Grandia II - poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Lokacja 7: Ghoss Forest East

Ważniejsze fakty: nic konkretnego

Podejdź do savepointu i skorzystaj z niego - Ghoss Forest East | ROZDZIAŁ 3 | Grandia II - Grandia II - poradnik do gry

Podejdź do savepointu i skorzystaj z niego. Idź prosto. Musisz obejść czerwone kwiaty. Wpadniesz tu na kilka grup nieznanych dotąd przeciwników.

NOWA WALKA

Przeciwnik: Fenny Bird

Ataki specjalne: żadne

Jak go pokonać: Praktycznie nieszkodliwe ptaki. Nie dysponują żadnymi atakami specjalnymi tak więc nie musisz się zbytnio przykładać do Criticali. Polecam stosować kontrataki - Fenny Birdy przed atakiem długo się przygotowują co daje szansę na wydanie swoim postaciom odpowiednich komend. Ich ataki, jeśli już trafione, zabierają nieco ponad 100HP, ale co to jest na obecnym stadium rozgrywki...

Ilość doświadczenia za pokonanie: 49

Po pokonaniu wszystkich wrogów podejdź do skrzyni (jest na samym środku polanki) i zabierz z niej Revival Gem. Możesz iść dalej. Obejdź kolejny kwiat i przedostań się przez błoto. Dojdziesz do miejsca, w którym leży sakiewka ze złotem (1000 sztuk). Po jej zebraniu skieruj się w lewo a następnie na dół. W błocie znajdziesz leżące Wolf Boots (+15 do ruchu, +15 do obrony, zwiększają o 5% szansę na uniknięcie ciosu, podaruj je Ryudo lub Maregowi). Wejdź w jedyną możliwą ścieżkę. Przejdź przez błoto i zacznij wspinać się po drzewie. Po dotarciu na górę wybierz pierwszy prawy korzeń. Zaprowadzi Cię on do skrzyni z 3000 sztuk złota. Wracaj na górę i idź dalej (po drodze zejdź na dół wybierając przeciwległe korzenie). Przedostań się przez kolejne pułapki wodne. Dojdziesz do nieco większego kompleksu. Oprócz przeciwników znajdziesz tu też Yomi's Elixir oraz Smelling Salts (leczą z Confusion, znajdziesz je na skale). Po wykończeniu wszystkich wrogów skieruj się do Ghoss Forest, East 2. Przejście znajduje się niedaleko miejsca, w którym znalazłeś Yomi's Elixir.

Czeka Cię kolejna zabawa z rozwalaniem grzybków - Ghoss Forest East | ROZDZIAŁ 3 | Grandia II - Grandia II - poradnik do gry

Czeka Cię kolejna zabawa z rozwalaniem grzybków. Znajdziesz w nich różne ciekawe przedmioty, czasami jednak będą się w nich skrywali przeciwnicy. Mimo wszystko radziłbym nie omijać żadnych! Zniszcz dwa pierwsze grzybki i idź dalej. Po dotarciu do większego zbiorowiska grzybów będziesz musiał dodatkowo pokonać trzy grupy Man-Eating Trees. Ruszaj dalej. Dojdziesz do miniskrzyżowania, skręć w lewo i zabierz ze skrzyni Dragon Scales (negują obrażenia poniżej 200!). Uważaj jednak, bo to pułapka - zjawią się tu dwie grupy Man-Eating Trees! Możesz iść dalej.

Po dotarciu do wystającego z ziemi korzenia przejdź po nim na drugą stronę. Wpadniesz tu na kilka mięsożernych drzewek. Pamiętaj, doświadczenia nigdy za wiele! Idź dalej. Trzymając się skały dojdziesz do rzędu złożonego z pięciu grzybków. Przebij się przez nie, wartościowy Seed znajdziesz dopiero w ostatnim. Wróć się trochę i zniszcz trzy grzybki blokujące dalszą drogę. Ruszaj prosto. Przedostań się na drugi koniec polanki. Znajdziesz tam (niedaleko skał) Vaccine. Skręć w prawo i zejdź trochę na dół. Przebij się przez grzybki. Dopiero teraz możesz iść dalej. Po drodze zauważysz zapewne znajdującą się na górze skrzynię ze skarbem. Będziesz mógł się do niej dostać przechodząc po znajdującym się nieopodal korzeniu. W środku znajdziesz 3000 sztuk złota. Wracaj na drugą stronę i wybierz niezbadany korzeń. Zaprowadzi Cię on do dwóch grzybków, przy czym wartościowy jest tylko ten po lewej. OK, ponownie wróć do poprzedniej lokacji i idź dalej (obok masz ścieżkę). Po drodze będziesz musiał pokonać kolejne drzewka. Znajdziesz też sakiewkę (1000 sztuk złota). Wejdź po korzeniu na górę (na prawo od sakiewki). Na miniskrzyżowaniu skręć w lewo. Znajdziesz tam 3000 sztuk złota. Nie wracaj jeszcze na górę tylko przejdź pod konarem. Pokonaj przeciwników i przebij się do skrzyni. W środku znajdziesz Black Belt (+15 do ataku, zwiększa siłę ataków). Wracaj na górę i zejdź po korzeniu na drugą stronę. Zabierz sakiewkę ze złotem (1000 sztuk) i idź prosto. Gra przeskoczy na mapę świata. Skieruj więc drużynę do Great Rift.