Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ghostwire Tokyo: Dom rupieciarza (The Hoarder's House) - solucja, opis przejścia Ghostwire Tokyo poradnik, solucja

Ta strona poradnika do Ghostwire Tokyo zawiera opis przejścia pobocznej misji Dom rupieciarza (The Hoarder’s House) – ukrywające się widmo w domu.

Ostatnia aktualizacja: 1 kwietnia 2022

Na tej stronie poradnika do gry Ghostwire Tokyo znajdziecie opis przejścia pobocznego zadania Dom rupieciarza (The Hoarder's House). Nasza solucja objaśnia m.in. jak rozpocząć poboczny quest, gdzie znaleźć dziurę pochłaniającą wszystko, gdzie ukrywa się widmo w domu rupieciarza, jak wygrać walki na arenie i jak oczyścić widmo (manualna pieczęć).

Nagrody za ukończenie misji

  1. 7500 meika
  2. około 1000 duchów

Odblokowanie zadania

Misję tę możecie rozpocząć po oczyszczeniu świątyni Shiroyama (Shiroyama Shrine) - Ghostwire Tokyo: Dom rupieciarza (The Hoarders House) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Misję tę możecie rozpocząć po oczyszczeniu świątyni Shiroyama (Shiroyama Shrine). Może do tego dojść podczas zaliczania rozdziału 2. Na mapie automatycznie powinien pojawić się znacznik questu.

Zleceniodawca zadania to Mężczyzna, który nie może wrócić do domu (Man Who Can't Go Home) - duch lewituje przy jednej z bocznych alejek.

Poszukanie "dziury, która pochałania wszystko" (Search for the "hole that swallows up everything")

Wyruszcie do wskazanego obszaru na mapie - jest to budynek na końcu alejki (powyższy obrazek) - Ghostwire Tokyo: Dom rupieciarza (The Hoarders House) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Wyruszcie do wskazanego obszaru na mapie - jest to budynek na końcu alejki (powyższy obrazek). Przy próbie zbliżenia się do niego pojawią się Przybysze i musicie przystąpić do walk z nimi. Podczas walk możecie korzystać z dowolnych metod eliminacji wrogów. Po walkach skorzystajcie z wejścia do budynku.

Przeszukanie domu rupieiarza (Investigate the hoarder house)

Obowiązkowa część eksploracji domu zakłada docieranie do miejsc, w których będzie ukrywało się widmo - Ghostwire Tokyo: Dom rupieciarza (The Hoarders House) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Obowiązkowa część eksploracji domu zakłada docieranie do miejsc, w których będzie ukrywało się widmo. W każdej tego typu lokacji musicie zaliczyć zagadkę z manualną pieczęcią, czyli powtarzać oglądane sekwencje ruchów.

Pierwsza kryjówka widma to pokazany na obrazku niski stół.

Druga kryjówka widma to pokazana na obrazku lodówka w kuchni - Ghostwire Tokyo: Dom rupieciarza (The Hoarders House) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Druga kryjówka widma to pokazana na obrazku lodówka w kuchni.

Trzecia kryjówka widma to pokazane na obrazku lustro w łazience - Ghostwire Tokyo: Dom rupieciarza (The Hoarders House) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Trzecia kryjówka widma to pokazane na obrazku lustro w łazience.

Czwarta kryjówka widma znajduje się na piętrze - Ghostwire Tokyo: Dom rupieciarza (The Hoarders House) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Czwarta kryjówka widma znajduje się na piętrze. Dotrzyjcie do pokazanych na obrazku rozsuwanych drzwi. Po wejściu w interakcję z nimi odkryjecie ostatnią manualną pieczęć.

Udajcie się z powrotem na parter - Ghostwire Tokyo: Dom rupieciarza (The Hoarders House) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Udajcie się z powrotem na parter. Widmo znajdziecie w pomieszczeniu dziennym, w którym załączy się telewizor. Zainicjujcie rozmowę z widmem.

Pokonanie wszystkich przeciwników (Defeat all enemies)

Zostaniecie przeniesieni na arenę, na której musicie przystąpić do walk z różnymi odmianami Przybyszów - Ghostwire Tokyo: Dom rupieciarza (The Hoarders House) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Zostaniecie przeniesieni na arenę, na której musicie przystąpić do walk z różnymi odmianami Przybyszów. Pamiętajcie tu o kilku rzeczach:

  1. Trzymajcie wrogów na dystans i polegajcie na blokach oraz sprincie żeby unikać ich ataków.
  2. Atakujcie pojedynczych Przybyszów lub grupy w przypadku ataków ładowanych. Dążcie do osłabiania ich po to żeby mogła było chwytać i wyrywać ich rdzenie (ale tylko gdy jest to bezpieczne!).
  3. W razie potrzeby niszczcie krystaliczny eter z okolicy (uzupełnianie zapasów energii potrzebnej do używania mocy) oraz leczcie się z pomocą posiadanych lekarstw.

Oczyszczenie widma (Purge the specter)

Po wygranej bitwie możecie podejść do widma i rozegrać ostatnią mini-grę powiązaną z manualną pieczęcią - Ghostwire Tokyo: Dom rupieciarza (The Hoarders House) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Po wygranej bitwie możecie podejść do widma i rozegrać ostatnią mini-grę powiązaną z manualną pieczęcią.

Powrócicie do domu rupieciarza. Możecie go opcjonalnie zbadać (znajdźki, zwykły loot) lub od razu udać się do wyjścia z budynku żeby zakończyć misję.