym była roleta.

Wyruszcie dalej - Ghostwire Tokyo: Słup światła (Pillar of Light) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Wyruszcie dalej. Ponownie natraficie na skupisko spaczenia, ale zeskanowanie go nie odsłoni żadnego widocznego słabego punktu. Sprawdźcie obszar po lewej stronie. Pojawi się yokai Nurikabe z powyższego obrazka - możecie go wchłonąć i zdobyć przy okazji magatamę.

Wejdźcie do nowo odblokowanego pomieszczenia - Ghostwire Tokyo: Słup światła (Pillar of Light) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Wejdźcie do nowo odblokowanego pomieszczenia. Ustawcie się w nim przy oknie i ponownie użyjcie spektralnej wizji. Tym razem zauważycie serce z powyższego obrazka - użyjcie na nim łuku lub tkania wiatru.

Po powrocie do głównego pomieszczenia biurowego spodziewajcie się pojawienia licznej grupy Przybyszów - Ghostwire Tokyo: Słup światła (Pillar of Light) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Po powrocie do głównego pomieszczenia biurowego spodziewajcie się pojawienia licznej grupy Przybyszów. Starajcie się trzymać na dystans silniejszych przeciwników i nie dać się im zapędzić w róg, ani do wąskiego korytarza. Polegajcie początkowo na silnych ładowanych atakach mocami. Możecie też paraliżować wrogów talizmanami, jeśli posiadacie takowe w inwentarzu.

Po wygranej bitwie dotrzyjcie do przełącznika drugiej rolety znajdującego się w miejscu, którym do niedawna był spaczony obszar - Ghostwire Tokyo: Słup światła (Pillar of Light) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Po wygranej bitwie dotrzyjcie do przełącznika drugiej rolety znajdującego się w miejscu, którym do niedawna był spaczony obszar. Możecie już powrócić do miejsca, w którym przejście blokowała zasunięta roleta i wyruszyć dalej.

W trakcie nowej przeprawy ponownie zniszczcie po drodze spaczony teren trafiając w czuły punkt - Ghostwire Tokyo: Słup światła (Pillar of Light) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

W trakcie nowej przeprawy ponownie zniszczcie po drodze spaczony teren trafiając w czuły punkt. Doświadczycie też po drodze zniekształceń obrazu. Same w sobie nie są one niebezpieczne, ale w jednym z korytarzy nagle pojawi się silniejszy Przybysz. Tradycyjnie już stosujcie silne ataki i nie pozwalajcie mu się zbliżyć.

Wkrótce dotrzecie do pomieszczenia z Rinko. Zanim się do niej zbliżycie upewnijcie się, że Akito jest w pełni wyleczony i ma zapas energii do używania z dostępnych mocy (w okolicy jest sporo eteru).

Ochranianie Rinko (Protect Rinko)

Przed Wami większa i trudniejsza bitwa, w której nie możecie doprowadzić żeby energia Rinko spadła do 0%.

Podobnie jak w innych tego typu konfrontacjach oznacza to po prostu uniemożliwianie Przybyszom zbliżanie się do Rinko, by nie mogli zacząć wchłaniać jej duszę - Ghostwire Tokyo: Słup światła (Pillar of Light) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Podobnie jak w innych tego typu konfrontacjach oznacza to po prostu uniemożliwianie Przybyszom zbliżanie się do Rinko, by nie mogli zacząć wchłaniać jej duszę. Obserwujcie co jakiś czas towarzyszkę i reagujcie gdy tylko któremuś z wrogów uda się podejść.

Poziom trudności tej bitwy będzie regularnie rósł - Ghostwire Tokyo: Słup światła (Pillar of Light) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Poziom trudności tej bitwy będzie regularnie rósł. Początkowo spodziewajcie się jedynie starć z "podrzędnymi" Przybyszami, na których w zupełności wystarczą zwykłe ataki tkania wiatru.

Elitarni Przybysze pojawiają się w dalszej fazie walk i będzie wśród nich wyraźnie silniejszy przeciwnik z młotem. Zacznijcie w większym stopniu polegać na tkaniu ognia i wody, a także starać się odpalać ładowane ataki z wykorzystaniem wspomnianych żywiołów.

W przypadku wspomnianego mini-bossa starajcie się utrzymywać bezpieczny dystans, bo jego ataki mogą Was powalić lub chwilowo unieruchomić - Ghostwire Tokyo: Słup światła (Pillar of Light) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

W przypadku wspomnianego mini-bossa starajcie się utrzymywać bezpieczny dystans, bo jego ataki mogą Was powalić lub chwilowo unieruchomić. Dobrym pomysłem może być skorzystanie z talizmanu ogłuszania, nie tylko po to żeby zatrzymać przeciwnika, ale również umożliwić sobie wykonanie na nim szybkiego oczyszczenia (ustawcie się za jego plecami).

Podczas walk z elitarnym przeciwnikiem nie zapominajcie o Rinko, która może potrzebować pomocy. Regularnie leczcie się też i niszczcie eter z okolicy żeby uzupełniać zapasy energii.

Wyjście z budynku (Head outside)

Ostatni cel misji to już czysta formalność - Ghostwire Tokyo: Słup światła (Pillar of Light) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Ostatni cel misji to już czysta formalność. W pomieszczeniu, w którym prowadziliście niedawne walki, znajdziecie przejście prowadzące w stronę drzwi wyjściowych. Po opuszczeniu budynku automatycznie zaliczycie tę misję.