Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Grandia II - poradnik do gry

Grandia II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Cyrum Kingdom (powrót) #1 | ROZDZIAŁ 4 | Grandia II poradnik Grandia II

Ostatnia aktualizacja: 22 kwietnia 2022

Lokacja 3: Cyrum Kingdom (powrót)

Ważniejsze fakty: Cyrum Kingdom zostało już zaatakowane, Roan ponownie przyłącza się do drużyny, ta zaś ucieka do Raul Hills przed Valmarem

Załączy się krótka scenka. Wszyscy są oczywiście załamani śmiercią Marega i Millenii, Ryudo wie jednak, że nie może się poddać. Po odzyskaniu kontroli nad drużyną podejdź trochę w prawo. Jest tu Missanga. Użyj jej od razu (oddaje SP Marega). Rozkaż drużynie iść dalej. Niestety, królestwo jest już atakowane przez potwory Valmara. Ryudo jest wściekły. Ruszaj w stronę ścieżki. Zaprowadzi Cię ona do bram miasta (po przejściu na mapę świata musisz wybrać, aby drużyna udała się w to miejsce).

Skieruj się do zajazdu, aby zapisać stan gry. Następnie zaś idź do sklepu i pokupuj kilka nowych przedmiotów:

  • Thor Sword (19000 sztuk złota, dla Ryudo)
  • Huge Flail (17000 sztuk złota, dla Eleny)
  • Demon Shuriken (19800 sztuk złota, dla Tio)
  • Aura Armor (19800 sztuk złota, dla Ryudo lub Tio)
Wyjdź na zewnątrz i ruszaj w stronę zamku Roana (prosto a następnie w lewo) - Cyrum Kingdom (powrót) #1 | ROZDZIAŁ 4 | Grandia II - Grandia II - poradnik do gry

Wyjdź na zewnątrz i ruszaj w stronę zamku Roana (prosto a następnie w lewo). Będzie się on tu bronił przed dwoma potworami. Drużyna podbiegnie, aby mu pomóc. Walka nie powinna Ci sprawić żadnych problemów, tym bardziej, że po wizycie w zajeździe drużynie udało się zregnerować siły.

Po skończonej walce Roan zapyta Ryudo co tak naprawdę się stało. On będzie jednak na tyle zdenerwowany, że nic z siebie nie wydusi. Roan zaprosi więc wszystkich do pałacu.

Kolejna scenka to rozmowa Ryudo i Eleny. Po chwili zjawi się strażnik i poprosi o udanie się do komnaty Roana. Skieruj się więc do Audience Chamber a następnie na lewo do King's Office (identyczna droga jak w przypadku pierwszej wizyty w zamku).

Drużyna włączy się do rozmowy Roana i Tio. Roan proponuje, aby na jakiś czas uciec stąd. Gdyby Valmar pojmał Ryudo i przejął znajdujące się w nim Rogi to nie byłoby już szans na jego pokonanie. Ryudo sądzi zaś, że tylko jego Rogi potrafią zniszczyć Valmara. Po dłuższej wymianie zdań przyznaje jednak rację Roanowi i godzi się na to, aby na jakiś czas stąd uciec. Możesz już wyjść z zamku (drzwi znajdują się na dół od Audience Chamber). Zanim jednak skierujesz się w stronę mapy świata będziesz musiał:

  • pocieszyć znajdujących się tu żołnierzy oraz ludność
  • pokonać dwa Valmary Young (zanim do tego dojdzie załączy się scenka - Ryudo stwierdzi, że został zauważony przez odradzającego się Valmara)
  • zapisać stan gry w zajeździe

Po przejściu na mapę świata skieruj drużynę do Raul Hills.